رفتن به مطلب

بروز رسانی سیستم "نماد اعتماد"


Mr.Gadatas

پست های پیشنهاد شده

با سلام

 

بلاخره سیستم نماد اعتماد بروز رسانی و به یک سیستم اتوماتیک تبدیل شد.

o9ph_sdvc.png

 

در ضمن کاربرانی که قبلا نماد را اخذ کرده اند طبق اطلاعیه " مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در راستای سیاست های تسهیل و توسعه تجارت الکترونیکی در کشور، سامانه اعطای نماد الکترونیکی فعلی را بهبود داده و بهره برداری از سیستم جدید نماد اعتماد الکترونیکی را دردستور کار خویش قرار داده است. به این منظور کلیه متقاضیان جدید نماد اعتماد که که در مرحله تکمیل درخواست هستند و یا تاکنون نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه فعلی اقدام ننموده اند، می توانند با مراجعه به "درخواست نماد اعتماد" درخواست خود را ثبت نمایند.

 

همچنین سایر متقاضیانی که در سامانه فعلی دارای پرونده بوده و در مراحل ارزیابی می باشند و هنوز موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی نشده اند از تاریخ 1394/07/26 تا تاریخ 1394/08/03 به مدت یک هفته فرصت دارند تا پرونده خود را تکمیل نموده و نماد خود را اخذ نمایند. بدیهی است پس از گذشت تاریخ مذکور، فقط اطلاعات پرونده های دارندگان نماد به سیستم جدید انتقال می یابد."

 

امیدوارم کسانی که هنوز نماد نگرفتن را خوش حال کرده باشم چون دیگه تایید دستی انجام نمیشه و اتوماتیکه.

 

و خبر جدید تر اینکه در اخبار امشب اطلاع داده شد که سایت های دارای نماد اعتماد نباید pop up داشته باشند. که البته این نکته در خود سایت نماد اعتماد به عنوان یک فیلد ضروری موجوده و باید تایید بشه.

 

ادرس جدید نماد اعتماد: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

با تشکر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...