رفتن به مطلب

مشکل در افزونه ی wpml


dj1372

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان. به تازگی تصمیم گرفتم سایت خودم رو چند زبانه کنم. از اونجایی که از پوسته ی betheme استفاده میکنم و این پوسته افزونه ی wpml رو پیشنهاد میده تصمیم گرفتم این افزونه را دانلود کنم. ظاهرا این افزونه رو بقیه ی دوستان ایرانی به صورت پولی قرار دادن و ازونجایی که سایت من به صورت پایه کرکیه! منطقی نیست بخوام برای افزونه پول بدم وقتی برای خود پوسته پول ندادم! پس به سراغ سایت عزیز 20 اسکریپت رفتم و افزونه رو دانلود کردم. اما مشخص شد افزونه ورژن قدیمی هست و زبان فارسی رو پشتیبانی نمیکنه. اگه کسی راهنمایی به نظرش میرسه به من بکنه. یه راهش این بود از زبان عربی استفاده کنم اما بعضی المان های سایت رو به عربی تغییر میده که اصلا گزینه خوبی نیست.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

آخرین نسخه ثبت شده برای افزونه WPML لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. 3.9.3 هست اما آخرین نسخه ی واقعی پرمیوم این افزونه 3.9.4 هست که داخل بیست اسکریپت هم قرار داده شده:

  • لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

همچنین زبان فارسی داخل این افزونه وجود داره. داخل سایت رسمی این افزونه ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. هم بهش اشاره شده. اگر هم زبانی رو پیدا نمی کنید با لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. از خود طراح این افزونه، میتونید مابقی زبان ها رو هم پیدا کنید.

 

پس در بیست اسکریپت هم آخرین نسخه موجود هست هم زبان فارسی داخل افزونه وجود داره . اگر هم به هر دلیلی نتونستید از این افزونه استفاده کنید، می تونید از افزونه های رایگان داخل مخزن وردپرس استفاده کنید که عموما با هر قالبی سازگار هستند و قابلیت های بالایی دارند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...