رفتن به مطلب

طراحی سایت ارزان قیمت چگونه است


پست های پیشنهاد شده

طراحی سایت ارزان قیمت چگونه است

 

 

%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86.JPG

 

 

افراد زیادی وجود دارند که به دلایل مختلف می خواهند یک سایت داشته باشند ولی قصد ندارند هزینه زیادی بپردازند و همچنین از سایت خود انتظار امکانات فراوانی را ندارند. این گونه افراد صرفا یک سایت می خواهند که کار اطلاع رسانی را برای آنها انجام دهد و قالب آن نیز ساده و معمولی باشد و خاص بودن آن اهمیتی برایشان ندارد. برای این افراد راهکارهای متفاوتی را می توان پیشنهاد کرد که هم هزینه طراحی سایت آنها کاهش یابد و هم زمان کمتری نیز صرف کنند. یکی از بهترین روش ها این است که از CMS و ابزار رایگانی که به وفور یافت می شود استفاده نمایند. در این شیوه طراحی سایت آنها اصول حرفه ای و بهینه سازی سایت را دارا نمی باشد ولی می تواند در شرایطی با توجه به هدف و انتظار مدیر سایت انتظاراتش را برآورده سازد.

 

 

طراحی سایت ارزان توسط شرکت نونگار پردازش

 

روش دیگری که می توانید انتخاب کنید این است که به شرکت طراحی سایت نونگار پردازش مراجعه کنید. کارشناسان طراحی سایت ما با فراهم آوردن یک مجموعه که در آن بر خلاف روش قبل اصول طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت را در نظر گرفته اند می توانند یک سایت مناسب با استانداردهای لازم و ارزان قیمت را در اختیار شما قرار دهند. تفاوتی که این مجموعه با طراحی سایت حرفه ای دارد این است که در آن به صورت اختصاصی برای کسب و کار شما برنامه نویسی نشده و عمومی تر است. انجام تغییرات زیادی در آن در آینده متصور نیست و برخی محدودیت ها دارد. ولی در کل می تواند یک سایت زیبا و مناسب به نسبت هزینه پرداختی در اختیار شما قرار دهد.

 

cheap-site.jpg

 

 

امکانات طراحی سایت ارزان شرکت نونگار

 

مجموعه ای که در اختیار شما قرار خواهد گرفت دارای امکانات متنوعی می باشد مانند قسمتی برای درج خبرهای مرتبط به کسب و کار شما و اطلاعات شرکت، نمایش لیستی از خدمات و محصولات شما، و قسمت مربوط به اطلاعات ارتباط با شما و یا شرکت شما، سئو مناسب و قرار گرفتن در رتبه مناسب گوگل، و امکانات فراوان دیگری که در طراحی سایت ارزان پیش بینی نموده ایم. تفاوت بارز مجموعه ما با ابزار آماده این است که در موتورهای جستجو می توانید در رتبه های خوبی قرار بگیرید و بتوانید کسب و کار خود را با کمترین هزینه ممکن رونق ببخشید و از مشکلات بی شمار سایر طراحی سایت های ارزان نیز راحت شوید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...