رفتن به مطلب

تکنیک های افزایش سرعت ایندکس سایت


parswebdesign

پست های پیشنهاد شده

ایندکس سایت به مفهوم قرار گرفتن صفحات وب سایت در لیست موتورهای جستجو و گوگل است. افزایش سرعت ایندکس سایت یکی از دغدغه های همیشگی متخصصان سئوی سایت است. مطالعه جدیدترین الگوریتم های گوگل در انتخاب تکنیک های افزایش سرعت ایندکس سایت بسیار تاثیرگذار است. در این مطلب برترین تکنیک های شناخته شده در افزایش سرعت ایندکس سایت را معرفی می کنم.

افزایش سرعت ایندکس سایت با وبلاگ

شکی نیست که وبلاگ از جذاب ترین بخش های سایت برای کاربران است. موتورهای جستجو توجه ویژه ای به تولید محتوای ارزشمند دارند. تولید محتوای غیر تکراری و منظم می تواند شاخک های ربات های خزنده را جلب کند.

ایندکس سایت با متا تگ ها

افزودن متا تگ ها در صفحه بسیار مهم است. استفاده صحیح و مناسب از متا تگ ها و تگ توضیحات در هر صفحه از سایت، کیفیت سایت را ارتقا می دهد. متا تگ ها در شناخت محتوای صفحات به موتورهای جستجو و خزنده ها کمک می کنند.

افزایش سرعت ایندکس با نقشه سایت

استفاده از نقشه HTML و نقشه XML هر دو در طراحی سایت ضروری است. نقشه HTML برای راهنمایی کاربران و جستجو در صفحات داخلی سایت مورد استفاده قرار می گیرد. ولی نقشه XML راهنمای موتورهای جستجو در سایت است. در واقع هر گونه تغییر در صفحات داخلی و سایت با این نقشه به موتورهای جستجو اطلاع رسانی می شود.

ثبت آدرس صفحه در موتورهای جستجو

گوگل از یک ابزار آنلاین رصد سایت ها استفاده می کند در واقع مدیران سایت ها می توانند با ثبت آدرس سایت در این ابزار، سایت را به گوگل معرفی کنند. این امکان در دیگر موتورهای جستجو نیز در نظر گرفته شده است.ثبت لینک آدرس صفحه سایت موجب افزایش سرعت ایندکس سایت خواهد شد.

استفاده از گوگل آنالیتیک

ابزار رایگان گوگل برای تجزیه تحلیل ترافیک وب سایت، گوگل آنالیتیک نام دارد. این ابزار قدرتمند با ردیابی کانال های ورودی کاربران و بررسی تعداد ورودی ها به صفحات سایت، اطلاعات زیادی از رفتار کاربران در سایت را ارائه می دهد. این ابزار در انتخاب استراتژی‌های سئو و افزایش رتبه سایت کاربرد زیادی دارد. نصب ابزار گوگل آنالیتیک در افزایش سرعت ایندکس سایت تاثیر مثبت دارد.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

موتورهای جستجو به سیگنال‌های ورودی از شبکه های اجتماعی توجه ویژه ای دارند. هر سیگنال ورودی از صفحات اجتماعی در تسریع سرعت ایندکس نقش دارد. گوگل پلاس قوی ترین شبکه اجتماعی است که وابسته به شرکت گوگل است و از تاثیرگذارترین شبکه های اجتماعی در ایندکس و سئوی سایت است اما فیس‌بوک، توییتر، لینکدین و پینترست را نیز نمی توان نادیده گرفت. به اشتراک گذاری لینک و محتوای سایت در این شبکه ها را در اولویت قرار دهید.

ویدئوهای یوتیوب در پست های بلاگ

سایت هایی که از ویدئوهای یوتیوب در صفحات داخلی وبلاگ استفاده می کنند یک گام بزرگ از رقبا جلوتر هستند. یوتیوب یکی از معتبرترین منابع برای موتورهای جستجو و گوگل است. به این ترتیب با استفاده از ویدئوهای یوتیوب سایت ها اعتبار بیشتری نزد موتورهای جستجو پیدا می کنند. نکته مهم این است که ویدئوی انتخابی باید از لحاظ محتوا به طور کامل با سایت همخوانی داشته باشد. در غیر این صورت ارزشی نخواهد داشت.

 

منبع: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...