رفتن به مطلب

ویژگیهای که عمدتا در طراحی سایت نادیده میگیریم !


itzeroone

پست های پیشنهاد شده

در   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. به طور عمده ویژگی هایی را در نظر نمیگیریم . در این   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. باید بدانیم که چه ویژگی های مهمی را میتوانیم نادیده بگیریم تا از   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. اشتباه جلوگیری شود . در ادامه همراه با   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. باشید.

در نهایت شما متوجه خواهید شد که مخاطبین به   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.   مدرن تان جذب خواهند شد. شما باید در طراحی سایت خود از عوامل آشنایی به کار ببرید که مخاطبین در سایت های دیگر نیز با آن رو به رو بوده اند. به طراحی سایت مدرن به عنوان ترکیبی از هنر، طراحی و عملکرد نگاه کنید.
زمانی که این عوامل با هارمونی و هماهنگی خاصی در صفحات سایت تان کار می کنند، هیچ کس نمی تواند آن ها را انکار نماید و در نهایت بازدیدکننده را به جایی که شما می خواهید، سوق می دهد.
از این رو، چه چیزی در   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.   نادیده گرفته شده است؟

  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.   تنها مختص و منحصر به صنعت و برند شما نمی باشد.

طراحی سایت شما اولین تاثیری است که بازدیدکننده از تجارت و برند شما کسب می کند. صفحات وب سایت نه تنها باید منعکس کننده صنعت، محصولات و یا سرویس های تان باشند، بلکه باید در میان سایر رقیبان نیز بدرخشد و فرهنگ شرکت تان را بازتاب دهد. موارد زیر باید در   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.   ها مورد ملاحضه قرار بگیرد:

 - طراحی باید بازدیدکنندگان را جذب نماید و در خاطر و ذهن کاربران سایت بماند تا آگاهی و شناخت حاصل گردد.
 - محتوا باید روایتی را مهیا نماید تا داستان تان را در طراحی وب سایت بازگو نماید.

 اطمینان حاصل کنید که   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.   تان منحصر به فرد و قابل شناخت می باشد. روش ها و سبک های بصری، تایپوگرافی و عوامل طراحی تعاملی واضح و روشن می توانند در این بخش نقش بسزا و بزرگی داشته باشد. تمامی این موارد اولین تاثیر را در ذهن بازدیدکنندگان تان ایجاد می نمایند و برای تعاملات بعدی در طراحی وبسایت تان بسیار ضروری می باشند.

محتوای شما باید جذاب و هیجان انگیز باشد. نباید محتواهای کسل کننده و خسته کننده ای داشته باشید. یک راه عالی برای به کار بردن تعاملات اضافه و بیشتر این است که اطمینان حاصل نمایید که بازدیدکنندگان تان در طول استفاده از سناریو های برجسته و بزرگ همراه با اسلایدر های ارزشمند، محتواهای ویدئویی و انیمیشن های محتوایی و غیره هم چنان نسبت به شما و تجارت شما ارتباط خود را حفظ کرده اند.

- انیمیشن های شناور می توانند وب سایت ها را جذاب تر بسازند و همراه با یک عملکرد، اطلاعات بیشتری را نیز ارائه می دهند. شناور ماندن روی یک عملکرد و یا یک تصویر می تواند باعث ایجاد واکنش و عکس العمل های بصری شود.
- انیمیشن های بسیار بزرگ دارای افکت هایی مانند اسکرول های منطبق و اعلانات POP-UP می باشند.
- انیمیشن های بارگیری باعث می شوند تا کاربران هم چنان جذب سایت شوند و برای سایت های تک صفحه ای، طراحی مسطح و مینیمالیست، بسیار محبوب به نظر برسند.
- انیمیشن ها و ویدئو های پیش زمینه باید در حد تعادل به کار روند، اما می توانند به عوامل داستان سرایی در صفحه نیز افزوده شوند. این مورد باید به عنوان یک عامل اضافه مشاهده شود نه عاملی برای حواس پرتی کاربران وب سایت.

مدرن و مورد علاقه نبودن ویژگی ها و اجزای رابط کاربری و تجربه کاربری

اگر چه بازدیدکننده صفحات وب سایت تان ممکن است نتوانند دقیقا دلیل این که چرا سایت تان را جذاب نمی دانند را مشخص نمایند، اما ضمیر ناخودآگاه آن ها به طور غیر ارادی صفحات سایتی را انتخاب خواهند کرد که استاندارد می باشد. ویژگی های مدرن و مورد علاقه در طراحی می توانند توسط فرم ها و سبک های بسیار نمایان شوند، اما حداقل برای چند سال گذشته، این ویژگی ها فراتر از تجربه کاربری و رابط های کاربری، ارزش پیدا کرده اند.

SCROLL JACKING جایی است که اسکرول کاربران به طور مستقیم روی یک نقطه عمودی در صفحه نمایش منعکس می شود، مانند قسمت بالایی کادر های محتوایی بعدی. این مورد جایگزین اسکرول های سنتی می شود و بسیار هدفمند است. در این جا مثال هایی از این قبیل وجود دارد:
    نداشتن دکمه‌های دعوت به عمل

یکی از بزرگ‌ترین نشانه‌های تجربه کاربری بد، کمبود جذاب بودن طراحی وب‌سایت می باشد. به ‌عنوان یک برنامه‌نویس، هدف شما باید این باشد که رفتارهای بازدیدکنندگان صفحات سایت را پیش‌بینی نمایید و از همه بیشتر، باید رفتارها و عملکردهای آن‌ها را به ‌گونه‌ای تغییر دهید تا مطابق و موافق با برند باشد. دکمه های دعوت به عمل برای انگیزه بخشیدن به بازدیدکنندگان برای انجام عملکردهایی در طراحی وب سایت ها وجود دارند. این مورد می‌تواند در قالب ثبت‌نام‌ها، نام‌نویسی، "همین حالا خرید کنید"، "بیشتر یاد بگیرید" و یا "با ما تماس بگیرید" باشد. دکمه های دعوت به عمل نه ‌تنها افراد بسیاری را به صفحات مشخصی جلب می ‌نماید، بلکه می‌تواند روی میزان جذب و افزایش میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت نیز تأثیر بسزایی بگذارد.

اگر   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.   شما نتواند دکمه دعوت به عملی را به طور واضح نمایش دهد، شما در حال باز داشتن بازدیدکنندگان از انجام عملکرد و در نهایت از دست دادن مشتریان واقعی خود می باشید.

نبود عملکرد های صحیح مربوط به جستجو در وب سایت

در این عصر دیجیتالی، کاربران وب سایت می خواهند تا بلافاصله نیازهای شان به حقیقت بپیوندد. یک صدم ثانیه نیز می تواند ذهنیت آن ‌ها را تغییر دهد و به این صورت نمی توانند در وب سایت و به دنبال آن چه که در صفحات سایت شما می باشند، دسترسی بیابند و یا حتی به جستجو کردن بپردازند. از این رو آن ها به سمت رقیبان تان سوق می یابند. یک نوار جستجو، یکی از موارد بی نهایت مهم می باشد، چه این جستجو برای محتوای وبلاگ برای یک کلمه بخصوص باشد و یا یک محصول و یا سرویس در صفحات سایت، فرقی ندارد. این مورد درباره ساده و بی نقص ساختن تعاملات و میزان جذب به وب سایت می باشد.

اجرای ضعیف وب سایت، یا   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.   های کم سرعت

بیشتر طراحی وب سایت های مدرن به نظر عالی می آیند، در هر صورت کم‌ سرعت بودن آن ها باعث می‌شود تا میزان رها کردن سایت توسط کاربران، سرعت پایین صفحات سایت، امتیازهای YSLOW و رتبه‌بندی پایین موتور جستجو و یا مرورگرها بسیار افزایش بیابد. این امر به این دلیل می باشد که اسکریپت ها و درخواست های بسیاری وجود دارد، تصاویر بهینه سازی نشده اند و هیچ محفظه کشی وجود ندارد. دیگر سایت هایی مانند THEGEM WORDPRESS THEME از نظر بصری بسیار زیبا و تعاملی می باشند و توجه بسیاری به بهینه سازی آن چه که کاربران نیاز دارند و به آن توجه می کنند، دارند. به عنوان نتیجه، اجرای وب سایت ها بهبود می یابد و از این رو رتبه بندی گوگل بالا می رود که همان سئو و بهینه سازی سایت عالی و برتر می باشد.

کلید اصلی برای بهبود سرعت صفحات وب سایت به این ترتیب می باشد:

- استفاده از اندازه صحیح تصاویر و طراحی ها
- کاهش شمار اسکریپت ها
- استفاده از API های HTML/CSS
- فعال کردن حافظه کش وب سایت

 صفحات وب سایت شما در گوشی‌ های همراه به ‌خوبی عمل نمی‌کند.

48 درصد از کاربران می‌گویند که اگر آن‌ ها با سایت های تجاری روبه‌رو شوند که در گوشی‌ها همراه به‌خوبی کار نمی‌کند، آن را نشانه‌ای می‌دانند که تجارت مورد نظر به این امر دقت نکرده است. (منبع: MARGINMEDIA.COM) نبود   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.   ریسپانسیو مانند این است که اصلا این وب سایت وجود ندارد. تجارت ها نیاز دارند تا به طراحی وب سایت ریسپانسیوی به منظور افزایش اعتبار آنلاین خود توجه کنند. همان طور که NOETIFORCE در این باره می گوید: "طراحی وب سایت ریسپانسیو مانند DNA اپلیکیشن های مدرن تحت وب سایت می باشد." یعنی باید این ریسپانسیو بودن در گوشت و خون سایت ها عجین شود.

اگر شروع به   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.   خود کرده اید، از روش ابتدا برای گوشی همره آغاز کنید، البته قبل از این که ایده ها و تمام قدرت و حواس تان را روی نسخه دسک تاپ سایت ها متمرکز سازید. شما نباید نگران محدودیت های طراحی احتمالی چنین روش هایی باشید- تنها نگاهی به وب سایت به خوبی طراحی شده و شگفت انگیز WORDPRESS THEMES ON THEMEFOREST بی اندازید، بسیاری از آن ها مانند THEGEM ابتدا با روش طراحی برای گوشی همراه ساخته شده اند.

در طول مطالعه گرایش های   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.   مدرن، ما می توانیم مشخص کنیم که چه مواردی به خوبی در دنیای آنلاین کاربرد دارد و چه موارد عملی نمی شوند. این مقاله در نظر دارد تا نگاهی به این موضوع بی اندازد که در طراحی وب سایت تان در کدام بخش ها با کمبود هایی مواجه می باشد. اگر چه شما نباید از ظاهر قضیه قضاوت نمایید؛ اما ما در هر صورت این کار را می کنیم. با تمرکز روی تجربه کاری و رابط کاربری عالی، می توانید مطمئن شوید که کاربران محصولات و سرویس های شما را به علت وجود طراحی با کیفیت بالا، ویژگی های مدرن و مورد علاقه، رابط کاربری عالی، عملکرد درخشان و اجرای صفحات وب سایت با سرعت نور، خریداری خواهند کرد یا خیر.

اگر به دنبال راه حل برای مشکلات صفحات طراحی وب سایت تان می باشید، در تم های مانند THEGEM سرمایه گذاری کنید که می تواند پاسخگوی تمامی مشکلات و کمبودهای   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.   تان باشد.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...