رفتن به مطلب

مشاوره هاستینگ


پست های پیشنهاد شده

سلام

من سایت زیر تازه زدم صادقانه بگید اینده ای میتونه داشته باشه و اگر اره در چه صورت؟¬¬

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

قصد تبلیغ ندارم فقط میخوام تکلیفم و با این سایت مشخص کنم!:|

ویرایش شده توسط azem
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

در سایت هاستینگ و میزبانی وب و دامنه ، مهم ترین چیز اعتماد سازی هست. ارائه کیفیت سرویس خوب ، پشتیبانی قوی و امکانات زیاد در دسترس مشتریان مواردی هستند که یک هاستینگ باید داشته باشه تا بتونه موفق باشه.

برای جلب اعتماد کاربران، می تونید چندین نمونه سایت باکیفیت که داخل هاستینگ شما ایجاد شده رو در سایت اصلیتون به نمایش بگذارید. به این ترتیب کاربران دیگه که قصد خرید هاست دارند، با بررسی سرعت و کیفیت سرورهاتون، شاید به سمت هاستنگ شما کشیده بشن.

اما بحث دیگه ، تبلیغات هست! از اونجایی که قبل از شما هاستینگ های زیادی وجود دارن که قدرت برخی از اونها تا حدی هست که می تونن نمایندگی فروش هم بگیرند، رقابت با این دسته از هاستینگ ها سخته. تبلیغات راهی هست که بتونید کاربران زیادی رو جذب کنید.

 

ولی در کل باید ببینید بودجه ی چنین کاری رو دارید یا خیر. چون حتی اگر 1 کاربر هم از شما خریداری کنه، باید برای همون یک کاربر هم فعالیت خودتون رو ادامه بدید، یا اینکه بهش بگید هاستنگ رو تغییر بده که اونم باید خسارتش رو بپردازید! ولی در کل قبل از شروع، اگر هنوز کاربری ندارید، بررسی کنید که از پس تبلیغات و خرج و مخارج آینده برمیایید یا خیر. ولی در کل، در بحث هاستینگ، اگر شما بتونید 100 تا مشتری جذب کنید، این مشتریان سالانه یا ماهانه هاست رو تمدید می کنند و از بابت پرداخت وجه خیالتون راحته. مگر اینکه کیفیت هاستتون پایین باشه که کاربران از هاستنگ شما برن. اگر کیفیت هاستتون بیاد پایین، کاربر زیادی از دست می دین و به دنبالش هزینه هاتون از درآمدتون زیاد میشه و طبیعتا ضرر خواهید داد. ولی اگه بتونید کیفیت رو مدام افزایش بدید، همین موضوع باعث جذب بیشتر کاربر میشه که در نهایت منجر به افزایش درآمد هم خواهد شد.

 

موفق باشید.

  • Like 4
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوست عزیز

برای هر کاری توی هیچ زمانی دیر نیست اما شما اطلاعاتت رو تکمیل کن و تحقیقات گسترده انجام بده ولی اگر شروع کردی دیگ قطعش نکن فرقی نمیکنه چه کاری مهم ادامه دادن و بهبود و توسعه کارت

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 11 دقیقه قبل، azem گفته است :

سوال من اینه که جایی برای ورود به این عرصه مونده و اشباع نشده؟

همیشه عرصه برای ورود به یک موضوع هست. فقط مهم اینه که اون موضوع رو با نهایت کیفیت به کاربرانتون ارائه کنید. در واقع هر چی رقبای موضوع سایتتون قدرتمندتر باشند، تلاشی که نیازه بکنید تا به موقعیت های بالایی دست پیدا کنید هم باید بیشتر باشه.

اما همیشه با تبلیغات کاربران جدیدی به دست خواهید آورد.

  • Like 3
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...