رفتن به مطلب

چهار ابزار جستجوی کلمات کلیدی


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

آموزش یافتن بهترین  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی همواره توصیه می شود. جستجوی کلمات کلیدی عضو جدایی ناپذیر هر استراتژی سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو است و برای این کار، نیازی به صرف هزینه ی زیادی نیست. 
مسئله مهم برای بازاریابان، صاحبان وبسایت ها و سازندگان محتوا این است که جستجو برای کلمات کلیدی زمان زیادی می برد. اما این چیزی است که در میان صاحبان کسب و کار های کوچک و متوسط هم گسترش یافته است همانطور که داشتن یک وبسایت کاملا بهینه سازی شده در راه اندازی یک شرکت آنلاین ضرورت دارد.
در گذشته، برای پیدا کردن بهترین استراتژی  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  لازم بود ساعت ها وقت گذاشت. اما امروزه با توسعه ی ابزارها سرعت کار نسبت به گذشته بسیار سریع تر و آسان تر شده است. متاسفانه بیشتر این ابزارها برای همه به جز برند های بسیار معتبر و معروف بسیار گران و بیش از میزان بودجه ی آنها است.
برای اینکه همه چیز مقرون به صرفه باشد می توانید از ابزارهای جایگزین که ارزان قیمت یا کاملا رایگان هستند استفاده کنید. در ادامه 7 نمونه از این ابزار ها را معرفی می کنیم.

Ubersuggest
از Ubersuggest هم برای جستجوی محتوا می توان استفاده کرد و هم ابزاریست برای جستجوی کلمات کلیدی. با وارد کردن اصطلاح یا عبارتی کلیدی و انتخاب رسانه مورد نظر (مثل وب، تصاویر، یاهو) و تعیین اولویت زبانی، پلتفرم فهرستی از نتایجی که به موضوع مورد نظر شما مرتبط است به همراه تعداد دفعات جستجو CPC (میزان هزینه به ازای هر کلیک)، و نرخ رقابت را بر حسب درصد به شما می دهد.
به عنوان مثال، جستجو برای “بازاریابی محتوایی” 913 نتیجه که حجم جستجوی 18,100تایی، CPC به ارزش 23.25$ و نرخ رقابتی 0.58 دارد، به دنبال خواهد داشت. در پایین صفحه نیز، شاهد کاهش متغیر ها و چگونگی تغییرات آنها هستیم. به عنوان مثال با جستجوی “تبلیغات وابسته”، تعداد دفعات جستجو برابر با 140، CPC به ارزش 4.70 دلار، و نرخ رقابت 0.36 را شاهد هستیم.
این ابزار احتیاجی به هیچگونه عضویت ندارد و برعکس Keyword Planner (که یک محدوده ای را نشان می دهد)، این ابزار تعداد دفعات واقعی جستجو و میزان رقابت را نشان می دهد.

Google Correlate
همه افراد مطالبی درباره Google Keyword Planner می دانند و احتمالا از آن استفاده می کنند، به این دلیل که این ابزار برای جستجوی گوگل، دقیق ترین ابزار پیشنهاد عبارت کلیدی در وب است. 
با این حال، ممکن است شما درباره Google Correlate چیزی نشنیده باشید. این ابزار، ابزاری مفید و موثر است که مکانیزم کار آن، مرتبط کردن جستجوها با اخبار داغ دنیای وب و دنیای واقعی است. این ابزار الگوهایی را ارائه می دهد
که ممکن است شما هیچوقت متوجه وجود آنها نشده باشید و یا حتی این امکان را فراهم می سازد که بر اساس مدت زمان؛ چه کوتاه مدت و چه بلند مدت، مقایسه کنید. 

Keyword.Guru
آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی,ابزار جستجوی کلمات کلیدی,انتخاب کلمات کلیدی
یکی از مشهور ترین ابزار ها در تمام موتور های جستجوگر قدرتمند، Keyword.Guru است. Keyword.Guru ابزاری قدرتمند است که به صورت زنده جستجوها را دریافت کرده و این امکان را فراهم می سازد تا بدانید که در لحظه ای که شروع به تایپ کردن می کنید چه پیشنهادهایی وجود دارد. بنابراین شما می توانید ببینید که در هر لحظه مردم چه جستجوهایی انجام می دهند.
هیچگونه معیار مشخصی وجود ندارد اما هر کسی دوست ندارد که با اعداد کار کند. این ابزار نسبت به سایر ابزار های دیگر کمتر فنی است. اما وقتی بخواهید ببینید چه جستجوهایی فارغ از اطلاعات مرتبط، متداول هستند این ابزار به درد شما می خورد. البته این مسئله می تواند حتی برای جستجوکننده های پیشرفته عبارت کلیدی نیز جالب توجه باشد.

Soovle
ویژگی مشترک موتور های جستجوگر مانند گوگل، بینگ، یاهو، آمازون، ویکی پدیا و یوتیوب چیست؟ Soovle همه ی این موتور های جستجوگر را طوری پوشش می دهد که باعث می شود دیدگاه خوبی از اتفاقاتی که در کانال های مختلف می افتد داشته باشیم.
امکان جستجوی محتوای ویدئویی در یوتیوب، مقاله های آموزشی در ویکی پدیا و اطلاعات فروش در آمازون خصوصا برای نگاهی کلی به وضعیت کنونی جستجو در وب مفید است. Soovle عددی را برای هیچ یک از کلمات کلیدی تولید نمی کند، اما این فرصت را برای شما ایجاد می کند تا به سرعت از علایق مخاطب خود در میان صدها کانال با خبر شوید.
همانند Keyword.Guru ، Soovle هم این کار را در یک صفحه انجام داده و مدام در حال به روز سانی جستجو های زنده است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...