رفتن به مطلب

10 انجمن ساز برتر php


پست های پیشنهاد شده

10 انجمن ساز php

آیا شما قصد ساخت یک انجمن آنلاین را دارید؟ یا فقط به دنبال بهترین انجمن ساز رایگان  برای ساخت یک انجمن رایگان را دارید؟

اکثر ما به خوبی می دانیم که طراحی جذاب، پرفورمنس بالا،  کیفیت بالا مربوط به محتوا و قابل حمل بودن راحت برخی از مهم ترین عناصر موفقیت خصوصا برای بهترین انجمن سازهای آنلاین هستند.

اکثر افراد احساس سردرگمی زمان انتخاب بهترین پلتفرم انجمن ساز به منظور ساخت انجمن های گفتگو دارند و نمی توانند به راحتی انتخاب کنند.

در این مقاله می خواهیم بهترین انجمن ساز های رایگان و پولی معرفی کنیم تا انتخاب را برای کسانی که هنوز در انتخاب یک انجمن ساز مردد هستند راحت تر کنیم. در این پست به معرفی 10 انجمن ساز برتر php خواهیم پرداخت و این لیست می تواند به شما در انتخاب بهتر کمک نماید بنابراین لطفا با ما همراه باشید.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

اگر شما به دنبال شماره یک لیست بهترین انجمن ساز رایگان php هستید، phpBB بهترین انتخاب برای شماست. با استفاده از این انجمن ساز رایگان شما  قالب های رایگان بسیاری دارد که شما می توانید آن ها را برای شخصی سازی انجمن ساز خود انتخاب نمایید. phpBB تحت لیساسنس GNU فعالیت می کند.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

بدون شک vBulletin مشهورترین انجمن ساز توسعه داده شده در php وحتی به صورت کلی می باشد. این انجمن ساز که در سال 2000 توسعه داده شد به صورت پیش فرض امکانات بسیاری همراه با خود دارد. نظیر مدیریت رویدادها، گروه ها، وبلاگ ها، گالری های عکس، تقویم، نظرسنجی و بسیاری از امکانات دیگر.این انجمن ساز در سه نسخه

  • Mobile Suite Bundle
  • vBulletin Cloud
  • Forum Suite

 

موجود است که می توانید بستگی به نیازتون یکی از آنها را سفارش دهید. فراموش نکنید که این انجمن ساز رایگان نیست و برای تهیه لایسنس آن می بایست مبلغی را بپردازید هرچند در ایران دیده شده است که نسخه نال شده این انجمن ساز که نسخه ای غیرقانونی اما رایگان است را استفاده می کنند.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

این انجمن ساز به کمک می کند تا به سهولت و با سرعت در چند دقیقه یک انجمن رایگان برای خود پیکربندی و نصب کنید. این انجمن ساز با زبان php وپایگاه داده mysql کار می کند و کاملا رایگان می باشد.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

آیا شما به دنبال ساخت یک انجمن بدون محدودیت در پست ها و تعداد کاربران هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پیشنهاد م کنیم که این انجمن ساز را امتحان کنید.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

برای ساخت انجمنی جذاب و پیچیده در وب این انجمن ساز یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. این انجمن ساز در ایران نیز با استقبال گسترده ای روبه رو شده است و یکی از دلایل آن وجود قالب های رایگان بسیار و انجمن پشتیبانی به زبان فارسی می باشد. این انجمن ساز علاوه برامکانات معمول انجمن سازها، امکانات بسیاری نظیر نوتیفیکیشن، شخصی سازی راحت قالب و.. امکانات بسیاری دیگر به شما ارائه می کند. لازم به ذکراست که این انجمن ساز رایگان نیست اما در ایران استفاده از نسخه نال شده و رایگان آن رایج است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

زمانی که نامی از انجمن سازهای پریمیوم آورده می شود بی شک نام این انجمن ساز در بالای لیست قرار می گیرد. این انجمن ساز در نسخه تحت وب و قابل دانلود ارائه می شود که البته هر دو رایگان نیستند. این انجمن ساز دارای قالب و امکانات بسیاری است و انتقال از انجمن هایی نظیر vBulltein, phpBB را پشتیبانی می کند. نسخه تحت وب آن برروی سرورهای شرکت سازنده قرار دارد و شما صرفا با پرداخت مبلغی بدون نیاز به خرید هاست از آن استفاده می کنید.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

یکی از شناخته شده ترین و بهترین انجمن ساز ها می باشد که توسط توسعه دهندگان سابق انجمن ساز vBulletin ساخته شده است و دارای امکانات فوق العاده ای خصوصا برای انجمن های بسیار بزرگ نظیر سئو داخلی عالی و برخی امکانات شبکه های اجتماعی می باشد. این انجمن ساز رایگان نیست و برای استفاده از آن باید لایسنس آن را تهیه کنید. در ایران نیز این انجمن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است وبرخی از معروف ترین انجمن های بزرگ فارسی زبان به آن کوچ کرده اند.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

یکی از شناخته شده ترین انجمن سازهای رایگان ساخته شده توسط php  می باشد. این انجمن ساز به جرات می توان گفت محبوب ترین انجمن ساز رایگان است که توسط هزاران وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد. از امکانات این انجمن ساز می توان به حجم بسیار کم انجمن و سبک بودن آن، امکان ویرایش قالب به سادگی و امکانات بی شمار دیگری اشاره کرد. این انجمن ساز در ایران نیز به علت قالب های رایگان فراوان و انجمن های فارسی پشتیبانی بسیار محبوب است و توسط وب سایت های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

یکی از انجمن سازهای جدید و زیبا می باشد که امکانات بسیاری را برای کاربران به ارمغان می آورد. قالب پیش فرض آن به صورت ریسپانسیو است و کاربران می توانند به راحتی در موبایل نیز از آن استفاده کنند. این انجمن ساز فعلا در نسخه بتا می باشد و استفاده آن در وب سایت ها توسط سازندگان آن توصیه نمی شود.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

اگر شما یک وب سایت وردپرسی دارید بدون شک بی بی پرس بهترین انجمن ساز برای شماست. این انجمن ساز با تمرکز بر سهولت استفاده، سهولت ادغام (با وب سایت ها)، سرعت بالا و نصب راحت ایجاد شده است.

 

نتیجه گیری

اگر قصد ایجاد یک انجمن بسیار بزرگ با کاربران بسیاری را دارید و بهترین انتخاب XenForo سپس IP.Boad و سپس vBulletin می باشد. اگر قصد یک انجمن رایگان را دارید و در صورت موفقیت می خواهید آن را به انجمن سازهای بزرگ منتقل کنید بهترین انتخاب myBB و سپس phpBB می باشد.
البته این موارد با توجه به پشتیبانی آنها در ایران است و اگر شما یک انجمن انگلیسی می خواهید ایجاد نمایید بهتر است ابتدا همه انجمن سازهای این لیست را به دقت بررسی و دمو هر یک را مشاهده کنید.

 

منبع: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...