رفتن به مطلب

wp-free.ir پایگاه دانلود قالب و افزونه وردپرسی رایگان :)


voltag

پست های پیشنهاد شده

خوب بالاخره بعد کش و قوس های فراوون سایت ماهم شروع به فعالیت کرد silly حالا بماند که برای تا اینجا رسیدنش چقد به دوستان بخصوص اقا یزدان و فرهنگ خان زحمت دادیم teeth هدف و موضوع ما هرچند میشه گفت تک نیست و مشابه های بسیاری داریم اما سعی خواهد شد پوسته و افزونه های ارائه بشه که کیفیت بالایی دارن و اون هم بصورت رایگان و بازم بماند چرا با این مارکت های فروش قالب وردپرسی مخالفم teeth چیزی که مشخص و قطعیه ما هرگز رقیبی برای 20 اسکریپت نخواهیم شد و نمیخواهیم ک بشه حکم دوتا دوست در کنار هم رشد خواهیم کرد teary و من شخصا سعی خواهم کرد پوسته و افزنه هایی که ارائه میشه بیشترین کیفیت ، فارسی شده و راست چین باشند و بازم باعث افتخار ما میشه بتونیم از 20 اسکریپت کمک بگیریم یا اگر 20 اسکریپت لایق بدونه باهاش که همکاری کنیم . نوپا هستیم ان شالله که به کمک شما دوستان مرجعی خوب و مناسب برای وردپرس اون هم بصورت کاملا رایگان گسترش بدیم . ممنون از کمک دوستان ، مدیریت 20 اسکریپت و همچین همراهی شما flirt مدیریت سایت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

 

خوشحالم که زحماتتون برای ایجاد این سایت پس از این مدت به نتیجه نشست . انشالله که همیشه با قدرت و دقت بالا پیشرفتتون نه تنها در زمینه سایت بلکه در تمامی مراحل زندگی رو شاهد باشیم و امیدوارم مثل بیست اسکریپت که هدف رقابتی نداره و فقط خدمت رسانی رایگان رو در پیش گرفته و در این زمان براحتی میتونیم یکی از بهترین پشتیبانی های اسکریپت با بهترین پاسخگویی و متخصصین هستش باشید.

 

به امید روزی که با کمک و فعالیت شما دست طراح نما هایی که قالب های دانلودی رو مستقیما با قیمت گزاف و کیفیت پایین به فروش می رسونن در زمینه وردپرس بسته باشه و هیچ شخصیت استارتری به دلیل مشکلات مالی از دریافت افزونه و قالب مورد نظر خودش باز نمونه! با پشتکار حضرتعالی انشالله بزودی با جستجوی قالب یا افزونه های رایگان وردپرس از نخستین نتایج گوگل شما باشید.

 

با آرزوی موفقیت و سربلندی برای جناب میلاد ستوده مدیریت محترم wp-free.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...