رفتن به مطلب

حذف محدودیت کلیک راست در سایت ها و وبلاگ ها


sohil79

پست های پیشنهاد شده

تصمیم دارم یک ترفند بهتون بگم که خودم از یک سایت غیر ایرانی یاد گرفتم و اون برداشتن محدودیت رایت کلیک یا همون کلیک راست و برداشتن محدودیت انتخاب متن در سایت ها و وبلاگ هایی که از اونها بازدید می کنید هست. این روش در اینترنت اکسپلورر جواب میده. تا حالا شده به یک وبلاگ یا سایتی بروید و از مطلبی خوشتون بیاد و بخواهید اون رو کپی کنید ولی وقتی راست کلیک می کنید یک پیغام به این صورت: “شما حق کپی مطالب را ندارید” و یا کمی توهین آمیز بگه “می خواستی دزدی کنی ؟!” و یا اصلا هیچ پیامی نمایش داده نشه ولی شما قادر به کپی کردن یا حتی انتخاب متن یا تصاویر یا کلیک راست را ندارید و این امور برای شما ممنوع شده باشه. برای برداشتن این محدودیت اصولا دو روش وجود داره: روش اولی اینه که از مرورگرهای غیر IE استفاده کنید یا جاوا اسکریپت را از کار بیاندازید که توصیه می کنم این کار رو نکیند. اما روش دوم: حالا این مراحل رو بدقت دنبال کنید تا هم طریقه ایجاد لینک های مستقیم “دم دستی !” در اینترنت اکسپلورر رو یاد بگیرید و هم اینکه همیشه با یک کلیک از شر این محدودیت ممنوعیت کلیک راست و کپی خلاص بشوید:

 

 

  1. مرورگر Internet Explorer را اجرا کنید.
  2. از منوی Favorites روی منوی بازشوی به شکل پوشه Links راست کلیک کنید و گزینه Open را انتخاب کنید (اگر از IE7 استفاده می کنید و منوها را نمی بینید دکمه Alt را از روی صفحه کلید برای ظاهر شدن منوها فشار دهید)
  3. حالا پوشه حاوی لینک های شما ظاهر می شوند. در این مرحله در صورت نیاز می توانید لینک های مزاحم را پاک کنید( لینک های مایکروسافت)
  4. در این پوشه باز شده (یعنی پوشه Links) در یک گوشه خالی راست کلید کنید و گزینه New و سپس Shortcut را بزنید.
  5. در این قسمت یعنی در Type the location of the item یک آدرس اینترنتی معتبر مانند لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. وارد کنید.
  6. بعد از زدن دکمه Next از شما یک نام مناسب می خواهد. ما می نویسیم “برداشت آزاد” شما هر چیزی که خودتون مایلید بنویسید.
  7. حالا دوباره سراغ اینترنت اکسپلورر بروید ولی پوشه لینک را نبندید باهاش کار داریم!
  8. این بار به منوی View بروید و از منوی بازشوی Toolbar مطمئن شوید که تیک گزینه Links وجود دارد و شما در بالای مرورگر لینک “برداشت آزاد” را بصورت یک دکمه می بینید. ممکن است Links به گوشه ای رفته باشد و پس همانجا که تیک Links رو گذاشتید تیک Lock the Toolbars باید برداشته شود تا به آسانی بتوانی نوار ابزار Links را جابجا کنید و لینک ما قابل رویت شود.
  9. حالا نحوه ساخت و استفاده از لینک مستقیم در مرورگر IE رو یاد گرفتید. به پوشه Links که گفتم نبندید برگردید و هرچه می خواهید لینک بسازید. هر لینکی که در پوشه Links می سازید بلافاصله در نوار ابزار مرورگر شما ظاهر می شود. مواظب باشید زیاد شلوغ نکنید!
  10. در مرورگر IE روی لینک “برداشت آزاد” راست کلیک کنید و گزینه properties را انتخاب کنید و در قسمت URL کد زیر را وارد کنید:

 

 

javascript:alert("cracked!",document.ondragstart=document.body.ondragstart=null,document.oncontextmenu=document.body.oncontextmenu=null,document.onselectstart=document.body.onselectstart=null,document.onclick=null,document.body.onclick=null,document.onmousedown=document.body.onmousedown=null,document.onmouseup=document.body.onmouseup=null,document.onbeforecopy=document.body.onbeforecopy=null,document.onbeforecut=document.body.onbeforecut=null,document.oncopy=document.body.oncopy=null);

 

 

  1. اگر مراحل رو به دقت انجام داده باشید یک لینک جادویی به نام “برداشت آزاد” ساخته اید که اگر به سایت یا وبلاگی که راست کلیک را ممنوع کرده باشد یا امکان کپی را از شما گرفته باشد بروید، با زدن این دکمه پیغام “cracked” ظاهر شده و برداشت برای شما آزاد می شود. با این حال به کپی رایت احترام بگذارید.

 

 

روش بعدی

 

 

 

روش اول: ابتدا از منوی view (اگر این منو را نمی بینید دکمه alt را زده و سپس v را بزنید) گزینه source رو انتخاب کنید و کلیه محتوای ظاهر شده رو درون notepad کپی کرده و اون رو بصورت utf-8 با پسوند htm ذخیره کنید (utf-8 هنگامی که save as رو در notepad می زنید از یک منوی بازشو قابل انتخاب هست همچنین برای پسوند باید Save as type را روی all files قرار دهید و آخر نام فایل خود نقطه و htm بگذارید. مثلا test.htm)

 

notepad را نبندید. بدنبال تمامی عباراتی که بصورت:

 

 

<scrip

 

 

هستند بگردید و آنها را تغییر دهید مثلا بصورت

 

 

<sc0rip

 

 

سپس فایل را ذخیره کنید (قبلا save as زده اید پس فقط save کنید)

 

اکنون فایلی که بطور مثال با نام test.htm ساخته اید را باز کنید و خواهید دید که براحتی مطالبی که می خواستید قابل کپی شده اند.

 

اگر کمی زرنگ باشید برای جایگزین کردن عبارت مذکور از قابلیت replace در برنامه word می توانید استفاده کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بابا این همه بگیر و ببند نداره !

با موزیلا توی سایت یا وبلاگ چیزی که میخواید رو انتخاب کنید بعد اگه کلیک راست قفل بو فقط کافیه دکمه Shift رو بگیرید بعد کلیک راست کنید و هرچی رو دوست داشتید کپی کنید !

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 5 ماه پیش ...

اقا چه کاریه!

مرورگر Opera کامپیوتر از کد قفل راست کلیک پشتیبانی نمیکنه!

مطمئن باشید خودم امتحان کردم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...