رفتن به مطلب

۵ اشتباهی که در بهینه سازی باید از آن اجتناب کرد.


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

هر کسب وکاری برای رسیدن به رتبه ای بالاتر در موتورهای جستجوی محبوب مانند گوگل و بینگ تلاش می کند. رسیدن به رتبه نخست در این موتورهای جستجو بسیار طولانی و دشوار است. وقتی که زمان بالاترین اهمیت را برای بهینه سازی موتور جستجو دارد (بهینه سازی) ، بعضی اشتباهاتی وجود دارند که بسیار متداول هستند.

عمدتا با تمرکز بر تاکتیک های seo
با اهمیت بودن  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  که بصورت برجسته در موتورهای جستجو قرار داده شده است به شما اجازه چشم پوشی از عناصر کلیدی وب سایت شما را نمی دهد. تمرکز روی آنچه سایتتان باید انجام بدهد : اطلاع ، ارائه خدمات ، یا فروش . این دقیقا همان چیزی است که گوگل و بازدید کنندگان بالقوه به دنبال آن هستند.
بهتر تمرکز بر روی ملزومات حضور وب و اتخاذ یک استراتژی SEO مناسب است. بنابراین ۱۰۰۰ بازدید کننده وفادار در روز بهتر است از ۱۰۰۰۰ بازدید کننده که به سرعت مکان را ترک خواهند کرد.

فراموش کردن کیفیت
تکنیک های بهینه سازی سنتی تاثیر زیادی را ارائه نمی دهند. درحال حاضر محتوای با کیفیت توسط موتورهای جستجوی بزرگ مورد توجه قرار می گیرند . نوشتن مقالات یک راه برای ایجاد محتوای غنی می باشد که برای بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو ارزشمند است. داخل مقالات، بهتر است از استفاده زیاد از  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  دهنده و کلمات کلیدی اجتناب کنید. برای حفظ مخاطبان خود آنها را درگیر آنچه ارائه می دهید کنید، ایجاد کردن یک موضوع جالب و سبک های اصلی نوشتن در حین تلاش برای پیدا کردن درجه مقاله به بهترین وجه مناسب به شما کمک می کند.
یک نکته قابل توجه: مت کاتز از گوگل مشخص می کند که اگر یک صفحه کمتر از ۱۵۰کلمه باشد توسط موتورهای جستجو در نظر گرفته نمی شود بنابراین مطمئن شوید که بیش از این تعداد باشد.

چاشنی کلمات کلیدی
سعی نکنید سایت خود را با کلمات کلیدی غرق کنید. در حالی که این شرایط منحصر به فرد می تواند کمک به توضیح کسب و کار ، صنعت، و تخصص شما کند،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  را باید با استراتژی در سراسر سایت خود قرار دهید. هنگامی که به درستی انجام می شود، شما به وضوح می توانید اطلاعات وب سایت خود را سازماندهی کنید به طوری که موتورهای جستجو به راحتی می توانند هدف خود را شناسایی کنند. همان مقدار که  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  می توانند کمک کنند،می توانند اسیب نیز بزنند. اگر اصطلاحات بیش از حد بر روی صفحات استفاده شوند، موتورهای جستجو مانند گوگل به سایت به عنوان اسپم و پرچم نگاه می کند و نتایج را رد می کند. اطمینان حاصل شود که کلمات کلیدی در زمینه های با ارزش استفاده می شود. به یاد داشته باشید، “محتوا پادشاه است.”

محتوای کپی
بر روی متن اصلی منحصر به فرد انلاین خود تمرکز کنید. افزونگی زیاد و محتوای تکراری ، بویژه برای سایت های تجارت الکترونیک، می تواند از بالا رفتن رتبه صفحات در گوگل جلوگیری کند. یا حتی بدتر ، می تواند تبدیل به ” “de-indexed که در آن حالت سایتتان به طور کامل از نتیجه های جستجو ناپدید می شود . قطعا کیفیت از کمیت مهم تر است.

بلافاصله خواستن
SEO یک فرایند است. بسیاری از مردم انتظار یک تغییر را در رتبه بندی خود بلافاصله بعد از منعکس شدن، دارند. در واقع، برای گوگل مدت زمانی برای پیدا کردن صفحات و تعیین ارزش آنها طول می کشد. در حالی که مزایای آن با ثبات تر و کم هزینه تر از تبلیغات هستند، ممکن است تا شش ماه طول بکشد تا تاثیر آن دیده شود.
الگوریتم ها بوسیله موتورهای جستجو در محل قرار می گیرند و در حال تغییر روزانه هستند پس دشوار است که آنها را بالا نگه دارید. پیوسته روی یک ترکیب محتوای وب با کیفیت و بهترین روش های بهینه سازی تمرکز کنید که شما سود زیادی از آن خواهید برد .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...