رفتن به مطلب

لینکدین چیست و عضویت در آن چه مزیتی دارد؟


mehregaan

پست های پیشنهاد شده

شبکه اجتماعی لینکدین یک محیط کاملاً تخصصی برای برقراری ارتباطات مفید با افرادی است که در زمینه کاری شما فعالیت می‌کنند.

با عضویت در این شبکه اجتماعی می‌توانید یک رزومه آنلاین برای خودتان تهیه کنید و با استفاده از لینک اختصاصی مربوط به خودتان آن را در هرکجا که بخواهید منتشر کنید.

در این فایل آموزشی ابتدا به معرفی لینکدین پرداخته‌ایم و سپس مزیت‌ها و امکاناتی که این شبکه در اختیار اعضای خود قرار می‌دهد را بررسی کرده‌ایم. ازجمله مزیت‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- ساخت یک رزومه آنلاین

- برقراری ارتباط با افراد متخصص در زمینه کاری خودتان

- شرکت در گروه‌های اشتراک‌گذاری اطلاعات تخصصی

- اطلاع از آخرین اخبار در زمینه تخصصی خودتان

- و چندین مورد دیگر که در فایل صوتی توضیح داده شده است.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در عصر ارتباطی حال حاضر، استفاده مطلوب از شبکه های اجتماعی بسیار رشد داشته و تعداد کثیری از مردم جهان روی این شبکه ها ( که اکثر این شبکه وابستگی دولتی ندارند) فعال شده اند و از این شبکه ها استفاده می کنند.شبکه های اجتماعی مجازی، بهترین ابزاری است که می تواند شما را در دستیابی به اهداف حرفه ای یاری دهد. بسیاری از افراد هستند که در دنیای کسب و کار امروز در شبکه های اجتماعی مجازی به دنبال فرد متخصص یا خدمات خود هستند.

پایه کار شبکه اجتماعی "LinkedIn" بدین گونه است که کاربران را تشویق می کند تا یک پروفایل کاملا حرفه ای بسازند و از این پروفایل ساخته شده می توانند در سایت های دنیای مجازی به عنوان یک رزومه کاری استفاده نمایند!

ده عدد از بهترین راهکار هایی که می شود در تقویت و بالاتر بردن کیفیت پروفایل "LinkedIn" به کار برد:

نوشتن دقیق جزییات و مشخصات پروفایل، به طور موقت فعالیت خود را خاموش کنید، بازنگری دقیق و کامل مشخصات خود، URL پروفایل خود را سفارشی کنید،  انتخاب یک تصویر مناسب، استفاده از لوگوی LinkedIn در وب سایت شخصی، در گروه های LinkedIn فعال تر باشید،  شخصی سازی ایمیل های دریافت کننده در LinkedIn،  استفاده از اپلیکیشن شبکه اجتماعی LinkedIn.

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...