رفتن به مطلب

طراحی سایت: انتخاب هاست


پست های پیشنهاد شده

طراحی سایت: انتخاب هاست

 

 

 

طراحی سایت: انتخاب هاست

پس از انتخاب دامنه مناسب و ثبت اسمی منحصربفرد برای شناسایی سایت، گام دیگری از روند طراحی سایت را پیش رو داریم و آن تهیه هاست یا میزبانی برای آپلود فایل های خود در آن فضا است.

هاست چیست؟ فضایی که داده ها، فایل ها، کدها و توابع برنامه و بسته های نرم افزاری و هر آنچه که لازم است تا با استفاده از آن بتوان سایت را راه اندازی نمود باید در این فضا آپلود گردد. از طریق این فضا که میزبان نیز نام دارد می توان به دیتابیس، صفحات html جهت ویرایش و اجرای کدها، فایل های صوتی و تصویری و ایمیل دسترسی داشت.

 

طراحی سایت: انواع هاست

انتخاب هاست در طراحی سایت بسته به کاربرد مصرفی مشتریان به چهار دسته تقسیم می گردد. هاست رایگان، هاست اشتراکی، سرور مجازی، سرور اختصاصی در صورتی که نوع کسب و کار محدود و تنها برای مدتی کوتاه بدون آمار بالای بازدیدکنندگان و بیشتر صرف انجام پروژه ای اولیه باشد می توانید هزینه ای برای تهیه هاست تقبل ننموده و از هاست رایگانی که اکثر شرکت های هاستینگ ارائه می دهند استفاده نمایید. ولی اگر دارای سایتی شخصی با تعداد بازدیدکننده مشخص ولی کم (تعداد هزار بازدید روزانه و کمتر) با اهدافی درازمدت دارید، می توانید از خدمات هاست اشتراکی بهره مند شوید. هاست اشتراکی بسان کامپیوتری به اشتراک گذاشته شده است که شما و بسی صد نفر دیگر نیز از تمامی سخت افزار و نرم افزارهای این کامپیوتر(سرور) اشتراکی استفاده می کنید. بنابراین دارای سرعت و امنیت پایین تری خواهد بود.در صورت مدنظر داشتن پروژه ای با حجم وسیعی از دیتا و وظایف و کاربردهای مشخص با آمار بالای بازدید روزانه که امنیت و سرعت نیز از ملاک های کاری باشد، حتما کارشناسان درطراحی وب سایت به شما پیشنهاد داشتن سرور مجازی یا سرور اختصاصی را خواهند داد.

 

طراحی سایت: سیستم عامل هاست

هاست از نظر نوع سیستم عامل به دو نوع لینوکس یا ویندوزی تقسیم بندی می شود. هاست ویندوز به دلیل امنیت پایین تر و رایگان نبودن بسیاری از برنامه های ضروری آن و نیز پشتیبانی از زبان ASP کمتر مورد استقبال قرار می گیرد. حال آنکه هاست لینوکسی با پشتیبانی از زبان php و مناسب برای سیستم مدیریت محتوایی چون جوملا و وردپرس در طراحی سایت و نیز سرعت و امنیت بالاتر، هاست محبوب تری می باشد.

 

 

دوربین مداربسته٫فروش دوربین مداربسته٫نصب دوربین مداربسته٫خرید دوربین مداربسته

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...