رفتن به مطلب

ویژه ۱۰ اپلیکیشن پر کاربرد برای مک و ویندوز +عکس


gholamreza-alipoor

پست های پیشنهاد شده

به گزارش لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ،اپلیکیشن‌های موبایل به مراتب محبوب‌تر از نسخه‌های دسکتاپی این اپلیکیشن‌ها هستند؛ اما هنوز هم بیشتر افراد برای انجام کارهای خود یا حتی گشت و گذار در وب، از لپ‌تاپ و کامپیوتر‌های شخصی استفاده می‌کنند.

 

خواه از یک مک لاین اپل استفاده کنید یا یک PC ویندوزی، قطعا اپلیکیشن‌های دسکتاپی ارزشمندی وجود دارند تا شما ترغیب به استفاده از آن‌ها شوید.

 

در ادامه ۱۰ اپلیکیشن برای ویندوز و مک به شما معرفی می‌کنیم که باید حتما آن‌ها را دانلود و استفاده از آن‌ها را تجربه کنید!

 

اپلیکیشن‌های مک

 

با Skitch به سرعت و سهولت روی تصاویرتان یادداشت بنویسید

 

124625_849.jpg

 

Skitch یک اپلیکیشن مک است که امکان طراحی و یادداشت نویسی روی تصاویر را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید از یک تصویر اسکرین‌شات بگیرید یا یکی از تصاویر موجود در کامپیوترتان را در نرم‌افزار آپلود کنید، نشانه‌ها، متن یا علامت‌های مورد نظر خود را به آن اضافه کنید و سپس به اشتراک بگذارید.

 

می‌توانید نرم افزار Skitch را به‌صورت رایگان از Mac App Store دانلود کنید.

 

با Giphy Capture فایل‌های ویدئویی را به فرمت GIF تبدیل کنید

 

124626_220.jpg

 

در گذشته، برای ایجاد فایل‌های GIF باید یک فرآیند چندمرحله‌ای طی می‌شد و در اغلب موارد نیاز بود از یک نرم‌افزار نامعتبر و مشکوک استفاده شود. Giphy Capture نه‌تنها به این فرآیند سرعت بخشید بلکه، به دلیل استفاده از یک رابط بصری مناسب، همه‌ کاربران این اپلیکیشن قادرند به‌راحتی از این نرم‌افزار استفاده کنند. این امکان برای شما وجود دارد تا با استفاده از این نرم‌افزار و تنها با چند کلیک ساده، فایل‌های GIF‌ را ضبط، ویرایش و آپلود کنید.

 

Giphy Capture را می‌توانید به رایگان از اپ استور مک دانلود کنید.

 

با اپلیکیشن Flume همه‌ی ویژگی‌های اینستاگرام را در دسکتاپ خود داشته باشید

 

124627_180.jpg

 

برای افراد مشهور یا افرادی که با استفاده از اینستاگرام کار می‌کنند، بسیار خسته‌کننده و وقت‌گیر است که بخواهند برای انجام برخی از کار‌ها به‌جای استفاده از کامپیوتر، از گوشی استفاده کنند و مدام مجبور باشند بین کامپیوتر و گوشی خود سوییچ کنند. Flume برنامه‌ای است که با استفاده از آن می‌توانید، کلیه‌ی ویژگی‌های اینستاگرام را روی کامپیوتر مک خود تجربه کنید. این اپلیکیشن، امکان جابه‌جایی بین تصاویر با رزولوشن کامل را از طریق کامپیوتر برای شما به‌سادگی فراهم می‌کند. نسخه‌ی حرفه‌ای این اپلیکیشن امکان آپلود عکس‌ها و ویدئو‌ها را به‌طور مستقیم و به‌وسیله کامپیوتر فراهم می‌کند.

 

Flume را می‌توانید به رایگان از اپ استور مک دانلود کنید.

 

با اپلیکیشن Franz همه‌ی پلتفرم‌های پیام رسان را یکجا در اختیار داشته باشید

 

124628_297.jpg

 

هر چند در حال حاضر استفاده‌ی هم‌زمان از چند اپلیکیشن‌ پیام‌رسان به یک ضرورت تبدیل شده است، اما برقراری ارتباط با استفاده از چندین اپلیکیشن می‌تواند شما را گیج کند. خوشبختانه با استفاده از Franz می‌توانید به این اوضاعِ در هم نظم دهید و راحت‌تر بین اپلیکیشن‌هایی مانند Slack ،Facebook ،Messenger و ... جابه‌جا شوید و همه‌ی آن‌ها را در یک داشبورد مدرن و ساده به‌صورت ترکیبی در اختیار داشته باشید.

 

Franz به‌صورت رایگان برای سیستم عامل مک و ویندوز در دسترس است. شما می‌توانید این اپلیکیشن را از این قسمت دانلود کنید.

 

با Spark راحت‌تر کار‌های ایمیلی خود را انجام دهید

 

124629_413.jpg

 

پیش از این، اپلیکیشن Spark تنها برای آیفون و آیپد قابل استفاده بود؛ اما انتشار نسخه‌ی قابل اجرای این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل مک در نوامبر سال گذشته، همه‌ی کاربران این اپلیکیشن را هیجان‌زده کرد.

 

Spark یک اپلیکیشن هوشمند ایمیل است که از طریق انتخاب و ساده سازی پیام‌ها، آن‌ها را گروه‌بندی می‌کند و به این ترتیب می‌توانید مدیریت و کنترل بهتری بر پیام‌های دریافتی خود داشته باشید. Spark اپلیکیشنی مدرن، کارآمد و هوشمند است، به همین دلیل کاربران حس راحتی بیشتری خواهند داشت.

 

Spark را می‌توانید به رایگان از Mac App Store دانلود کنید.

 

اپلیکیشن‌های ویندوزی

 

Polarr، ویرایشگر حرفه‌ای عکس با قیمتی ناچیز

 

124630_840.jpg

 

Polarr ابزاری قدرتمند برای ویرایش تصاویر است که توانسته در رقابت با برخی از بهترین نرم‌افزارهای این حوزه، از آن‌ها پیشی بگیرد. با استفاده از ویژگی‌های مشابه نرم‌افزار Adobe Lightroom مانند toning، تنظیم منحنی، افکت‌ها و ویژگی‌های بسیار دیگر، این اپلیکیشن تقریبا می‌تواند همه‌ی نیازهای اساسی برای ویرایش تصاویر را در اختیار کاربرانش قرار دهد. به علاوه، استفاده از یک رابط کاربری ساده می‌تواند تا حدود زیادی به کاربران کمک کند تا از میان دکمه‌ها و ویژگی‌های بسیار این اپلیکیشن به‌راحتی نیاز‌های خود را برطرف کنند.

 

Polarr را می‌توانید به‌صورت رایگان از Microsoft store دانلود کنید.

 

Drawboard PDF راه حلی ساده برای حاشیه نویسی روی اسناد

 

124631_614.jpg

 

با اپلیکیشن Drawboard PDF دیگر نیازی به استفاده از Adobe Acrobat Reader نخواهید داشت. این اپلیکیشن ساده، امکان حاشیه نویسی روی اسناد با استفاده از رسم تصاویر یا متن و اشتراک گذاری آن برای سایر اعضای تیم را فراهم و از هدر رفتن کاغذ و ایجاد سردرگمی جلوگیری می‌کند.

 

Drawboard PDF را می‌توانید با قیمت 99.9$ از مایکروسافت استور دانلود کنید.

 

با Vectr به‌سادگی طرح‌های زیبا ایجاد کنید

 

124632_106.jpg

 

اگر تاکنون برای تهیه‌ی رزومه یا جزوات خود از برنامه‌ی مایکروسافت ورد استفاده می‌کردید، احتمالا با چالش‌های پیش رو آشنایی دارید و می‌دانید نتیجه‌ی کار نیز چندان جذاب نیست. با Vectr می‌توانید طرح‌ها، لوگو‌ها یا مدل‌های مورد نظر خود را ایجاد کنید و با همکارانتان به اشتراک بگذارید. به علاوه این اپلیکیشن برای همه‌ی طراحان، از مبتدی گرفته تا حرفه‌ای، طراحی شده، در نتیجه استفاده از آن بسیار ساده است.

 

می‌توانید این اپلیکیشن را به‌صورت رایگان از Microsoft store دانلود کنید.

 

Flipboard مجله‌ی شخصی شما

 

124633_880.jpg

 

Flipboard در ابتدا برای آیپد منتشر شد، اما در حال حاضر به یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ویندوز تبدیل شده است و آن‌ هم به این دلیل که این اپلیکیشن زیبا و رایگان، روش ساده‌ای برای شخصی سازی مطالب مورد علاقه‌ی کاربران از طریق دریافت و ذخیره کردن جدیدترین خبرها فراهم می‌کند و کاربران می‌توانند آن‌ها را مطالعه کنند.

 

Flipboard به‌صورت رایگان در مایکروسافت استور برای دانلود در دسترس است.

 

Todoist، یک لیست کاری مجازی

 

124634_770.jpg

 

اگر هنوز هم لیست برنامه‌های کاری خود را روی برگه‌های یادداشت می‌نویسید، شاید این اپلیکیشن برای شما مفید باشد. اپلیکیشن Todoist برای شما امکان سازماندهی موضوعات مورد بحث و دستورات کاری مرتبط با آن را ایجاد می‌کند و پس از همگام‌سازی آن با سایر دستگاه‌ها، آن‌ها را به اشتراک می‌گذارد. از این اپلیکیشن یک نسخه‌ی رایگان به همراه دو نسخه‌ی دیگر با قیمت‌های متفاوت تولید شده است که می‌توان از آن‌ها به منظور سازماندهی و برنامه‌ریزی‌های بسیار پیچیده استفاده کرد.

 

Todoist برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک منتشر شده است.

 

منبع : زومیت

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...