رفتن به مطلب

سئو به عنوان بهترین روش بازاریابی اینترنتی


sitedar1

پست های پیشنهاد شده

سئو به عنوان بخشی از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال، به عنوان یک راه حل برای جذب مشتری برای کسب و کار شما از طریق سیستم عامل های آنلاین است. بازاریابی موثر به آن نیاز دارد.

بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

سئو مجموعه ای از ابزار  ها و روش هاست و بهترین تمرین برای اینکه به وب سایت شما کمک کند تا در نتیجه رتبه بندی موتورهای جستجو بالاتر رود. و در نتیجه باعث افزایش ترافیک سایت شما و جذب مشتریان بالقوه شود.

با این حال که ، سئو به بهینه سازی کلمات کلیدی برای وب سایت شما کمک می کند تا در سرچ گوگل بالا بیاید ، سئو در سال 2018 دارای محدودیت های بیشتری و پیچیده تری نسبت به قبل می باشد.  امروز سئو به عنوان یک کار تمام وقت برای کسب و کار های کوچک می باشد و بسیاری از آن کسب و کار ها  با یک کارشناس سئو و طراح وب برا ی کسب و کار خود به صورت تمام وقت همکاری می کنند.

در شرایط نامعلوم، بهینه سازی موتور جستجو یا سئو اساسا وب سایت شما را تضمین می کند تا به طور طبیعی و یا ارگانیک برای نتایج جستجو بهتر در گوگل، یاهو بینگ و یا هر موتور جستجو دیگر ظاهر شوید.  گوگل به طور مرتب الگوریتم های خود را به روز می کند تا فقط نتایج مربوطه مطرح شود . از این دیدگاه، بسیاری از کارشناسان می گویند که جستجوگرها مرده اند و تلاش بی فایده است. با این حال، حقیقت این است که گوگل تلاش می کند از دستکاری الگوریتم جلوگیری کند و سایت هایی را که سزاوار نیستند که در بالای SERPs  باشند را فیلترمی کند.

بنابراین شکی نیست که شما باید بر روی سئو سایت خود کار کنید.

بنابراین به یاد داشته باشید، ،  که این استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه ترین استراتژی بازاریابی است که ترافیک زیادی را برای وب سایت شما به ارمغان می آورد.

بازاریابی موتور جستجو (SEM)

بازاریابی موتور جستجو یا SEM استراتژی جامع برای هدایت ترافیک به کسب و کار شما از طریق پرداختن می باشد.  از این رو آن را نیز به عنوان بازاریابی جستجو پرداخت می گویند.

 جهان SEM متنوع و پیچیده است. براساس ساختار کسب و کار شما، شما ممکن است مدل PPC (پرداخت برای هر کلیک) یا CPC (هزینه به اضای نتیجه یا CPM) را انتخاب کنید.

سیستم عامل های مختلف برای SEM وجود دارد. گوگل AdWords (در شبکه گوگل) و تبلیغات بینگ (در یاهو بینگ شبکه) محبوب ترین هستند.

SEM همچنین شامل تبلیغات نمایشی بازپرداخت جستجو و بازاریابی سایت، بازاریابی موبایل و تبلیغات اجتماعی می باشد.

شما ممکن است یک استراتژی تک نقطه ای مانند PPC انتخاب کنید.  و یا ممکن است یک استراتژی کامل SEM   را انتخاب کنید ولی در هر صورت هر چه را که انتخاب کردید مطمئن شوید که کار شما توسط کارشناسان اداره می شود، زیرا برنامه ریزی اشتباه ممکن است هزینه های شما را از بین ببرد.

ایجاد محتوا

تحقیقات نشان می دهد که ایجاد محتوا یک روش قطعی برای بازاریابی در سال 2014 است. همه تغییرات اخیر در الگوریتم گوگل - مانند پاندا، پنگوئن و یا Hummingbird - اشاره به این واقعیت است که محتوا مهم ترین  استاندارد می باشد.

محتوا را می توان در فرمت های مختلف از جمله وبلاگ ها، مقاله های سفید، کتاب الکترونیکی، مطالعات موردی، نحوه راهنماها، پرسش و پاسخ مقاله ها، انجمن ها، اخبار و به روز رسانی ها، تصاویر، آگهی ها، فتوشاپ، پادکست ها، فیلم ها یا محتوا برای میکروبلاگینگ و سایت های رسانه های اجتماعی معرفی کرد.

شما می توانید خلاقانه  محتوا را در هر موضوع ایجاد کنید و سپس به طرز ماهرانه آن را به طور غیر مستقیم به کسب و کارتان پیوند دهید.  همچنین، شما باید محتوای خود را برای سیستم عامل های مختلف سفارشی کنید. به عنوان مثال، محتوا برای تلفن های همراه باید واضح و کوتاه باشد.

یاد داشته باشید، یک استراتژی موثر، خوانندگان را به شما جذب می کند و آنها را علاقه مند می کند تا در مورد شما بیشتر اطلاعات کسب کنند.  محتوای خوب به اشتراک گذاشته شده  بهترین راه برای نام تجاری کسب و کار شما می باشد.

چگونه استراتژی سئو را ایجاد کنیم؟

آنچه که شما به عنوان سئو می شناسید و در ذهن دارید را فراموش کنید و در مورد آن  شروع به تفکر کنیم.  توجه به اینکه قابلیت های کاربران و قابلیت های موتورهای جستجو در طول زمان توسعه مییابند،  استاندارد ها هر روز در حال به روز رسانی و تغییر می باشد.

فقط صنعت بازاریابی آنلاین نیست که با آن در گیر می باشد.  صنعت کسب و کار شما نیز بلوغ دارد. بنابراین اهیمت سئو را نمی توانید نادیده بگیرید.  شما باید دقت داشته باشید و نظارت داشته باشید که رقبای خود همیشه یک قدم جلوتر باشید.

در اینجا چند نکته که شما برای استراتژی سئو نیاز دارید گفته شده است :

  • چه کسی بازار هدف شماست؟    امروزه سئو نه تنها باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می شود ، بلکه باعث جذب بازدیدکنندگانی می شود به آنچه که شما پیشنهاد می کنید علاقمند هستند.  از لحاظ جمعیت شناختی، شما چه بازاری را هدف قرار داده اید؟ آنها در کجا قرار دارند؟  پاسخ دقیق شما باعث سرمایه گذاری مناسب بر روی سئو می شود. Google Analytics محل خوبی برای شروع تحقیقات شما است!
  • اکثر افراد جستجو های خود را با دستگاه موبایل انجام می دهند .  شما نیاز به آمار و ارقام ندارید برا اینکه ببینید در چند سال اخیر بازار  تلفن همراه آنلاین منفجر شده است،  و از جستجوهای کامپیوتری سبقت گرفته است.  اگر مطمئن نیستید که چگونه وبسایت شما بالا می رود، URL سایت خود را در دستگاه های موبایل امتحان کنید.
  • موتورهای جستجو در حال گسترش هستند - زمانی که کسی به موتورهای جستجو اشاره می کند، آیا شما به طور خودکار فرض می کنید که آنها در مورد گوگل صحبت می کنند؟ غول فناوری دارای سهمی بزرگ از بازار است که گوگلینگ به فعل تبدیل شده است.  با این حال، بخش قابل توجهی از جستجوها در سایت های جایگزین مانند Bing مایکروسافت صورت می گیرد.  فقط اصلاح رسانه های شبکه اجتماعی و اضافه کردن متا تگ ها ممکن است که باعث بالا رفتن رتبه بندی سایت شما در موتور های جستجو شود.
  • مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ - فقط چند سال پیش، به طور متوسط کاربران به موتورهای جستجو اعتماد نداشتند. امروزه مردم احساس راحتی بیشتری نسبت به  جستجو های آنلاین و خرید های آنلاین دارند.

چند استراتژی بازاریابی اینترنتی بی نظیر که در سال 97

اگر در سال 97 کسب و کار خود را به طور آنلاین بازاریابی نکنید، پس پول خود را هدر داده اید.  اما مشکل اینجاست:  به نظر میرسد  بازاریابی آنلاین بسیار دشوار و پیچیده باشد. این می تواند کارآفرینان را بیشتر ار این کار بترساند.

بنابراین ما در اینجا استراتژی های هدف بازاریابی آنلاین را توضیح می دهیم. سپس این استراتژی ها را برای صاحب یا بازاریابان کسب و کار که هنوز کاملا این کار را برای کسب و کار خود انجام نداده اند شرح می دهیم.

شما همچنین متوجه خواهید شد که چند راهکار جامع وجود دارد. سپس در زیر هر استراتژی، تاکتیک های مختلف مربوط به آن استراتژی توضیح داده می شود.

بازاریابی محتوا

محتوا ستون فقرات اینترنت است. اگر در مورد آن فکر کنید، تقریبا همه چیزهایی که شما در اینترنت مشاهده میکنید، (مثلا ویدیوها، مقالات، پستهای وبلاگ، infographics و غیره) محتوا از نوع خاصی است.

بازاریابی محتوا، مسلما یکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی است، زیرا بدون آن، بسیاری از استراتژی های دیگر وجود نخواهد داشت. دو دلیل اصلی وجود دارد که محتوا و بازاریابی محتوا برای تقریبا تمام کسب و کار مفید است:

  1. محتوا به مشتریان بالقوه در مورد محصول یا خدمات شما توضیح می دهد. چرا کسی چیزی را برای شما ارسال می کند اگر خودش نداند که چه چیزی می خواهد بخرد؟ این محتوای خالی است.
  2. محتوا یک فرصت برای شما یا کسب و کار شما را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت شما فراهم می کند. یک رهبر فکری باعث شهرت نام تجاری خود می شود.

در زیر خلاصه ای سریع از تاکتیک های بازاریابی محتوا را خواهیم گفت.

وبلاگ نویسی

داشتن یک وبلاگ صنعتی و خبرنامه شرکتی می تواند در ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه بسیار مفید باشد.

ارسال مهمان

وبلاگ نویسی مهمان (و یا ارسال)  انتشار محتوا در وب سایت دیگری است. چند دلیل برای پست مهمان شما وجود دارد:

  • این کار می تواند ترافیک ارجاع را به سایت شما را هدایت کند؛
  • شما می توانید پست مهمان را به یک بخش مرتبط  در سایت خود لینک کنید؛
  • ارسال پست مهمان می تواند به شما در ساختن روابط در صنعت شما کمک کند؛
  • نمایش یک برند معتبر و شاخص

ایجاد ویدیو (و بازاریابی)

استفاده از ویدئو برای تبلیغ و کسب و کار آنلاین شما بسیار قدرتمند است. اگر باور ندارید این آمار را بررسی کنید.  شاید انتظار نداشته باشید که ویدئویی که ممیزی جستجوگرهای SEO را انجام دهد در یوتوب بیش از نیم میلیون نمایش داده شده است.

پادکست

محتوا نیاز نیست که برای تاثیرگذاری بیشتر تصویری باشد.  پادکست یک شکل قابل شنیدن محتوا است که برای ساختن نام تجاری و رشد مخاطبان عالی است.

هنگامی که به پادکست می آید، دو استراتژی عمده وجود دارد:

  1. پادکست خود را شروع کنید
  2. پادکست شخص دیگری ظاهر می شود

هر دو استراتژی می تواند در بازاریابی کسب و کار آنلاین و ایجاد روابط صنعت مربوطه بسیار موثر است.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیل فوق العاده قدرتمند است، زیرا این یک کانال مستقیم ارتباط بین کسب و کار شما و مشتریان فعلی و بالقوه است. که شروع به جذب مشتری و مشتریان بالقوه می کند . اما بعد از آن شما باید دقیقا ارقام بازار خود در لیست خود را بدون اسپم کردن آنها بشناسید.

در اینجا تاکتیک هایی برای انجام این کار گفته شده است:

تقسیم بندی

هدف شما با ایمیل معمولا دو مورد است:

  • رهبری کردن برای یک فروش موفق
  • با آگاهی و قدرت برند خود را بسازید

برای انجام این کار، شما می خواهید لیست ایمیل های خود را تقسیم کنید تا بتوانید ایمیل های هدفمند تر و شخصی تر ارسال کنید.

ایمیل تست A / B

حالا که فهرست ایمیل خود را تقسیم کرده اید، وقت آن است که تست تقسیم انجام شود.

تست تقسیم (یا تست A / B) به این معنی است که شما عناصر تبدیل مختلف را در برابر یکدیگر آزمایش می کنید تا ببینید که کدام یک از مخاطبان شما بهترین پاسخ را می دهند.

در اینجا چند مثال از عناصر در یک ایمیل که اجرا می شود گفته شده است:

  • نوار عنوان؛
  • محتوا؛
  • ایمیل "چنگک" (به عنوان مثال، جمله اول یا پاراگراف)؛
  • عنصر طراحی (به عنوان مثال رنگ، طرح، طول و غیره)

اتوماسیون

اتوماسیون پست الکترونیک بازاریابی قطعه نهایی پازل است و به شما کمک می کند تا زمان خود را سیو کنید.  حتی ممکن است ایمیل های مختلف براساس تعاملات مشترک (مثلا ایمیل باز شود، کلیکهای پیوند، بازدید وبسایت، و غیره) ارسال شود .

بهینه سازی موتور جستجو

در اینجا تعریف گوگل از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) گفته شده است:

فرآیند به حداکثر رساندن تعداد بازدیدکنندگان به یک وب سایت خاص با اطمینان از اینکه به نظر می رسد رتبه سایت شما  در لیست نتایج جستجو موتور بالا می باشد. اگر می خواهید ترافیک جستجوی منطقی را به وب سایت خود ببرید، باید برای جستجو بهینه سازی کنید.  سئو می تواند پیچیده و گیج کننده باشد، اما اصول اولیه آن برای یادگیری آسان می باشد.  

اگر میخواهید درک درستی از سئو داشته باشید میتوانید مقاله زیر را بخوانید.

کلید واژه / جستجوی موضوعی

قبل از اینکه بتوانید بهینه سازی را شروع کنید باید ببیند چه کسی آن را سرچ می کند. کلید واژه / جستجوی موضوعی به شما کمک می کند تا آنها کدام موضوعات و جستارها را جستجو می کنند.

سئوبر روی صفحه

سئوبر روی صفحه به منظور بهینه سازی محتوا و عناصر HTML در یک صفحه وب است.  هنگامی که محتوای خود را برای وب سایت خود بنویسید، می خواهید این محتوا بهترین موقعیت را در موتورهای جستجو داشته باشد.

سئو آفلاین

سئو آفلاین به رتبه بندی سایت شما از طریق تاکتیک هایی که در وب سایت شما اجرا نشده است، در موتورهای جستجو کمک می کند.

هنگامی که اکثر مردم درباره سئو خارج از صفحه صحبت می کنند، آنها به ساخت لینک ها اشاره می کنند،  ولی سئو آفلاین شامل مواردی مانند ایجاد استناد و تبلیغ محتوا از طریق رسانه های اجتماعی می باشند.

سئو فنی

سئو فنی تکنیک های غیر محتوایی می باشد که که باعث می شود موتور های جستجو سایت شما را به آسانی ردیابی کنند.  سئو فنی معمولا با یک بازرسی شروع می شود.

بهینه سازی نرخ تبدیل

بازاریابی همه چیز در مورد تغییرات می باشد. به همین دلیل است که شما باید آن را در وهله اول انجام دهید.  پس چرا انجام همه کارها برای تغییرات نمی باشد.  می توانیم فکر کنیم که CRO می تواند به عنوان ترکیبی از UI / UX (رابط کاربر / تجربه کاربر) و copywriting  باشد.  شما از کپی رایتینگ برای ارسال پیام استفاده می کنید و سپس از عناصر طراحی (UI / UX) استفاده می کنید تا بازدید کنندگان برای رسیدن به اهداف خود نرخ تبدیلات را بهتر انجام دهند.

بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)

بازاریابی رسانه های اجتماعی یا SMM یک بخش از تلاش های SEM شما است. این باعث ایجاد ترافیک بیشتر بر روی سایت شما  یا کسب و کار شما از طریق سایت های اجتماعی مانند فیس بوک، نمایش مشخصات عمومی، توییتر، Pinterest، Google+، Linkedin و غیره می شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، محتوای خوب هم مورد علاقه بیشتری قرار گرفته می شود و هم بیشتر به اشتراک گذاشته می شود بنابراین سعی کنید محتوای خود را در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ،توییر ،گوگل پلاس ،  لینکدین ، اینستاگرام ایجاد و سفارشی کنید. فراموش نکنید که این کار بسیار کارآمد است؛ شما باید روزانه حداقل چهار تا پنج بار در روز با کاربران در ارتباط باشید. تلاش های SMM شما می تواند به خصوص می تواند برای نام تجاری شما مفید باشد.

امروزه ، بازاریابی رسانه های اجتماعی یک استراتژی بازاریابی اینترنتی است.  اما  در مورد رسانه های اجتماعی یک تصور غلط وجود دارد که تمام اهداف شما برای مخاطبان شما قابل مشاهده می باشد.  و این همیشه درست نیست.  

مطمئنا، رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مخاطبان فعلی شما هستند، اما برای رشد یک نام تجاری یا کسب و کار کافی نیست.  شما به افراد  نیاز دارید تا محصولات و خدمات شما را با دیگران به اشتراک بگذارند.

اما شما چگونه می توانید که پیروان شما محصولات و خدمات شما را با دوستانشان به اشتراک بگذارند؟ محتوا! واقعا یک محتوای عالی.

تبلیغات پرداخت شده

گاهی اوقات در بازاریابی، باید بازی کنید.  تبلیغات پرداخت شده یعنی هزینه ای که شما برای تبلیغات در جای دیگر به شخصی دیگر پرداخت می کنید.  بعضی از شناخته شده ترین پلت فرم های تبلیغاتی Google Adwords و فیس بوک هستند، ولی بسیاری دیگر وجود دارند که شما می توانید آن را امتحان کنید. بسیاری ار کانال های بازاریابی این کار را برای شما انجام می دهند اما باز هم موثر تر این است که شما خودتان این کار را انجام دهید.

در زیر شما در مورد برخی از پلت فرم های تبلیغاتی پرداخت شده مشهور نام برده شده اند:

Google Adwords

Google Adwords نوعی از تبلیغات پرداخت شده است که همچنین به عنوان پرداخت برای هر کلیک (PPC) شناخته می شود یعنی  جایی که به تعداد افرادی که بر روی تبلیغات شما کلیک کنند آن برای گوگل نمایش داده می شود.

تبلیغات یوتیوب

یوتوب  دارای بیش از 1 میلیارد کاربر با بیش از 1 میلیارد تماشای روزانه است. یعنی شما فکر کنید در یک دقیقه چقدر تماشا برای تبلیغات شما وجود خواهد داشت.  این  تعداد افرادی است که از طریق یوتوب با شما تماس میگیرند.

تبلیغات فیس بوک

تبلیغات فیس بوک شناخته شده است که یک فرم موثر و ارزان از تبلیغات دیجیتال است.  هنگامی که به استراتژی های بازاریابی اینترنتی می آید، تبلیغات فیس بوک معمولا یکی از نخستین استراتژی های ذکر شده به دلیل عملکرد بالای آن می باشد.

تبلیغات LinkedIn

تبلیغات LinkedIn یک فرم دیگر از تبلیغات دیجیتال شبیه به تبلیغات فیس بوک است، اما بیشترین اثربخشی آن برای شرکت های B2B و بازاریابان شناخته شده است.

تبلیغات برنامه ای

به عبارت ساده، تبلیغات برنامه ای، خرید فضای تبلیغاتی دیجیتال از طریق تکنولوژی است که پروسه خرید را خودکار می کند . تبلیغات برنامه ای اغلب تکنولوژی است که تبلیغ کننده از طریق آگهی های دیجیتالی خرید می کند.

یک DMP یا پلت فرم مدیریت داده برای جمع آوری داده ها استفاده می شود و سپس آن را برای مخاطبان تجزیه و تحلیل و تقسیم می کند. این مخاطبان اغلب یک DSP دریافت می کنند تا تبلیغات هدفمندتر تحویل داده شود.  تبلیغات برنامه ای  به بازاریابان اجازه می دهد تا هزنیه های تبلیغاتی خود را بود جه بندی کنند.

 

طراحی سایت دارکوب

sitedar.com

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...