رفتن به مطلب

محدودیت های ارسال ایمیل از طریق سرور هاست


پست های پیشنهاد شده

با سلام وقت بخیر. اگر ایمیل من از هاستم باشه با پسوند دامین خودم(info@mysite.com) ولی سرورم برای ارسال ایمیل  سرور هاست نباشه و از سرور دیگری مثلا جیمیل استفاده کنم باز هم محدودیت های ایمیل هاست برام باقی هست؟

محدودیت هایی مثل ارسال صد ایمیل در ساعت. ویا احتمال اسپم شدن ایمیل و سایتم در سرور هاست. و یا محدودیت هایی که در ارسال ایمیل با php وجود داره و باعث میشه ایمیلمون برگشت بخوره یا اسپم بشه. آیا هنگامیکه از سرور هاست برای ارسال ایمیل استفاده نمیکنم و فقط از ایمیل با پسوند دامنه ام بهمراه سرور جیمیل استفاده میکنم  در این حالت  این محدودیت هایی که نام برده شد باقی هستن یا مرتفع میشن؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.باتشکر.

ویرایش شده توسط hamedi
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

ایمیلی که در سرور شما ساخته شده باشه، تحت هر شرایطی از منابع سرور شما استفاده می کنه تا ایمیل رو ارسال کنه.

حتی اگه از این ایمیل در سایت و سرور دیگه ای استفاده کنید، در نهایت باید اطلاعاتی مانند SMTP سرورتون رو به سرور جدید معرفی کنید. در سرور جدید هم فقط نقش خواندن و نوشتن و دریافت ایمیل های سرور شما رو انجام میده!

ولی راه های دیگه ای هستند که با جعل آدرس ایمیل ارسال کننده در PHP میشه ایمیل هایی ارسال کرد و آدرس ایمیل رو یه چیز دیگه قرار داد! این مورد خیلی کار داره اما چندین بار قبلا تلاش کردم و تا حدودی تونستم بفهمم چطوری میشه چنین چیزی رو کدنویسی کرد. و هنوزم در حال کار هست!

 

اما به طور خلاصه، برای استفاده از ایمیلی که در سرور دیگه ای ساخته شده، روی سرور دیگر، باید توسط SMTP و پورت و سرور و ... اون ایمیل و سرورش رو به سرور جدیدمون معرفی کنیم تا در هنگام ارسال ایمیل بتونه به اون سرور اصلی متصل بشه.

  • Like 4
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون. ایشالله که موفق میشید این یک حرکت بزرگه واقعا با این سرورهای ایمیل محدود کننده. 

نتیجتا منظورتون اینه که با انتخاب سرور دیگه برای ایمیل هاست   محدودیت های هاست همه وجود خواهند داشت یا اینکه یه مقدار کمتر میشن؟ (بادر نظر داشتن اینکه تمام تنظیماتی رو که عنوان کردین بخوبی انجام میدم و این نکته که اشاره کردید که ایمیل هاست فقط نقش خواندن و نوشتن و دریافت ایمیل ها رو انجام میده ). باتشکر.

ویرایش شده توسط hamedi
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در حالت نرمال، زمانی که شما میایین یک ایمیل رو در یک نرم افزار یا سایت دیگه ای توسط SMTP و پورت و سرور ایمیل مورد استفاده قرار میدین، هر عملیاتی مانند نوشتن ایمیل جدید، مشاهده ایمیل و حذف و ... ، تمامی اینها از محدودیت های سرور اصلی ایمیل استفاده میشه.

سایت یا نرم افزاری که ایمیل رو به اون معرفی کردید، تنها یک واسط هست. اگه سرور اصلی ایمیل بهتون اجازه ارسال ایمیل در روز بالای 10 رو نده، در سایت یا نرم افزار واسط نمی تونید بیشتر از 10 تا ایمیل ارسال کنید! این محدودیت ها در سایت دیگه ای قابل تغییر نیست. چون این واسط ها در حقیقت فقط وظیفه خوندن و نوشتن رو ایفا می کنن نه بیشتر.

موفق باشید.

  • Like 3
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...