رفتن به مطلب

10 اپلیکیشن پولی iOS که امروز رایگان شده‌اند


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

اپل در فروشگاه اپ استور خود معمولا هرچند وقت یک بار چند برنامه یا بازی برتر پولی را برای مدتی محدود به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای آشنایی با ۱۰ اپلیکیشن پولی که در حال حاضر به طور رایگان قابل دریافت هستند

 

 

اپلیکیشن‌های رایگان در این نوبت از پیشنهاد ویژه‌ی اپل، شامل ۸ برنامه و ۲ بازی هستند که زمان رایگان بودن هر اپلیکیشن از چند ساعت تا چند روز می‌تواند متغیر باشد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که اپلیکیشن مورد علاقه‌ی شما در این لیست وجود دارد، بلافاصله به دانلود آن بپردازید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

10applepaidq9_09633.jpg

 

 

 

BadgeTimer2 یک تایمر ساده است که می‌توانید مقدار زمان دلخواه خود را به آن داده تا بعد از اتمام آن توسط نوتیفیکیشن و صدای زنگ به شما پایان شمارش را اطلاع دهد. بعد از تعیین زمان مورد نظر، ثانیه شمار این برنامه در هوم اسکرین گوشی به طور مرتب قابل مشاهده خواهد بود و هر ۵ ثانیه، دقیقه یا ساعت بروزرسانی می‌شود. این تایمر را می‌توانید هم به صورت معکوس برای میزان دقایق مد نظر استفاده کنید و هم می‌توانید آن را در حالت عادی بگذارید تا برای مثال متوجه شوید که پخت کامل یک نودل تا چه میزان به طول خواهد انجامید. در صورت تمایل نیز می‌توانید تایمرهای مربوط به موضوعات مختلف را ذخیره کنید تا در آینده مجددا و بدون تنظیمات خاصی از آن‌ها استفاده کنید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

10applepaidq10_9414b.jpg

 

 

 

MEG RVO یک بازی استراتژیک جنگی و البته محبوب برای پلتفرم آی او اس است که به صورت آنلاین و گروهی قابل انجام است. در این بازی بازیکنان در دو گروه مختلف قرار می‌گیرند که وظیفه‌ی یک گروه، دفاع از موارد مشخص شده در بازی، و وظیفه‌ی گروه دوم حمله و نابودی هدف‌ها و گروه اول است. تیم توسعه دهنده‌ی بازی اعلام کرده که تقریبا هر دو ماه یک بار یک بروزرسانی جدید شامل اسلحه‌ها و نقشه‌های متفاوت منتشر خواهد کرد تا انجام این بازی برای کاربران تکراری و خسته کننده نشود.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

10applepaidq8_802ce.jpg

 

 

 

BronyTunes یک راه ساده و بی دردسر برای دسترسی به آهنگ‌های مورد علاقه‌ی شما از BronyTunes است که می‌توانید در هر زمان و مکان، به تمام کارهای BronyTunes دسترسی داشته باشید و به پخش آنلاین یا دانلود آن‌ها بپردازید. شما می‌توانید به تمام آهنگ‌های محبوب Brony گوش کنید و از لذت گوش دادن به یک رادیوی آنلاین از Brony بهره ببرید. در اپلیکیشن‌های مشابه که به استریم آنلاین آهنگ‌ها می‌پردازند معمولا وقتی یک آهنگ را پخش می‌کنید این فایل در کش برنامه شروع به دانلود می‌کند و هنگامی که به صورت جداگانه روی دکمه‌ی دانلود کلیک می‌کنید، مجددا و از لینکی جداگانه فایل شروع به دانلود می‌کند به طوری که درواقع شما دو بار یک آهنگ را دانلود کرده‌اید که مسلما از لحاظ مصرف دیتا هزینه‌هایی برای شما خواهد داشت. اما به لطف سیستم کش هوشمند در BronyTunes تنها با یک بار گوش دادن به یک موسیقی، از آن پس بدون دانلود یا پخش آنلاین مجدد، می‌توانید از گوش دادن به آن لذت ببرید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

10applepaidq7_c8e66.jpg

 

 

 

Orgami اپلیکیشنی بسیار متنوع و متفاوت در بین اپلیکیشن‌های مربوط به نوشتن است. این برنامه به شما اجازه خواهد داد تا افکار خود را به زیبایی هر چه تمام‌تر در پنج بخش مینیمالیستی و زیبا به تصویر بکشید. طراحی، خلق، نوشتن، ساماندهی و فکر کردن. تصور و به تصویر کشیدن افکار همگی با Orgami ممکن خواهد بود. هر بخش شامل چندین کارت مختلف است که هر کدام دارای دو روی مختلف هستند، پشت و رو. در قسمت رو چیزی شبیه به عنوان یا خلاصه ای از متن اصلی وجود دارد که با لمس هرکدام به روی دیگر کارت منتقل خواهید شد و می‌توانید نسخه‌ی کامل آنچه در این کارت وجود دارد را مشاهده کنید. شما علاوه بر این که می‌توانید ابتدا یادداشت خود را بنویسید و سپس آن را به یکی از این بخش‌ها منتقل کنید، قادر خواهید بود تا مستقیما و از داخل هر پخش نیز اقدام به وارد کردن یک یادداشت یا کارت جدید کنید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

10applepaidq6_85647.jpg

 

 

 

احتمالا شما هم عکس‌های سیاه و سفید را دوست دارید چراکه بدون وجود رنگ‌ها، می‌توان نکات ریزتر و جالب‌تری را در عکس‌ها مشاهده کرد. عکس‌های سیاه و سفید ساده‌اند و همین سادگی و نبودن نویزها یک خالصی زیبا به عکس می‌بخشد که تماشای آن را دو چندان جذاب می‌کند. اگر با توضیحاتی که در بالا به نگارش آن پرداختیم موافقید، اپلیکیشن Pure BW یک انتخاب ایده آل و جذاب برای شما خواهد بود. این برنامه ۹ افکت زیبا و متنوع را در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانید عکس‌های خود را، به شکلی باورپذیر و چشم نواز به تصاویر سیاه و سفید تبدیل کنید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

10applepaidq5_f6a15.jpg

 

 

 

GoDial Pro یکی از محبوب‌ترین و پروفروش‌ترین اپلیکیشن‌های SpeedDialer در آی او اس است. این برنامه از والپیپر‌های بسیار متنوعی برای رابط کاربری خود بهره برده است و تنها با یک لمس قادر به تماس با اشخاص مورد نظر شما خواهد بود. توسط این شماره گیر می‌توانید به طور گروهی اقدام به ارسال پیامک، ایمیل و... کنید و از ارتباط سریع‌تر با دوستانتان لذت ببرید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

10applepaidq4_5b86d.jpg

 

 

 

Museed اپلیکیشنی برای استریم آنلاین موسیقی است که بیش از ۱۰۰۰ سبک موسیقی را از سرتاسر جهان در خود جمع آوری کرده است. وجه تمایز این اپلیکیشن باارزش با دیگر برنامه‌های هم سبک خود در نمایش معرفی و تاریخچه‌ی فعالیت هنرمندی است که در حال گوش دادن به کارهای او هستید. در زمان پخش موسیقی، این اطلاعات جالب را مطالعه کنید و هنرمند محبوب خود را بهتر بشناسید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

10applepaidq3_e82bf.jpg

 

 

 

Wifi Keyboard اپلیکیشنی بسیار جالب و محبوب در پلتفرم آی او اس است که احتمالا شما هم حداقل یک بار در حسرت وجود چنین امکانی در گوشی خود بوده‌اید. این برنامه قادر است کیبورد فیزیکی رایانه‌ی شما را فارغ از آنکه ویندوز، مک یا لینوکس باشد به آیفون یا آیپد شما متصل کنید تا قادر باشید تایپ‌ خود در اپلیکیشن‌هایی همچون فیسبوک یا واتس اپ را به کمک کیبورد فیزیکی و خوش دست کامپیوتر خود به انجام برسانید. برای انجام این کار کافی است تا بعد از نصب این برنامه و انتخاب کیبورد مورد نظر خود، آی پی نمایش داده شده را در مرورگر رایانه‌ی خود وارد کنید. به محض انجام این کار و اتصال گوشی به کامپیوتر، هرآنچه توسط کیبورد فیزیکی خود تایپ کنید در گوشی آیفون شما نیز به نمایش در خواهد آمد که می‌توانید اقدام به ارسال یا کپی آن کنید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

10applepaidq1_6cb34.jpg

 

 

 

توسط Humidity می‌توانید به طور دقیق به میزان رطوبت یا دیگر متغیر‌های موجود در بحث هواشناسی شهر خود دست پیدا کنید. میزان رطوبت هوا، درجه‌ی حرارت، میزان و زمان بارش باران و سرعت باد از مواردی هستند که در این اپلیکیشن به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. به نقل از سازندگان این برنامه، نسخه‌ی مخصوص به ساعت آن نیز به زودی منتشر خواهد شد.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

iphone-free-apps-last_08b74.jpg

 

 

 

آخرین اپلیکیشن موجود در لیست نیز به یک بازی اکشن و جنگی اختصاص دارد که کنترل یک جت جنگی را در اختیار شما قرار خواهد داد تا با انجام ماموریت‌های مختلف و کمک به پیروزی تیمی، از جنگی بزرگ جان سالم به در ببرید. افکت‌های به کار رفته در بازی مانند نورپردازی زنده، و افکت‌های هنری ویژه مانند دود، انفجار و آتش از مواردی هستند که Edge Of Oblivion: Alpha Squadron 2 را به یک بازی جذاب و چشم نواز تبدیل کرده‌اند.

 

منبع : زومیت

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...