رفتن به مطلب

برترین آنتی ویروس های 2106 کدامند؟


AynaZ

پست های پیشنهاد شده

وب سایت برسام: ویندوز دیفندری که به صورت پیش فرض بر روی دستگاه ها نصب می شود نمی تواند به خوبی از پس هر نوع ویروسی براید و با تست های مستقلی که بر روی آن صورت گرفته مشخص شده است که از ۱۰ تهدیدی که برای دستگاه ممکن است وجود داشته باشد، تنها با یکی از آنها می توااند مقابله کند.

 

760376_608.jpg

 

بنابراین نباید به این آنتی ویروس اکتفا کرد و می بایستی به دنبال نمونه های دیگری از آنتی ویروس ها باشیم و در حالی که دستگاه های اندرویدی شما هسته ی امنیتی قدرتمندی هم داشته باشند، باز هم در معرض خطر محصول جدیدی از برنامه های مخرب هستند و شما باید به ایمن ماندن دستگاه خود کمک کنید و امنیت دستگاه را به صورت منظم آپدیت کنید.

 

خوشبختانه برای هر نوع بدافزاری سریعا برنامه ی امنیتی و تدافعی هم ساخته و پرداخته می شود و از این نظر نگرانی نیست ولی به خاطر داشته باشید که همیشه برنامه های مخرب یک قدم جلوتر از برنامه های امنیتی مربوط به آنها هستند، پس همیشه سعی کنید از نظر اطلاعات امنیتی و آنتی ویروس های بروز مطلع باشید تا با مشکل جدی روبرو نشوید.

 

به این منظور ما سعی کرده ایم در این مقاله چند نمونه از بهترین آنتی ویروس های رایگان ۲۰۱۶ را برگزینیم. از بین این چند نمونه ای که نام برده می شود، دو عدد از آنها مربوط به بهترین برنامه های اندرویدی ست و دو نمونه هم سرویس های تشخیص آنلاین است که همه ی اینها امنیت فوق العاده ای را بدون هیچ گونه هزینه ای برای شما به ارمغان می آورند. با ما همراه باشید.

 

۱. آنتی ویروس ۳۶۰ توتال سکیوریتی (Total Security ۳۶۰)

 

این آنتی ویروس مدت زمان زیادی طول می کشد سیستم را اسکن کند اما اکثریت خطرات و تهدیدها ر ا کشف می کند.

 

اگر به دنبال یک بسته ی آنتی ویروسی هستید که مستقل از هر نرم افزار و یا سخت افزار دیگری عمل کند، ۳۶۰ توتال سکیوریتی گزینه ی مناسبی به نظر می رسد. این برنامه، پشتیبانی از ضد فیشینگ، محافظت به هنگام خرید آنلاین، مسدود کردن شبکه ی تهدید کننده، ابزاری برای پاک کردن هارد دیسک، جستجوگر بروزرسانی ویندوز و … را برای شما فراهم می کند.

 

هرچند این برنامه قابلیت های زیادی به ارمغان می آورد، اما همچنان محیط کاربری ساده ای ارائه می دهد البته لازم به ذکر است که کار با این برنامه ی امنیتی همیشه ساده نیست و اگر شما با مشکلات اجرایی مواجه شوید، راهنمای قابل توجهی برای کمک ندارد.

 

با این حال محیط کاربر پسند این برنامه و جدا از آن استفاده از ۵ موتور انتی ویروس ، این برنامه ی امنیتی را از بقیه متمایز می کند. هنگامی که این برنامه را نصب می کنید در حقیقت تلفیقی از ۵ تکنولوژی بیت دیفندر (Bitdefender) –موتور تجاری بسیار عالی که به عنوان یکی از بهترین آنتی ویروس ها موجود در جهان است، آویرا (Avira) –بهترین ارائه دهنده ی رایگان- و سه موتور دیگر که متعلق به سازنده ی این انتی ویروسیعنی Qihoo است، در کنار تکنولوژی ابری و آنلاین کلود (Cloud) را به ارمغان می آورد.

 

لزوما تنظیمات پیش فرض، بهترین تنظیمات نیستند و احتمالا مجبور باشید مدتی را به پیکربندی این برنامه و متناسب با نیازهایتان اختصاص دهید.

 

اینگونه که ما دریافتیم، این رویکرد چند موتوره ی آنتی ویروس مذکور می تواند بر روی عملکرد سیستم هم تاثیر بگذارد؛ در واقع اسکن سیستم با ۳۶۰ توتال سکیوریتی مانند رقبای دیگر تا دوبرابر طولانی می شود، همچنین نتایج ساختگی را برمی گرداند.

 

جای تعجب است که با وجود حجیم بودن این برنامه، سرعت کامپیوتر شخصی را به هنگام استفاده ی نرمال از آن، کند نمی کند و در واقع کمترین تاثیر را بر روی سرعت دستگاه دارد.

 

شاید نتوان گفت که آنتی ویروس ۳۶۰ توتال سکیوریتی مجموعه ای تمام و کمال است و همینطور اگر شما به دنبال موتور انتی ویروس ساده ای هستید که همراه با دیگر ابزارهای امنیتی کار کند، این به کارتان نیم آید چراکه خیلی فراتر است؛ اما اگر نرخ تشخیص یک آنتی ویروس، اولویت شما برای داشتن آن است، باید بگوییم که این آنتی ویروس یک مدعی واقعی است.

 

760377_341.jpg

 

باتشکر ::

وب سایت برسام

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۲. Avast

 

استفاده از این آنتی ویروس به قدری ساده است که هر فرد مبتدی و بدون اطلاعات قبلی می تواند از آن استفاده کند.

 

با وجود اینکه دانلود این برنامه ی رایگان آنتی ویروس هیچ هزینه ای برنمی دارد، ولی ممکن است که برای قسمت های دیگری مجبور باشید هزینه کنید. هنگامی که آنتی ویروس رایگان Avast را نصب می کنید، کامپیوتر شما به به گوگل تولبار یا همان نوار ابزار گوگل مجهز می شود.

 

با استفاده از آنتی ویروس رایگان Avast می توانید سیستم خود را از نرم افزارهای مخرب اسکن کرده و فایل های هرز، برنامه های غیر ضروری و دیگر مشکلات عملکردی را بررسی می کند و تشخیص می دهد و با وجود اینکه نمی تواند همه ی آنها را رفع کند ولی به شما این امکان را می دهد پس از اینکه آنها را شناسایی کردید، بهینه ساز پی سی (PC Optimizer) این شرکت را خریداری کرده و این مسائل را رفع کنید.

 

آنتی ویروس رایگان Avast دارای رابط کاربری بسیار عالی، تر تمیز و واضح و قابل تنظیم است و به منظور جلوگیری از عملکرد اسکن زمان بر، تنها با چند کلیک می توانید آن را راه اندازی کنید.

 

تست هایی که بر روی این آنتی ویروس صورت گرفته است، نتایج خوبی ارائه داده است. به طور کلی این شرکت کار خود را بهتر از AVG که مخفف Anti Virus Guard – آنتی ویروسی که با عرضه ی رایگان توانست در مدت کوتاهی نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند- است، انجام می دهد اما قدرت آن با آویرا قابل مقایسه نیست.

 

قطعا این آنتی ویروس در مسدود کردن آدرس های مخرب بهتر عمل می کند و این یعنی احتمال مواجه شدن با نرم افزارهای مخرب خیلی کمتر است.

 

افزودنی های مفید این برنامه عبارتند از بررسی حفره های امنیتی شبکه (مانند یک روتر که هنوز از رمز عبور پیش فرض استفاده می کند) و در همین حال بروزرسانی نرم افزار پچ های از دست رفته را های لایت می کند و انها را با یک کلیک نصب می کند.

 

ممکن است آنتی ویروس رایگان Avast بهترین و کامل ترین حفاظت را ارائه ندهد، اما رابط کاربری آن قطعا یکی از بهترین هاست و کاربران باتجربه از قابلیت تنظیم فوق العاده ی این برنامه قدردانی می کنند.

 

Avast برای آن دسته از افرادی که می خواهند از دستگاه خود محافظت کنند، Pro Antivirus 2014 را به عنوان یک کاربره، اشتراک دوساله با هزاران ویژگی (کمک از راه دور، حفاظت از روت کیت و …) به قیمت ۲۷.۱۱ پوند بر روی آمازون می فروشد.

 

760378_202.jpg

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 year پیش...

البته به عقیده بنده اگر قرار بر استفاده از محصولات رایگان باشد خود ویندوز دیفندر در حد یک آنتی ویروس رایگان بسیار خوب عمل میکند، هر چند عملکرد avast نیز حقیقتا خوب و مورد تایید است، اما اگر هدف پرداخت هزینه و استفاده از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. های غیر رایگان باشد که صد در صد برای کاربران حرفه ای لازم است، بهتر است نسبت به لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، بیت دیفندر و یا حداقل نود اقدام شود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...