رفتن به مطلب

ساخت ایمیل در سی پنل


پست های پیشنهاد شده

رای ساخت ایمیل با لینک سایت خودتان و در سی پنل وارد گزینه ی Email Accounts شوید.

در صفحه باز شده در قسمتEmail باید نام و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. این ایمیل زیر مجموعه ای از آدرس سایت شما خواهد بود. پس از انتخاب پسورد برای ایمیل ، در قسمت Mailbox Quota می توانید حجم مورد نظرتان را برای ایمیل در نظر بگیرید. این حجم می توانید نامحدود و یا محدود و با انتخاب شما باشد. سپس در انتها با کلیک کردن گزینه Create Account ایمیل شما ساخته می شود.

برای ورود به ایمیل می توانید در محیط سی پنل از باکس mail گزینه ی Webmail را انتخاب کنید. در صفحه باز شده هاست از شما می خواهد نرم افزار مورد نظر خود را برای مدیریت و ورود به محیط ایمیل انتخاب کنید. توصیه ما به شما انتخاب نرم افزار roundcube می باشد.

همچنین در صورت تمایل می توانید بدون ورود به محیط سی پنل ، وارد ایمیل شوید. برای این کار اگر آدرس ایمیل شما به صورت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. است ، در نوار ابزار مروگر خود عبارت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و یا لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. را وارد کنید. در صفحه باز شده می توانید با وارد کردن آدرس ایمیل و پسورد آن ، وارد محیط ایمیل شوید.

برای تغییر حجم اختصاص یافته به ایمیل پس از ایجاد آن ابتدا وارد سی پنل شده و گزینه Email Accounts را انتخاب کنید. جلوی ایمیل مورد نظر Change Quota را کلیک کرده و در بخش Mailbox Quotaحجم آن را به مقدار دلخواه تغییر دهید. پس از ایجاد تغییرات ، با انتخاب گزینه ی Change Quota ، آن را ذخیره کنید.

به منظور تغییر رمز ایمیل نیز در محیط سی پنل گزینه Email Accounts را انتخاب کنید. ایمیل مورد نظر را پیدا کرده و Change Password را بزنید. در کادر باز شده رمز عبور جدید را به همراه یک بار تایید آن وارد و ذخیره کنید.

 

 

 

منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...