رفتن به مطلب

تقابل گوگل با لینک های مشکل دار


پست های پیشنهاد شده

تقابل گوگل با لینک های مشکل دار

back-link-700-467.jpg

 

 

در بیشتر مقالاتی که در مورد سئو سایت و بک لینک ها اشاراتی داشتیم تأکید کردیم که شیوه گوگل تغییر کرده و با ارائه الگوریتم های جدید و بروز رسانی آنها دیگر به مانند گذشته بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو آسان نمی باشد. قبل از اینکه گوگل از الگورتیم های جدیدی مانند پاندا رو نمایی کند در مورد لینک ها هیچ نگرانی وجود نداشت و هر فردی می تواند با خرید تعداد زیادی لینک در مدت زمان کوتاهی جهش خیره کننده ای داشته باشد و به رتبه های برتر گوگل برسد، به همین خاطر سئو کارها کار دشواری نداشتند و به راحتی جایگاه سایت را ارتقا می دادند و مقداری نگرانی فقط از بابت محتوا و مطالب وجود داشت. اما امروزه اوضاع تغییر کرده است و الگوریتم های جدید گوگل طراحی سایت های بسیاری را غافلگیر کرده است.

 

 

تأثیر الگوریتم های جدید گوگل بر سایت ها

 

گوگل بسیاری از طراحی سایت ها را کیش و مات کرد. سایت های معتبری که با خرید بک لینک های فراوان توانسته بودند رتبه های برتر صفحات گوگل را از آن خود نمایند به یکباره رتبه های خود را از دست داده اند و بسیاری از آنها پنالتی شدند. بسیاری از آنها نیز اخطار پنالتی شدن دریافت کردند و تنها راهی که داشتند این بود که یا لینک ها را حذف نمایند و قید جایگاه خود را بزنند و ریسک پنالتی شدن را نیز بپذیرند. در مورد پنالتی شدن و دلایل آن و نیز راهکارهای مربوط به آن در چندین مقاله مباحثی را مطرح کرده ایم که می توانید با مراجعه به بخش مقالات آموزش طراحی سایت آنها را مطالعه نمایید.

 

build-back-link.jpg

 

 

دلایل پنالتی شدن و دریافت اخطار از گوگل

 

همانگونه که گفتیم در مقالات اختصاصی تر در این مورد بحث کرده ایم و در این قسمت صرفاً به بیان تیتر وار این موارد بسنده می کنیم. البته اشاره کنیم که اینها دلایلی است که از نظر تجربی به کارشناسان طراحی سایت اثبات شده است و طبیعتاً دلایل دیگری نیز وجود دارد که احتمالاً ما از آن بی خبر باشیم. در صورتی که اطلاعات جامع تری دارید در بهبود این مطلب برای دیگر کاربران و ما می توانید ارائه دهید.

مورد اول: Anchor Text های شبیه به هم در سایت های مختلف

مورد دوم: لینک گرفت از سایت های ضعیف

مورد سوم: محتوای نامناسب که هم بسیار ضعیف و هم بارها تکرار شده است

مورد چهارم: وجود محتوای غیر مرتبط به عنوان اصلی سایت

مورد پنجم: وجود لینک های بی ارتباط به سایت در طراحی سایت

مورد ششم: لینک گرفتن سایت های بدون رنک از سایت های رنک بالا که به معنای بک لینک خریدن است

مورد هفتم: وجود مطالب بسیار ضعیف و متعدد که سایت شما را زیر سوال می برد

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تقابل گوگل با لینک های مشکل دار

back-link-700-467.jpg

 

 

در بیشتر مقالاتی که در مورد سئو سایت و بک لینک ها اشاراتی داشتیم تأکید کردیم که شیوه گوگل تغییر کرده و با ارائه الگوریتم های جدید و بروز رسانی آنها دیگر به مانند گذشته بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو آسان نمی باشد. قبل از اینکه گوگل از الگورتیم های جدیدی مانند پاندا رو نمایی کند در مورد لینک ها هیچ نگرانی وجود نداشت و هر فردی می تواند با خرید تعداد زیادی لینک در مدت زمان کوتاهی جهش خیره کننده ای داشته باشد و به رتبه های برتر گوگل برسد، به همین خاطر سئو کارها کار دشواری نداشتند و به راحتی جایگاه سایت را ارتقا می دادند و مقداری نگرانی فقط از بابت محتوا و مطالب وجود داشت. اما امروزه اوضاع تغییر کرده است و الگوریتم های جدید گوگل طراحی سایت های بسیاری را غافلگیر کرده است.

 

 

تأثیر الگوریتم های جدید گوگل بر سایت ها

 

گوگل بسیاری از طراحی سایت ها را کیش و مات کرد. سایت های معتبری که با خرید بک لینک های فراوان توانسته بودند رتبه های برتر صفحات گوگل را از آن خود نمایند به یکباره رتبه های خود را از دست داده اند و بسیاری از آنها پنالتی شدند. بسیاری از آنها نیز اخطار پنالتی شدن دریافت کردند و تنها راهی که داشتند این بود که یا لینک ها را حذف نمایند و قید جایگاه خود را بزنند و ریسک پنالتی شدن را نیز بپذیرند. در مورد پنالتی شدن و دلایل آن و نیز راهکارهای مربوط به آن در چندین مقاله مباحثی را مطرح کرده ایم که می توانید با مراجعه به بخش مقالات آموزش طراحی سایت آنها را مطالعه نمایید.

 

build-back-link.jpg

 

 

دلایل پنالتی شدن و دریافت اخطار از گوگل

 

همانگونه که گفتیم در مقالات اختصاصی تر در این مورد بحث کرده ایم و در این قسمت صرفاً به بیان تیتر وار این موارد بسنده می کنیم. البته اشاره کنیم که اینها دلایلی است که از نظر تجربی به کارشناسان طراحی سایت اثبات شده است و طبیعتاً دلایل دیگری نیز وجود دارد که احتمالاً ما از آن بی خبر باشیم. در صورتی که اطلاعات جامع تری دارید در بهبود این مطلب برای دیگر کاربران و ما می توانید ارائه دهید.

مورد اول: Anchor Text های شبیه به هم در سایت های مختلف

مورد دوم: لینک گرفت از سایت های ضعیف

مورد سوم: محتوای نامناسب که هم بسیار ضعیف و هم بارها تکرار شده است

مورد چهارم: وجود محتوای غیر مرتبط به عنوان اصلی سایت

مورد پنجم: وجود لینک های بی ارتباط به سایت در طراحی سایت

مورد ششم: لینک گرفتن سایت های بدون رنک از سایت های رنک بالا که به معنای بک لینک خریدن است

مورد هفتم: وجود مطالب بسیار ضعیف و متعدد که سایت شما را زیر سوال می برد

 

تقابل گوگل با لینک های مشکل دار

back-link-700-467.jpg

 

 

در بیشتر مقالاتی که در مورد سئو سایت و بک لینک ها اشاراتی داشتیم تأکید کردیم که شیوه گوگل تغییر کرده و با ارائه الگوریتم های جدید و بروز رسانی آنها دیگر به مانند گذشته بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو آسان نمی باشد. قبل از اینکه گوگل از الگورتیم های جدیدی مانند پاندا رو نمایی کند در مورد لینک ها هیچ نگرانی وجود نداشت و هر فردی می تواند با خرید تعداد زیادی لینک در مدت زمان کوتاهی جهش خیره کننده ای داشته باشد و به رتبه های برتر گوگل برسد، به همین خاطر سئو کارها کار دشواری نداشتند و به راحتی جایگاه سایت را ارتقا می دادند و مقداری نگرانی فقط از بابت محتوا و مطالب وجود داشت. اما امروزه اوضاع تغییر کرده است و الگوریتم های جدید گوگل طراحی سایت های بسیاری را غافلگیر کرده است.

 

 

تأثیر الگوریتم های جدید گوگل بر سایت ها

 

گوگل بسیاری از طراحی سایت ها را کیش و مات کرد. سایت های معتبری که با خرید بک لینک های فراوان توانسته بودند رتبه های برتر صفحات گوگل را از آن خود نمایند به یکباره رتبه های خود را از دست داده اند و بسیاری از آنها پنالتی شدند. بسیاری از آنها نیز اخطار پنالتی شدن دریافت کردند و تنها راهی که داشتند این بود که یا لینک ها را حذف نمایند و قید جایگاه خود را بزنند و ریسک پنالتی شدن را نیز بپذیرند. در مورد پنالتی شدن و دلایل آن و نیز راهکارهای مربوط به آن در چندین مقاله مباحثی را مطرح کرده ایم که می توانید با مراجعه به بخش مقالات آموزش طراحی سایت آنها را مطالعه نمایید.

 

build-back-link.jpg

 

 

دلایل پنالتی شدن و دریافت اخطار از گوگل

 

همانگونه که گفتیم در مقالات اختصاصی تر در این مورد بحث کرده ایم و در این قسمت صرفاً به بیان تیتر وار این موارد بسنده می کنیم. البته اشاره کنیم که اینها دلایلی است که از نظر تجربی به کارشناسان طراحی سایت اثبات شده است و طبیعتاً دلایل دیگری نیز وجود دارد که احتمالاً ما از آن بی خبر باشیم. در صورتی که اطلاعات جامع تری دارید در بهبود این مطلب برای دیگر کاربران و ما می توانید ارائه دهید.

مورد اول: Anchor Text های شبیه به هم در سایت های مختلف

مورد دوم: لینک گرفت از سایت های ضعیف

مورد سوم: محتوای نامناسب که هم بسیار ضعیف و هم بارها تکرار شده است

مورد چهارم: وجود محتوای غیر مرتبط به عنوان اصلی سایت

مورد پنجم: وجود لینک های بی ارتباط به سایت در طراحی سایت

مورد ششم: لینک گرفتن سایت های بدون رنک از سایت های رنک بالا که به معنای بک لینک خریدن است

مورد هفتم: وجود مطالب بسیار ضعیف و متعدد که سایت شما را زیر سوال می برد

 

 

  • درود

  • انتقال به انجمن دیگر سیستم های مدیریت محتوا و پاکسازی بک لینک ها ! لطفا رعایت کنین

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...