رفتن به مطلب

اولین قدم برای یادگیری سئو چیست؟


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

در اولین مرحله پیشنهاد میکنم مقالات مختلف موجود در اینترنت و کتابهایی که در این زمینه منتشر شده است را مطالعه کنید. همواره سعی کنید به صورت علمی به موضوع نگاه کنید و ساختار موتورهای جستجو و عواملی که در رتبه بندی دخیل هستند را به خوبی و با دید منطقی یاد بگیرید. پس از این مرحله با انجام آزمایشات علمی با  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  بر روی سایت های آزمایشی و همچنین راه اندازی سایت و بهبود وضعیت آن می توانید به صورت عملی با دنیای سئو درگیر شوید.
از آنجایی که موتورهای جستجو ۸۵% (و در بعضی از سایتها بیشتر) از بازدید واقعی و طبیعی سایت شما را تشکیل میدهد بهینه سازی یا  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  سایت میتواند سودهای ذیل را به شما و سایت شما برساند:
- سئو به شما کمک میکند که بازدید کننده بیشتری برای سایت خود جذب کنید.
- سئو به شما کمک میکند که با آمار و بازدید بالا توسط تبلیغ پول زیادی بدست بیاورید.
- سئو به شما کمک میکند که شهرت و اعتبار را برای خود و سایت خود کسب کنید.
- سئو به شما کمک میکند که سایتتان را با موتورهای جستجو دگرگون کنید.
- سئو به شما کمک میکند که تجارت الکترونیکی (اینترنتی) خود را رونق بخشید.

برای روشن شدن قضیه به مثال زیر دقت کنید:
فرض کنید شما سایتی دارید که در آن به فروش انواع و اقسام موبایلهای مختلف میپردازید، در لیست موبایل های شما iPhone 4S نیز وجود دارد، اگر کاربران قصد خرید این گوشی را داشته باشند کلمات نظیر:
خرید iPhone 4S
سایت فروش iPhone 4S
خرید آیفون ۴ اس
خرید آیفون ۴S
و صدهای  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  دیگر را که به اصطلاح Query میگویند را جستجو میکنند، آیا سایت شما در لیست پیشنهاد های اول موتور جستجو قرار دارد؟ آیا سایت شما در صفحه اول قرار دارد؟ اگر جواب بله هست باید خوشحال باشید که موتورهای جستجو با سایت شما رفیق هست و سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه شده است، و اگر جواب خیر است بهتر است به فکر بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو باشید تا با اینکار در صفحه اول موتورهای جستجو قرار بگیرید، بازدید بیشتری داشته باشید و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...