رفتن به مطلب

چگونه در صفحه اول گوگل باشیم


amirbarmaj

پست های پیشنهاد شده

امروز برای شما عزیزان یک مطلب بسیار جذاب را آماده نموده ایم که شما با رعایت این نکات میتوانید رتبه بهتری نزد گوگل کسب کنید البته لازم به ذکر است که قبل از اینکه سئوی وبسایت خود را شروع کنید بهتر است کلمات کلیدی مورد نظر کسب و کار خود را ارزیابی نمایید همچنین لازم به ذکر است که بگوییم کلماتی را که برای کسب و کار خود انتخاب میکنید بستگی به چگالی آن کلمه و  همچنین رقابت در آن کلمه باعث میشود که شما زمان دیرتری و یا زودتری به صفحات اول گوگل برسید زیرا بعضی کلمات هستند که تلاش بیشتری نیاز دارند تا رتبه خوبی گیرند .

و حال میرسیم سر اصل مطلب که چه نکاتی را باید رعایت کنیم که به صفحه اول گوگل برسیم یا به قول یکی از دوستان بسیار خوبم صفحه اول گوگل را لمس کنیم .

موارد ضروری سئومرحله اول

این مرحله را با نام تصمیم گیری میشناسیم چرا که باید بدانید دنبال چه چیزی هستید ؟ هدف شما چیست ؟ چه کلمات کلیدی ای مدنظر شما میباشد ؟

مرحله دوم

شما باید بتوانید بین کلمات کلیدی ای که برای وبسایت خود انتخاب نموده اید رابطه ای ایجاد نمایید یعنی اگر شما قادر نیستید رابطه بین کلمات کلیدی مورد نظر خود را پیدا کنید شک نکنید که گوگل هم نمیتواند پیدا کند . منظور بنده از رابطه این است که مثلا بنده وبسایتی رو در مورد تبلیغات راه اندازی کردم و در آن از کلماتی مانند تبلیغات ارزان و تبلیغات کلیکی و از این قبیل استفاده نموده ام .

مرحله سوم

حال وقت آن رسیده است که شروع به  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ی مرتبط با سطح کاری خود انجام دهید به فرض مثال تمرکز خود را بر روی کلمات مربوط به تبلیغات کلیکی ببرید .چرا که محتوا پادشاه است و گوگل به محتوا های تولید شده و با کیفیت اهمیت زیادی میدهد لازم به ذکر است که بگوییم هرگز از مطالب کپی شده در وبسایت خود استفاده نکنید چرا که این کار باعث از بین رفتن اعتبار شما نزد گوگل خواهد شد و مهمتر از آن باعث پیشرفت سایتی خواهید شد که مطلب را از آن کپی نموده اید .

مرحله چهارم

پس از آن که مطالبی برای وبسایت خود نوشتید حال میبایست به فکر نقشه سایت برای وبسایت خود باشید که اگر از cms های اختصاصی استفاده میکنید میتوانید با استفاده از سایت هایی که کار آن ها ساخت نقشه سایت است استفاده کنید و همچنین اگر وردپرس کار هستید میتوانید از افزونه هایی نظیر Google site map و یا یوآست استفاده نمایید .

مرحله پنجم

در این مرحله به شما پیشنهاد میکنیم که خطا های مربوط به html و یا css را برطرق نمایید که اگر قالب وبسایتتان بصورت عمومی عرضه شده است بهتر است آن را مطابق با سطح کار خود ویرایش کنید . برای فهمیدن مشکل های کد نویسی در قالب خود به شما پیشنهاد میکنیم که از سایت هایی نظیر w۳ و یا جیتی متریکس استفاده نمایید و خطا هایی که نمایش میدهد را رفع کنید .

مرحله ششم

کمی به وبسایت خود نگاه کنید و ببینید چه چیزی کم است ؟؟ اگه درست فکر کرده باشید وبسایت شما قسمت بلاگ را کم دارد . به شما پیشنهاد میدهیم که حتما یک ساب دامین به عنوان بلاگ برای وبسایت خود راه اندازی کنید همانند وبسایت  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  که بر روی یک ساب دامین جدا اقدام به ساختن بلاگ نموده است و حتما بعد از ساختن بلاگ لینک آن را در صفحه اصلی قرار دهید چرا که گوگل به بلاگ وبسایت اهمیت زیادی میدهد. در قسمت بلاگ خود میتوانید مطالبی نظیر آخرین اخبار وبسایت , پروژه های در دست اجرا و … را بگذارید .

مرحله هفتم

حال اگر مطالبی که ذر بالا برای شما توضیح دادیم را انجام داده اید وقت آن رسیده است که برای پیشرقت وبسایت خود بک لینکتهیه کنید که تهیه بک لینک به دو صورته خریداری شده و ساخته شده میباشد که در مقالات قبلی روش های  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  را به شما آموخته ایم و حتما به شما پیشنهاد میدهیم که اگر قصد  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  را دارید حتما بصورت دائم خریداری نمایید و هیچ گاه بک لینک خود را از سایت مبدا پاک نکنید . و همچنین اگر قصد خرید بک لینک را دارید به شما  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  را پیشنهاد میکنیم چرا که یکی از بهترین روش های تبلیغات و همچنین گرفتن بک لینک از سایت های با کیفیت میباشد که تسمینو مجری انحصاری رپورتاژ آگهی در برترین وبسایت های ایران میباشد و میتوانید از طریق ارتباط با مشاوران ما بک لینک هایی مطابق با وبسایت خود خریداری نمایید .

در خرید بک لینک حتما به این موارد اهمیت دهید :

موضوع سایت تبلیغ گیرنده

فالو بودن لینک ها

وبسایتی که بک لینک میخواهید بخرید اسپم نباشد و پیج اتوریتی و دامین اتوریتی خوبی داشته باشد

میزان بازدید و رتبه الکسا

تعداد لینک های خروجی وبسایت

مرحله هشتم

در شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک , تلگرام , فروم ها و …. فعالیتی منظم داشته باشید چرا که میتوانید بک لینک های خوبی از شبکه های اجتماعی دریافت نمایید . بعنوان مثال من دارم روی کلمه  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  کار میکنم و از همین لینک در شبکه های اجتماعی استفاده میکنم که این کار یک امتیاز مثبت برای وبسایت بنده میباشد و لینکی از شبکه های اجتماعی دریافت میکنم .

شما با رعایت این نکاتی که خدمتتان عرض نمودیم میتوانید رتبه خوبی در موتور جستجوی گوگل دریافت کنید که لازم به ذکر است کمی پشتکار و صبر نیاز دارد تا رتبه خوبی دریافت نمایید . در پایین نکاتی را به شما عرض میکنیم که باعث پسرفت وبسایتتون میشه :

  • خریدن بازدید
  • درج پاپ اپ
  • خرید بک لینک برای سایت های تازه تاسیس و بدون محتوا
  • وجود لینک های شکسته یا صفحات ۴۰۴
  • تعویض مطالب یک پیج بصورت کامل
  • نامشخص بودن و طولانی بودن  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
  • عدم وجود فرم تماس با ما
  • عدم فعالیت در شبکه های اجتماعی و نداشتن طرفدار در این شبکه ها …
  • قرار دادن لینک وبسایت شما در وبسایت های اسپم
  • نداشتن هدف برای وبسایت که یکی از مهمترین عامل شکست میباشد
  • و …

 

امیدوارم که توانسته باشم مطلب خوبی را برای شما عزیزان نوشته باشم و اگر که از این مطلب رازی بوده باشید خوشحال خواهیم شد که این مطلب را برای دوستان خود ارسال نمایید و یا در وبسایت خود درج کنید با استفاده از نام منبع .

منتظر دریافت هرگونه نظر و یا انتقاد درباره این مطلب میباشیم .

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...