رفتن به مطلب

پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack


پست های پیشنهاد شده

در اینکه پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack حرفه ای ترین پلاگین سئوی وردپرس است، هیچ شکی نیست! با هم برخی ویژگی های این پلاگین رو بررسی میکنیم:

 

برخی ویژگی های پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack:

– پنل تنظیمات قدرتمند با ابزارهای حرفه ای سئو و بهینه سازی سایت:

پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack دارای پنل تنظیماتی فراتر از انتظار شما از یک پلاگین سئوست! در این پنلT امکانات بسیار کاربردی در جهت افزایش سئو و رتبه ی سایت در نتایج جستجو، قرار گرفته است. پنل تنظیمات پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack کاملا بصری بوده و همه چیز دسته بندی و مرتب شده است تا به شما در جهت افزایش رتبه ی سایتتان کمک کند!

 

پنل تنظیمات پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack مجموعه ی عظیمی از ماژول های مختلف سئو و بهینه سازی سایت است که در یک محیط کاملا یکپارچه و با کاربرد آسان، در اختیار شما قرار میگیرد. هر یک از این ماژول ها به تنهایی، گام موثری در جهت سئو و بهینه سازی سایت شماست!

 

2353245.jpg

 

 

 

– فیلدهای سئو برای پست ها، برگه ها و پست های سفارشی:

در پایین ادیتور وردپرس، بخش مربوط به تنظیمات پست پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack قرار دارد. در این بخش شما میتوانید فیلدهای مربوط به سئوی پست خود را تکمیل کنید. پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack به شما در جهت بهینه کردن محتوای پست و افزایش سئوی آن کمک میکند. این بخش خودش شامل چند بخش است که هر بخش ابزارهایی را برای بررسی میزان سئوی پست شما و ارائه راهکارهای افزایش سئوی آن، در اختیارتان قرار میدهد. با استفاده از این ابزارها، میتوانید نکات ضعف سئوی پست خود را شناسایی کنید و با توجه به راهنمایی های پلاگین، آن ها را بهینه کنید. از سئوی سایت خود لذت ببرید :دی

 

34534534.jpg

 

– سیستم پیشرفته ی بهینه سازی سرعت سایت:

یکی از فاکتورهای مهم رتبه بندی سایت ها در موتورهای جستجو، میزان بهینه بودن سرعت و محتوای سایت میباشد. در نسخه جدید پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack، این پلگین پای خودش را فراتر از انتظار یک پلاگین سئوی حرفه ای گذاشته، و ابزارهای cache و بهینه سازی سرعت را هم به امکانات خود اضافه کرده است. با پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack سرعت سایت خود را افزایش دهید!

 

6564564.jpg

 

– سیستم گزارش گیری موقعیت سایت شما در موتورهای جستجو:

شما میتوانید خیلی راحت رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو زیر نظر بگیرید. با استفاده از نمودارهای پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack همواره موقعیت خود را تحت نظر بگیرید.

 

234234.jpg

 

 

 

– نقشه سایت حرفه ای:

یکی از ابزارهای مهم و موثر در ایندکس شدن صفحات سایت شما در نتایج گوگل، استفاده از نقشه سایت است. نقشه سایت سرعت ایندکس شدن و تعداد صفحات ایندکس شده در گوگل را به شدت افزایش میدهد. خوشبختانه پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack دارای ابزار قدرتمندی است که به صورت خودکار و به صورت طبقه بندی شده، نقشه سایت شما را میسازد و میتوانید آن را به موتورهای جستجو برای افزایش سرعت ایندکس صفحات، معرفی کنید.

 

232315.jpg

 

– سیستم لینک ساز خودکار برای مطالب شما:

یکی دیگر از راه های افزایش سئوی سایت، لینک دادن کلمات موجود در پست ها به مطالب دیگر سایت است. در واقع این روش یک نوع بک لینک داخلی محسوب میشود. پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack به صورت خودکار بر اساس محتوای پست و کلمات کلیدی سایت، کلمات را به صفحات مناسب لینک دهی میکند و با این کار باعث افزایش سئوی سایت شما میشود!

 

234324344.jpg

 

– عنوان ها و متاتگ ها:

با استفاده از پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack میتوانید عناوین و متاتگ های سفارشی برای پست ها و برگه های خود تنظیم کنید. پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack به خوبی متاتگ های شما را برای گوگل بهینه سازی میکند!

 

345345.jpg

 

– داشبورد گوگل آنالیتیکس در سایت شما:

هر وبمستری دوست دارد بداند که بازدید صفحات مختلف سایت چقدر است و روزانه چند نفر از سایت بازدید میکنند. دقیق ترین ابزار برای اندازه گیری بازدید سایت به صورت حرفه ای، استفاده از گوگل آنالیتیکس است. با پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack داشبور گوگل آنالیتیکس را در وردپرس خود داشته باشید و نمودارهای بازدید سایت را رصد کنید!

 

2342341.jpg

 

– ابزار بهینه سازی و تست سرعت سایت:

با پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack سرعت سایت خود را بررسی کنید و آن را بهینه نمایید. سرعت سایت فاکتور مهمی برای موتور جستجوی گوگل است و از نظر کاربران نیز بسیار اهمیت دارد.

 

234233.jpg

 

– بهینه سازی سئوی محلی:

اگر صاحب شرکت و اسم و رسم هستید، با درج مشخصات مکان خود در نقشه گوگل، جستجوی منطقه ای خود را تقویت کنید و رنک سایت را افزایش دهید.

 

3333221.jpg

 

– اعتبار سنجی کدهای سایت:

وقتی کدهای شما(قالب/پلاگین ها/…) valid باشد، رتبه بهتری در موتورهای جستجو به شما تعلق میگیرد. با پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack میتوانید کدهای نامعتبر را شناسایی کنید و مشکل آن ها را برطرف کنید.

 

123123.jpg

 

– صفحات خطای 404 را شناسایی کنید:

وجود خطاهای 404 در سایت که معمولا به دلیل تغییر ادرس برگه یا پاک کردن آن به وجود میاد، ضربه ی سنگینی به سئوی سایت میزند. شما باید سریعا این صفحات را شناسایی و حل کنید. پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack در صورت وجود خطای 404، سریعا شما را مطلع میکند.

 

44432.jpg

 

– بهینه سازی تصاویر با سیستم smushit:

معمولا بیشترین زمانی که طول میکشد تا یک سایت برای شما لود شود، مربوط به بارگذاری تصاویر موجود در آن صفحه از سایت است که بیشترین حجم را نسبت به سایر اجزا دارند. برای همین همیشه توصیه میشود که کمتر از عکس استفاده کنید و بیشتر از HTML استفاده کنید. و یا حداقل عکس های خود را بهینه کنید و بعد در سایت قرار دهید. ولی کو گوش شنوا :دی

 

راه های مختلفی برای بهینه سازی تصاویر و افزایش سرعت سایت وجود دارد. یکی از راه های معروف و به صورت خودکار، استفاده از سیستم smushit است. پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack به صورت خودکار این قابلیت را در صورت تمایل به سایت اضافه میکند و عکس های شما را بهینه میکند.

 

در این شرایط عکس هایی با همون کیفیت اصلی و با حجم خیلی کمتر دارید!

 

44313.jpg

 

– ارسال فیسبوکی:

فعالیت در شبکه های اجتماعی و ارسال مطالب در آن ها یکی از راه های بسیار مفید تجارت الکترونیک و افزایش بازدید سایت است که متاسفانه کاری زمان بر است از حوصله ی بسیاری افراد خارج میباشد. پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack میتواند به صورت خودکار، پست های سایت شما را در صفحه فیسبوکتان منتشر کند و این کار پرزحمت ولی پرسود را به صورت خودکار و آسان برای شما انجام دهد.

 

111121.jpg

 

– پروفایل گوگل پلاس:

مطالب خود را به پروفایل گوگل پلاس لینک دهید و آواتار گوگل پلاس خود را در کنار نتایج جستجوی گوگل نمایش دهید!

 

1111212.jpg

 

– مطالب خود را در موتورهای جستجو ستاره دار کنید:

وقتی یک مطلب رو در گوگل جستجو میکنید، نتایج زیادی به شما نمایش داده میشه ولی معمولا شما اون لینکی رو باز میکنید که متمایزتر باشه. با ستاره دار کردن مطالب خود در موتورهای جستجو، لینک های سایتتان را متمایز کنید تا کلیک های بیشتری بر روی اون بشه و بازدید سایتتون بالا بره.

 

البته نگران انجام این کار نباشید! چون پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack اینجاست 1f642.png

 

332323.jpg

 

– سئوی قدرتمند تصاویر:

یکی دیگر از راه هایی که اغلب از اون غاف میشن، سئوی تصاویر و قرار ددن خاصیت alt برای اون هاست. با پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack به صورت خودکار عکس هاتون رو سئو کنید و در نتایج تصویر گوگل اول باشید. رتبه اول حق شماست :دی

 

121213.jpg

 

– بک لینک ساز خودکار:

قطعا باید با جادوی بک لینک آشنا باشید (اگر آشنا نیستین حالا آشنا بشین 1f642.png ). بک لینک تاثیر خیلی زیادی در افزایش سئو و رتبه سایت در نتایج جستجو و در تیجه افزایش بازدید سایت دارد. بک لینک جادو میکنه! جادو!

 

بک لینک یعنی لینک سایت شما در سایت های دیگر باشد. اما چطور؟ خب از سایت های دیگه بخواین تا لینک شما رو در سایت خودشون بزارن :دی

 

اگر یک سرچ کوچیک بکنید، میبینید که بک لینک رو با قیمت بالایی در برخی سایت ها میفروشن. یعنی برخی سایت ها با دریافت هزینه (100 تا 800 هزار تومان) برای شما بک لینک درست میکنن و لینک شما رو در سایت های دیگه قرار میدن البته به صورت خودکار و با اسکریپت های مختلف.

 

ولی یک راه بهتر، کارآمدتر و با هزینه خیلی ناچیز، وجود داره و اون استفاده از پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack است. پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack به صورت خودکار برای سایت شما در سایت های دیگر بک لینک موثر ایجاد میکند که باعث جادوی شگفت آوری در رتبه سایت شما میشود. میگی نه؟ امتحان کن 1f642.png

 

 

لایسنس :

1375

 

این افزونه رو میتونید بصورت رایگان اینجا دانلود کنید

 

 لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  

 

 

تشکر فراموش شه

  • Like 3
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای من نصب نمیشه این ارور رو میده

پرونده فرستاده شده بزرگ‌تر از upload_max_filesize در php.ini است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای من نصب نمیشه این ارور رو میده

پرونده فرستاده شده بزرگ‌تر از upload_max_filesize در php.ini است.

درود

شما مشکل حداکثر حجم آپلود دارید ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. )

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

لینک آموزش ها رو هم گذاشتم درصورت نیاز

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...