رفتن به مطلب

معرفی هتل های 4 ستاره مشهد


arshinparvaz

پست های پیشنهاد شده

بارگاه امام رضا (ع) در مشهد قرار گرفته است و همین، به تنهایی عاملی است که سالانه عده ی زیادی از مردم مسلمان چه در ایران و چه در خارج از کشور به قصد زیارت با لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. به این شهر سفر کنند. درسال 1396 شهر مشهد به عنوان پایتخت تمدن کشورهای اسلامی جهان انتخاب شد. به همین دلیل حدود 30 درصد از اماکن اقامتی و هتل ها و 50 درصد زیرساخت های گردشگری در شهر مشهد و استان خراسان رضوی واقع شده است. انتخاب یک هتل مناسب اغلب از بزرگترین دغدغه های مسافران است ما امروز قصد داریم تا شما را با برخی از هتل های مشهد آشنا کنیم.

1.هتل ایران مشهد: این هتل شامل 132اتاق دو تخته، سه تخته، وچهارطبقه است و 32 سوئیت دوخوابه دارد. اینترنت وایرلس رایگان، مینی بار، صندوق امانت اختصاصی و همینطور تهویه مطبوع از امکانات مشترک اتاق ها و سوئیت ها است. نزدیکی هتل ایران به بازار رضا، بازار جنت، بازارهای مرکزی و همینطور اماکن تاریخی مانند موزه نادر، پارک کوه سنگی، موزه های آستان قدس رضوی از امتیاز های موقعیت مکانی مناسب این هتل است.
آدرس هتل ایران : مشهد، خیابان شهید اندرزگو، نرسیده به چهارراه خسروی
2.هتل جواد: هتل جواد به عنوان نزدیک ترین هتل چهار ستاره به حرم رضوی، همواره میزبان مسافران زیادی بوده است. این هتل از 13 طبقه تشکیل شده است و تعداد 105 باب اتاق بسیار مجهز و شیک دارد. از امکانات ویژه این هتل می توان به لابی، اینترنت در لابی و اتاق، تاکسی سرویس هتل، صندوق امکانات، فضای سبز، سونا و جکوزی، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ و رستوران با ظرفیت 300 نفر، اعلام حریق و پارکینگ خودرو با ظرفیت 50 نفر اشاره کرد.
آدرس هتل جواد: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۳
3.هتل فردوس مشهد: هتل فردوس در 300 متری حرم امام رضا در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل 96 باب اتاق دارد. به دلیل نزدیکی هتل به حرم مطهر بسیاری از مسافران این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند. با یک پیاده روی کوتاه می توانید به حرم دسترسی داشته باشند.
آدرس هتل فردوس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۸
4.هتل کیانا مشهد: هتل کیانا یکی از هتل های نوساز مشهد است که فعالیت خود را از سال 1391 شروع کرد. هتل کیانا یک هتل 4 ستاره است که در خیابان امام رضا و در 500 متری حرم رضوی قرار گرفته است. این هتل جمعا 110 اتاق دارد که شامل واحد های vip دونفره برای عروس و دامادها، واحدهای آپارتمان که شامل یک اتاق اصلی و یک اتاق خواب مجاور به همراه سرویس فرنگی و ایرانی، واحدهای کانکت، واحد های دو تخت و سه تخت است.
آدرس هتل کیانا: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا
5.هتل اترک: هتل اترک مشهد به عنوان اولین هتل چهار ستاره مشهد است که در سال 1357 فعالیت خود را شروع کرد. این هتل 145 اتاق یک تخته، دو تخته ویژه و معمولی، سوئیت های ویژه، آپارتمان لوکس سه خوابه، دارد. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و تجاری مثل بازار رضا و بازار 17 شهریور قرار دارد.
آدرس هتل اترک: مشهد، میدان بیت المقدس
6.هتل سی نور: هتل سی نور یک هتل نوساز 20 طبقه است که دارای 300 اتاق است. با توجه به موقعیت مکانی هتل سی نور، با اقامت در این هتل مهمانان می توانند به راحتی به حرم امام رضا و همینطور مراکز خرید که در نزدیکی هتل قرار گرفته اند، دسترسی داشته باشند. یکی از ویژگی های جالب این هتل وجود رستوران های فرنگی و ایرانی در طبقه 16 و 17 هتل است.
آدرس هتل سی نور: مشهد، خیابان هفده شهریور، بین ۱۷ شهریور ۲ و ۲/۲ (نبش دانش شرقی)
7.هتل تارا: هتل تارا جزو بهترین هتل های مشهد است. اهتل تارا از سال 1374 فعالیت خود را شروع کرده است و تا به امروز میزبان زائران حرم ثامن الحجج می باشد.این هتل 113 اتاق دارد و از ویژگی های این هتل می توان به داشتن تراس هایی با فضای بزرگ و چشم اندازی رو به بارگاه امام رضا را نام برد.
 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...