رفتن به مطلب

آینه بغل


reza_abp

پست های پیشنهاد شده

خلاصه داستان :
قیمت اینه بغل ماشین بعضی ها برابر تمام زندگی خیلی هاست… . یک زوج که در آستانه ازدواج قرار دارند و دوران نامزدی شان را میگزرانند که رها به واسطه شغل خود که در بنگاه نگهداری ماشین های گران قیمت فعالیت می کند و بدون اجازه یک ماشین گران را استفاده می کند که در یک تصادف آینه بغل آن را صدمه میزند . در ادامه او برای عذر خواهی به نزد صاحب ماشین می رود که وارد یک بازی میشود و اتفاقات جالبی برای این زوج رخ می دهد….
 
[عکس: baghal2.jpg]
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
درباره فیلم :
آینه بغل فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور و سید امیر پروین حسینی و نویسندگی بابک کایدان محصول سال ۱۳۹۶ است. آینه بغل در توانست با عبور از گشت ۲ به دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران و پرفروش ترین فیلم سال ۱۳۹۶ تبدیل شود.
داستان فیلم:
مرتضی(جواد عزتی ) پسری است که در گاراژ کار می‌کند و به مناسبت سالگرد نامزدی اش از گاراژ ماشین گران‌ قیمتی را به عنوان امانتی برمی‌دارد، در همین حین که نامزد او سوار بر ماشین است و مرتضی برای خرید آب هویج بستنی می‌رود به ناگاه ماشین شهرداری با آینه بغل ماشین او برخورد و آینه بغل او می‌شکند و خسارت زیادی به ماشین وارد می‌شود که بعد از ۲ روز مرتضی و نامزدش مهناز( نازنین بیاتی ) برای عذر خواهی به منزل شاهانه شاهرخ( محمدرضا گلزار )می‌روند و در آنجا اتفاقات جالبی رخ می‌دهد
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...