رفتن به مطلب

لطفا یه سرور مطمئن معرفی کنید!


MindMaster

پست های پیشنهاد شده

سلام، من مدت زیادی نیست که وب سایت راه اندازی کردم و تجربه زیادی در این زمینه ندارم.

اولین بار از سرورپارس سرویس نقره ای خریدم که شاید برای شروع یخورده گرون بود، و چیزی که باعث شد تمدید نکنم بیشتر پشتیبانیشون بود که هر مشکلی پیش میومد میگفتن به ما ربط نداره.

برای سال دوم بنا به تحقیقات و پیشنهاداتی که شد رفتم پارس پک که هم ارزون بود و هم اینکه منابع اختصاصی میدادن و به نظر جالب میرسید، که اینجا هم مرتب سایت به کمبود منابع میخوره و هرچقدر پلن رو ارتقا میدم بازم کم میاره، سایتم بازدید در حد روزی یکی دو تا داره، یعنی تقریبا صفره، ولی بازدید در لحظه که تا الان به 20 ارتقائش دادم و رم مثلا اختصاصی 512 و ... مرتب کم میارن، با یه لود ساده محیط وردپرس سایت قفل میشه!!! حتی نمیتونم رو سایت کار کنم!

با توجه به اینکه هاست خیلی به تجربه بستگی داره و تو اینترنت هم نظرات مختلف و بعضا تبلیغاتی زیاد گفته شده، از دوستان باتجربه خواهش دارم یه هاست ترجیحا با قیمت مناسب و امکانات و پشتیبانی خوب معرفی کنن. واقعا نمیتونم چند هاست دیگه رو امتحان کنم و ببینم کدوم بهتره، هم هزینش هم اینکه این کار خیلی اعصاب خورد کنه، لطفا یه هاست تمام کمال (اگه هست) که امکانات و پشتیبانی عالی داشته باشه رو معرفی کنید.

با تشکر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...