رفتن به مطلب

مشورت و راهنمایی برای خرید هاست


vahidmanafi

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان مدت یکسال هست وبسایتی ایجاد کردم اطلاعات زیادی نداشتم درمورد وردپرس سئو وخیلی چیزهای دیگه رشته تحصیلیم هم مخابرات هست و غیر مرتبط ولی علاقه مند شدم به طراحی سایت با کلی تحقیق سایتی را ایجاد کردم خیلی درمورد سئو تحقیق کردم اما بازدید های سایتم از یه تعداد بالا تر نمیره یعنی از روزی چهار هزار بالاتر نمیشه دلیل را نمیدونم چی هست اکثر روزها بازدیدم همینه بعضی روزها پایینتر میدونم خیلی موارد دیگه از سئو هست که باید انجام بدم ولی فکر میکنم یکی از دلایلش هاست میزبانیم هست مشخصات هاستی که دارم به شرح زیر هست:

DiskUsage(MB):

1000   22,000 T

Bandwidth-Iran(GB):

40   55,000 T

Ram(MB):

256

EP:

15    11,000 T

CPU-Core:

2    11,000 T

Mysql-CPU-Core:

4

IP اختصاصی:

بدون انتخاب

////// (آیا این مشخصات باعث میشه که بازدید سایت من از یه تعداد بالاتر نره ؟)//////

اینا مال شرکت پارس پکه که فکر میکنم شرکت قدیمی هست توی زمینه هاستینگ

یه نگاه بکنید ببینید واقعا این مشخصات پایین هست؟ به نظرم خودم که خیلی پایینه!!!

خیلی از اوقات سایتم بالا نمیاد ولی سایت های دیگه رو امتحان میکنم خیلی راحت باز میشن تو همون لحظه، پشتیبانی هاستم هم میگه سایت شما در خیلی موارد دارای افت شدید رم هست..
من هزینه نسبتا بالایی دارم میدم برای هاست یه چرخی توی نت زدم دیدم سایت هایی هستن که هزینه سالانه فروش هاستشون خیلی پایین تر هست با مشخصات خیلی بالاتر!؟؟!


میخاستم دلیلش را بدونم چیه؟

مثلا این سایت  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.    فضای 10 گیگ فقط پهنای باند 50 گیگه مابقی امکانات نامحدود میده فقط 35 هزار تومن

اونوقت یه سری سایت های دیگه فضای یک گیگ را دارن ماهیانه 70-80 میدن تفاوت این ها چی هست؟

همه هم نوشتن همه چی نامحدود

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

ببینید عزیز مشخصاتی که گفتید بله از نظر فنی اگه بخواهید برای یک سایت با آمار بالا مورد مقایسه قرار بدیم، ضعیف هست. بحث اینکه هاست مشکل داره برای زمانی هست که سی پی یو ، رم یا پهنای باند هنگام بازدید بخشی از کاربران نتونه به خوبی عمل کنه و سایت عملا باز نشه. اگه خودتون چنین مشکلی رو دیدید، بهتره هاست رو تغییر بدید.

اما خب بخش دیگه ای از مشکل بازدید، به دلیل محتوای سایت و میزان مخاطب سایت شما بستگی داره. آدرس سایتتون رو هم که ذکر نکردید یک آنالیزی هم بکنیم مشکلی داره یا نه ولی بازدیدها بر اساس مواردی مثل بروز بودن سایت با مطالب دست اول و کاربر پسند، طراحی مناسب و دسترسی آسان به بخش های مختلف سایت و ... می تونه دستخوش تغییر بشه. سئو و اینکه مطالب به خوبی در گوگل و سایر موتورهای جستجو ایندکس میشن و از اون طریق در نتایج جستجو در رتبه های بالاتری قرار بگیرید هم در افزایش بازدید می تونه موثر باشه.

 

در خصوص موارد دیگه ای که مرتبط با مشکل شماست بحث بیشتری انجام نمیدم، فقط درباره هاست، بهتره از هاست های قدرتمند استفاده کنید. میزان پهنای باند ، رم و CPU هاستینگ باید بالا باشه تا از نظر آنلاین بودن سایت مشکلی نداشته باشید.

 

نقل قول

اونوقت یه سری سایت های دیگه فضای یک گیگ را دارن ماهیانه 70-80 میدن تفاوت این ها چی هست؟

بخشی از این قیمت ها مربوط به خود هاستینگ هست و اعتباری که داره. بخش دیگه ای از این قیمت مربوط به سروری که برای هاست استفاده میشه و سرعت و میزان منابعی که در اختیار شما قرار میگیره و بخشی هم مربوط به پشتیبانی ، بک آپ های زمانبندی شده، کیفیت سرویس ها و ... میشه.

پیش از این برای یکی از عزیزان این انجمن خواستم یک مشکل کدنویسی رو حل کنم، هاستشون نامحدود بود و گفتند که سالانه 40 هزار تومن پرداخت می کنند! اما کیفیت سرویس به قدری بد بود که سایت از هر 5 بار بازدید، شاید 2 یا 3 بار باز میشد. کیفیت یک هاست به سروری هست که هاستینگ استفاده کرده، وگرنه این منابع و نامحدود بودن امکانات جانبی هاست، زیاد نمیشه ملاک خرید قرار داد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون بابت توضیحاتی ک دادین.... ادرس my-film.ir  هست .
پس مشخصات سیستم هاست توی بازدید تاثیر داره/ شما میتونید یه شرکت با قیمت مناسب و مشخصات مناسب برای نوع وبسایت من معرفی کنید ک بصورت سالیانه بصرفه باشه

///اون reCaptcha  هم ک توضیح داده بودید مشکلش یه خط فاصله توی کد دریافتی از گوگل بود که اخرش اضافه میزاشتم بخاطر کپی پیست کردن به خط فاصله هم حساسه و ارور میداد مشکل حل شد///

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مشخصات هاست توی میزان پذیرش بازدیدکننده تاثیر داره و عملا ربطی با افزایش میزان بازدید نداره. یعنی نمی تونیم بگیم چون من دارم از هاست 20 گیگ با پهنای باند 1 ترابایت در ماه با رم 4 استفاده می کنم باید روزانه بازدیدم بیش از 20 هزار نفر باشه! کیفیت خوب هاست باعث میشه که سایتتون همیشه در دسترس باشه و بازدیدکننده هاتون با قطعی سایتتون مواجه نشن و از بازدید صرف نظر نکنند.

خودم از هاست های cPanel طلاهاست استفاده می کنم . کیفیت سرور و هاست هاشون بالاست. هاست حرفه ای cPanel رو بخرید از نظر میزات منابع و ... راحت هستید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...