رفتن به مطلب

اسکریپت جامعه اشتراک گذاری چند رسانه ای King MEDIA نسخه 1.9.7


پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

King MEDIA نسخه 1.9.7 نام یک اسکریپت تجاری می باشد که شما را قادر می سازد براحتی اقدام به ایجاد یک وب سایت اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو کنید. این اسکریپت همچنین یک جامعه مجازی کوچک می باشد که کاربران قادر هستند با یکدیگر در ارتباط باشند. از قابلیت های این اسکریپت می توان به نسخه موبایل و تبلت (ریسپانسیو) ، قابلیت ارسال تصاویر از طریق اینستاگرام ، ویدئو ها از ویئمو ، یوتیوب و… ، قابلیت امتیاز دهی به ارسال های دیگران ، قابلیت ارسال نظرات در تصاویر و ویدئو ها ، قابلیت امتیاز دهی به ارسال های دیگران ، قابلیت افزودن ارسال های دیگران به علاقه مندی ها ، قابلیت سطح بندی کاربران بر اساس میزان فعالیت اشاره کرد. در نسخه 1.9.7 این اسکریپت شاهده افزوده شدن امکانات تازه و رفع باگ های پیشین می باشیم. پیشنهاد می کنیم دموی این اسکریپت را مشاهده نمایید.

 

 

 

 

King-Media-v1.9.3.jpg

 

 

 

 

 

 

دانلود :

کد HTML:

 

 لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  

 

 

دمو :

کد HTML:

 

 لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  

 

آموزش نصب :

 

پوشه UPLOAD را در هاست خود بارگزاری کنید سپس یک دیتابیس ایجاد کنید و مشخصات آن را در فایل king-config.php وارد کنید پس از آن محتویات پوشه database (فایل database.sql) را درون دیتابیس وب سایت خود درون ریزی (ایمپورت) کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این همون .9.3 هست! تو قسمت ورژن که برید میفهمید ، فکر کردی شره هرته که آخرین ورژن رو بزاذی :))))))) :83::biggrinsmiley::62:

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...