رفتن به مطلب

کسب و کار اینترنتی برای دانشجویان


پست های پیشنهاد شده

 

کسب و کار اینترنتی برای دانشجویان

عده بسیاری از دانشجویان برای تامین مخارج تحصیل یا به دلیل علاقه شخصی تمایل به کار کردن و کسب درآمد دارند. اما به دلیل ساعات متغیر کلاس ها و عدم توانایی حضور تمام وقت در محل کار، قادر به یافتن شغل مناسب نیستند. تا چند سال گذشته کسب درآمد برای دانشجویان امری بسیار دشوار بود. اما امروزه به لطف رونق یافتن انواع کسب و کار اینترنتی، حتی دانشجویان نیز می توانند از درآمد مناسبی برخوردار شوند. در ادامه شما را با برخی از نمونه های کسب و کار اینترنتی برای دانشجویان آشنا خواهیم کرد.

پشتیبانی سایت یک کسب و کار اینترنتی پر درآمد
این روزها بسیاری از دانشجویان، خصوصا دانشجویان حوزه کامپیوتر و IT با امور پشتیبانی سایت آشنایی کامل دارند. اگر شما نیز توانایی پشتیبانی یک یا چند سایت را دارید، می توانید به راحتی صاحب یک کسب و کار اینترنتی شوید. بسیاری از شرکت ها تمایل به استخدام پشتیبان سایت غیر حضوری دارند.

نویسندگی وبلاگ
یکی از پر رونق ترین کسب و کارهای اینترنتی نویسندگی برای وبلاگ است که نیاز به حضور فیزیکی در محل کار ندارد و تنها با به همراه داشتن لپ تاپ و دسترسی به اینترنت می توانید از هر نقطه جهان کار خود را انجام داده و درآمد کسب کنید. برای نویسندگی وبلاگ باید با اصول سئو آشنا باشید و ترجیحا در یک یا چند حوزه اطلاعات تخصصی داشته باشید. درآمد شما با توجه به نوع نوشته (انتقادی، مقاله، بررسی کالا و...)، تعداد کلمات، میزان تخصصی بودن موضوعات و... متفاوت خواهد بود.

مدیریت شبکه های مجازی
مدیریت شبکه های مجازی از آن دسته کسب و کارهای اینترنتی است که نیاز به علاقه و صبر دارد. اما حضور فیزیکی شما در محل کار الزامی نیست و بسیاری از شرکت ها مایل به استخدام دانشجویان برای این کار هستند. برای آنکه مدیریت شبکه های اجتماعی ی شرکت را بر عهده بگیرید، باید با شیوه کار کردن با هریک از شبکه های اجتماعی، خصوصا کانال های تلگرام و صفحات اینستاگرام و همچنین روش های افزایش عضو و فالوئر آشنا باشید. بعلاوه نیاز به آشنایی اندک با فتوشاپ و نویسندگی نیز خواهید داشت.

تبلیغات آنلاین، یکی از پر درآمدترین کسب و کارهای اینترنتی
در صورتی که با روش های جذب عضو و فالوئر آشنا هستید و می توانید روزانه زمان مشخصی را به کار کردن با صفحات اجتماعی اختصاص دهید، یک کانال یا پیج اینستاگرام با موضوعات جذاب برای عموم، مثل کلیپ های خنده دار، تصاویر حیوانات و... راه اندازی کنید. خواهید دید، پس از مدتی که اتعداد اعضا افزایش پیدا کرد، کسب و کارهای دیگر برای تبلیغات در پیج شما هزینه گزافی پرداخت خواهند کرد. این کار نیازمند پشتکار و صبر فراوان و همچنین مهارت بالا در جذب اعضا می باشد. حتی می توانید صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام خود را با قیمت های بسیار بالا به فروش رسانید.

طراحی لوگو، بنر و ست اداری
یک کسب و کار اینترنتی پر درآمد برای دانشجویان آشنا با نرم افزارهای گرافیکی، طراحی ست اداری، لوگو، بنرهای ثابت و متحرک و... می باشد. از آنجایی که استخدام کارمند گراقیست برای شرکت ها بسیار هزینه بر است و بسیاری از کسب و کارها نیاز به حضور دائمی گرافیست در شرکت خود ندارند، به عنوان یک دانشجو می توانید به راحتی در منزل و از طریق اینترنت خدمات طراحی شرکت ها را انجام داده و بدون حضور در محل کار فایل های طراحی شده را با اینترنت ارسال نمایید.

 

منبع: ک لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 year پیش...



قبل از راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما باید با لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در ایران آشنا شوید، زیرا اگر با انواع کسب و کار اینترنتی در ایران آشنا نباشید، نمی توانید ایده های کسب و کار اینترنتی خود را به خوبی پیاده سازی کنید، پس بنابراین شما باید بتوانید ایده های خود را با روش های جدید درآمدزایی اینترنتی تلفیق کنید تا بهترین نتیجه ی ممکن را بدست آورید، در حوزه کسب و کار آنلاین، تنها راه اندازی یک سایت، نمی تواند نیاز شما را برطرف کند! بلکه باید به صورت کامل به سایت خود بپردازید تا بتوانید افراد زیادی را به سایت خود جذب نمائید.
 

 

کسب و کار های اینترنتی بسیار مختلفی وجود دارد که می‌توان ساعت ها درباره‌ی آن توضیح داد اما در نگاه کلی و اولیه کسب و کارهای اینترنتی به چند دسته تقسیم می‌شوند :
 

·        کسب‌وکار اینترنتی که خودمان آن را راه‌اندازی می‌کنیم و به کمک وب‌سایت اختصاصی خودمان فعالیت‌ها در حوزه کسب درآمد انجام می‌دهیم.

·        فعالیت به‌عنوان نیروی متخصص با سایر سایت‌های مرتبط، به‌صورت حضوری یا دور کار.

به‌هرحال از هر روشی که به این شکل از درآمد می‌اندیشیم باید آن را خوب بشناسیم و به آن متعهد باشیم.

دسته بندی های کسب و کار های اینترنتی و آنلاین هر روزه رشد خواهد شد پس در انتخاب نوع حوزه و کسب و کار اینترنتی خود بسیار دقت کنید در غیر این صورت با مشکلاتی مواجعه خواهید شد. در ادامه لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. رو خدمتتون معرفی خواهیم کرد.

·        فروش محصول یا کالای فیزیکی

·        فروش اینترنتی خدمات خود

·        فروش محتواهای آموزشی آنلاین

·        فروش محصولات دیجیتال

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...