رفتن به مطلب

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان


nas_joon

پست های پیشنهاد شده

مرکز لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتي سليمان صباحي، قطب صنعت نساجي و فرش ماشيني در شهرستان آران و بيدگل و در نزديکي شهر کاشان واقع شده است. موقعيت جغرافيايي بسيار مناسب و دسترسي آسان به منايع توليدي فرش ماشيني موجب شد تا مديران اين مجموعه اقدام به راه اندازي مرکزي به نام بازرگاني فرش مرداس نمايند.

در اين فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر اين اساس نهاده ايم که فرش های و تابلوفرش های ماشينی با جنس هاي متنوع  نظیر آکروليک، ابريشم، فريز، شگي و شنل را بصورت مسقيم از شرکت توليدي در اختيار مصرف کنندگان قرار دهيم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزايش آگاهي و دانش مصرف کننده فرش ماشيني و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشيني آکروليک و ابريشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندي و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...