رفتن به مطلب

اهمیت کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

در بازار رقابتی حاکم بر تجارت امروز، از فرصت ها به بهترین نحو باید استفاده نمود تا از رقبا پیشی گرفت.کاربران اینترنت با جستجو در موتورهای جستجو و با استفاده از کلمات مرتبط و کلید واژه ها از محصولات و یا خدمات مورد نیاز خود بهره می گیرند. کلمات کلیدی یکی از مهمترین ارکان سایت را تشکیل می دهند و انتخاب صحیح این کلمات نقش مهمی را در موفقیت سایت و بالا رفتن سئو ایفا می کند.
کلمات کلیدی باید با موضوع اصل سایت هماهنگ باشند و در انتخاب آن ها فقط از اسامی استفاده نشود البته باید بدانید استفاده زیاد و بی هدف این کلمات نیز از سئو شما و ارزش مطالبتان می کاهد. کلیدی ترین کلمات در موتور های جستجو توسط کاربران بیشتر جستجو میشوند , تعداد بازدید مطالب تاثیر در رنکینگ در صفحه نتایج موتور جستجو می گذارد و هر چه مطالب شما در صفحه نتایج کلیک و بازدید بیشتری دریافت نماید رنکینگ بالاتری به مطلب شما اختصاص می گیرد.
اشتباهات رایج در انتخاب کلمات کلیدی:
عدم تحقیق در مورد انتخاب  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  مناسب
عدم بروز رسانی و توسعه کلمات و کلید واژه ها
از شروع کار کلمات کلیدی زیادی انتخاب نکنید.
انتخاب واژه های رایج که رقابت را در رتبه بندی سایت دشوار می کند.
اگر بتوانید برای یک  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  عام رتبه خوبی بدست آورید ، مطمئنا ترافیک بسیار بزرگی را برای طراحی سایت خود رقم زده اید.بهتر است بدانید استفاده از کلمات کلیدی بلند، یک راهبرد درازمدت برای افزایش فروش کالاها و محصولاتتان محسوب می گردد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...