رفتن به مطلب

طراحی سایت فروشگاهی


parswebdesign

پست های پیشنهاد شده

طراحی سایت فروشگاهی

دوران مغازه های کوچک و بزرگ سنتی به سر رسیده، این روزها همه فروشگاه ها اینترنتی شده اند. ترافیک، آلودگی هوا، شلوغی و ازدحام جمعیت موجب شده تا روز به روز بر تعداد خریداران آنلاین افزوده شود. سایت فروشگاهی، مکانی است که محصولات و کالاهای مختلف را در معرض دید خریداران قرار می دهد و روزانه هزاران بازدید کننده دارد. طراحی سایت فروشگاهی اولین گام در رونق تجاری است.

این نکات در طراحی سایت فروشگاهی اهمیت بیشتری دارند:


معرفی محصولات در فروشگاه
طراحی سایت فروشگاهی، جایگزین ویترین در فروشگاه های فیزیکی است. گلچینی از محصولات در صفحه اصلی سایت قرار می گیرند و بازدید کننده ها می تواند با کلیک روی محصولات، اطلاعات کامل تری از آن را به دست بیاورند. امکان مقایسه بین کالاها، نقد و بررسی محصول، قیمت کالا، خصوصیات فیزیکی و نظرات مشتری های قبلی از مهم ترین مواردی است که بازدید کننده ها را تشویق به خرید از سایت می کند.


جذابیت در طراحی سایت فروشگاهی
جلوه های بصری، تصاویر، رنگ ها، گرافیک و دیگر محتوای سایت برای کاربران جذابیت دارند و می توانند مشتری را ترغیب به خرید کنند. عنصر جذابیت مزیت اصلی فروشگاه آنلاین است. بازدید کننده ها می توانند ساعت ها در قسمت های مختلف فروشگاه پرسه زده ، اجناس را ببینند و خرید موفقی داشته باشند.


یک فروشگاه در گوشی های موبایل
سازگاری سایت فروشگاهی با تبلت و گوشی های موبایل یکی از نکاتی است که باید در طراحی سایت به آن توجه کرد. تعداد زیادی از کاربران اینترنت را دارندگان دستگاه های دیگر تشکیل می دهند نادیده گرفتن کاربران موبایلی به معنای از دست دادن تعداد زیادی از مشتری ها می باشد. طراحی ریسپانسیو برای سازگاری سایت با گوشی های موبایل را فراموش نکنید.


ساعات کار فروشگاه اینترنتی
یک فروشگاه آنلاین به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته باز است و خریداران حتی در ایام تعطیلات نیز می توانند سفارش های خود را روی سایت ثبت کنند. این فروشگاه نیازی به کارمند فروش، صندوقدار و غیره ندارد و همیشه محصولات را در دسترس مشتری قرار می دهد.


نماد الکترونیک در سایت فروشگاهی
اعتمادسازی در فضای مجازی یکی از چالش های جدی مدیران وب سایت ها است. پرداخت پول برای خرید از سایت، نیاز به جلب اعتماد دارد. کسب نماد الکترونیک از نهاد ذیربط می تواند همه تردیدها را از میان بر دارد. نماد الکترونیک توسط وزارت صنعت و معدن به فروشگاه های اینترنتی داده می شود.


امنیت در سایت فروشگاهی
مشتری برای خرید آنلاین با استفاده از رمز دوم و کارت بانکی اقدام می کند. پرداخت آنلاین باید توسط درگاه های امن بانکی انجام شود تا خطری متوجه خریدار نباشد. حفظ امنیت فروشگاه های اینترنتی و درگاه های امن بانکی از موارد ضروری برای دریافت وجه هستند. سیستم های رمزگذاری، کدهای امنیتی، پروتکل های امنیتی، به منظور حفظ اطلاعات مالی و شخصی خریداران الزامی است.


مدیریت سایت فروشگاهی
در طراحی سایت فروشگاهی این نکته حائز اهمیت است که فروشگاه شما نیاز به اعمال تغییرات روزانه و دائمی دارد. تغییر در موجودی، قیمت اجناس، چیدمان صفحه اول و بسیاری از موارد دیگر باید به صورت روزانه بر روی سایت به روز رسانی شود. انجام محاسبات آماری از موجودی انبار، ثبت سفارش ها، پرداخت ها، کالاهای ارسال شده و در حال ارسال همگی می توانند در بهبود کیفیت سایت موثر باشند.

 

منبع: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 5 هفته پیش...

دقیقا امکانات فروشگاه اینترنتی نشان دهنده نوع قیمت فروشگاه اینترنتی خواهد بود شما می توانید با کلیک بر لینک زیر لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. را مشاهده نمایید.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...