رفتن به مطلب

ساخت برنامه اندروید برای سایت های اینترنتی


daymobile

پست های پیشنهاد شده

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. آموزش ساخت برنامه اندروید به صورت رایگان

سلام و عرض ادب امروز در وب سایت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. قصد داریم با هم سایتی را بررسی کنیم که به واسطه آن میتوانید انواع نرم افزارها و بازی های اندروید را بسازید با کمک این سایت شما میتونید یک مرورگر اینترنتی بسازید و یا یک سایت اینترنتی را تبدیل به برنامه اندروید کنید شما همچنین میتوانید یک برنامه پخش ویدیوی مستقیم از کانالی در یوتیوب یا یک مسنجر بسازید در این سایت حتی قابلیت ساخت بازی نیز وجود دارد که با هم در اینجا قابلیت ساخت برنامه اندروید برای یک سایت اینترنتی را بررسی می کنیم .

 

ابتدا وارد سایت زیر شوید ( لینک زیر را در مرورگر خود کپی کنید )

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

در این صفحه شما باید تعیین کنید میخواهید چه برنامه ای بسازید ما در اینجا قصد داریم برای یک سایت اینترنتی برنامه ای بسازیم پس بر روی website کلیک می کنیم شما میتوانید هر چیزی بسازید مرورگر ,مسنجر ,یوتیوب و … اکنون که ما بر روی website کلیک کردیم یعنی میخواهیم برای یک سایت اینترنتی برنامه اندروید درست کنیم لزومی ندارد آن سایت اینترنتی متعلق به شما باشد .

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

همانند تصویر بالا باید آدرس وب سایت را در بخش website url قرار دهید و سپس بر روی go کلیک کنید با کلیک بر روی صفحه موبایل که در تصویر بالا موجوده میتونید تغییرات را به صورت زنده مشاهده کنید حالا بر روی next که در پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید .

 

حالا مراحل زیر را دنبال کنید ( آموزش ساخت برنامه اندروید) :

 

 

  • باید یک نام برای برنامه اندروید خود بسازید در اینجا ما نام برنامه را لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. میگذاریم و سپس بر روی next کلیک می کنیم
  • در این مرحله باید در مورد برنامه خود توضیحاتی بدهید مثلا برنامه اندروید آپلود سنتر موبایل سپس بر روی next کلیک کنید
  • در مرحله آخر باید یک آیکون برای نرم افزار خود انتخاب کنید اگر آیکون ندارید بدون تغییری بر روی next کلیک کنید اگر میخواهید از آیکون اختصاصی استفاده کنید بر روی custom icon کلیک کنید و لوگوی یا آیکون خود را آپلود کنید و بر روی next کلیک کنید
  • در آخر بر روی create کلیک نمایید .

 

در این مرحله شما باید در وب سایت مذکور ثبت نام کنید در قسمت اول آدرس ایمیل در قسمت دوم رمز عبور و در قسمت سوم تکرار رمز عبور را بزنین سپس بر روی register کلیک نمایید در این مرحله ایمیلی برای شما ارسال می شود که باید روی لینک فعال سازی کلیک کنید که در ایمیل شما قرار دارد تا حساب شما فعال گردد .

 

با وجود به پنل و حساب کاربری در سایت برنامه شما ساخته شده و میتوانید با کلیک بر روی لینکی که در زیر کلمه download قرار دارد می توانید برنامه را دانلود نمایید لینک نمونه برنامه ای که ما ساختیم .

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

اکنون میتونید برنامه را برای دوستان خود نیز ارسال کنید تا بر روی گوشی خود نصب کنند در برنامه های ساخته شده تبلیغات خاصی دیده نشده ولی متاسفانه ما هر چقدر تلاش کردیم اطلاعات نرم افزار ساخته شده را کمی ویرایش کنیم ممکن نبود و کل برنامه با مشکل مواجه می شد ساخت یک برنامه اندروید هزینه بالایی دارد ولی با سایتی که معرفی کردیم میتونید رایگان لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. بسازید .

منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داش این مویال روزو چن وقته داری درامدش خوبه میخوام وب برسی اپلکیشن بزنم پایه ی همکاری هستی؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

 

این سایت به صورت ایفرم برنامش.

 

کپی رایت و.. هم زیاد داره + امکانات کم

 

به دوستان جو اپ پیشنهاد میشه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...