رفتن به مطلب

چگونه در سئو لینک مفید برای طراحی سایت بسازیم ؟


itzeroone

پست های پیشنهاد شده

بعد از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. مهم ترین مسئله برای هر کسب وکار در فضای آنلاین ، سئو وبهینه سازی و مهم ترین اصل در بهینه سازی ، ساختن لینک مفید است . در ادامه با لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. همراه باشید. در این مقاله در مورد لینک های طبیعی صحبت می شود، مانند لینک های داخلی که شما در نوشته های خودتان قرار میدهید و همچنین لینک های طبیعی که از راه هایی مانند پست مهمان نسیب سایت شما می شود. برای ساخت لینک های مفید، مانند یک استفاده کننده فکر کنید و نه مثل یک سازنده محتوا مهمترین نکته در لینک سازی طبیعی این است که واقعا خواننده در کجای متن انتظار قرار گرفتن یک لینک را دارد؟ زمانی که محتوا تولید می کنید، درباره جایی که استفاده کننده بطور عادی میخواهد لینک را ببیند فکر کنید. این گونه شما چیزی ساخته اید که جذاب تر است. متاسفانه ما مقاله ها و مطلب هایی را می بینیم که در آن کلمات بسیار زیادی لینک شده اند، که این تعدد لینک ها به دو صورت است: گاها نویسنده به صورت مازاد از لینک های سایت خود در نوشته استفاده می کند و گاها این ها لینک های تبلیغاتی و به قولی خریداری شده یا رپورتاژ آگهی هستند. که در هر دو حالت مورد پسند خواننده نیست و گاها او را از نوشته و حتی سایت زده می کند! در ضمن توجه داشته باشید که اگر از ارسال پست مهمان برای کسب لینک طبیعی استفاده می کنید، استفاده بیش از حد از لینک های خارجی باعث میشود که مدیر سایت میزبان، شما را یک اسپمر محسوب کند و دیگر اجازه ارسال مطلب را به شما ندهد! فقط کافی است فکر کنید که اگر شما سازنده محتوا نبودید می خواستید لینک ها را کجا ببینید؟ این به شما کمک بسیار شایانی خواهد کرد. حال ببینیم ۵ تکنیک و ترفند برای لینک سازی چیست ؟ ۱ - فعالیت به صورت پست مهمان بعد از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
شما باید نسبت به مسئله پست مهمان هوشیار باشید و بدانید که گوگل درباره جریمه پست های مهمان اسپم جدی است. آگاه باشید که گوگل به طور دائم الگوریتم خود را تصحیح میکند تا پست های مهمان که از ارزش کمی برخودار هستند را حذف کند. چون این گونه محتواها را زائد در نظر گرفته و دستور حذف آن را صادر می کند. اگر وبمستری به شما اطمینان کرد که برای آن محتوای با ارزش بسازید، به شما اجازه نمی دهد که از سایت او فقط برای بدست آوردن بک لینک استفاده کنید. بلکه به شما اعتماد می کند که برای سایت آن مطالب و محتوای غنی و ناب بسازید تا کاربران و خوانندگان از آن استفاده کنند. بیایید به بررسی رابطه پست مهمان و بک لینک ها بپردازیم. هدف بلاگینگ خارجی، کسب بک لینک ها نیست. اگر انجام این کار را آغاز کنید، مدیر سایت متوجه این کار شما خواهد شد و شما موقعیت خود را از دست خواهید داد. توجه داشته باشید که هدف اصلی این است که مطلب تا حد امکان، روشن، با ارزش و سودمند باشد. در کنار آن نیز شما میتوانید در محتوا به صفحات یا مطالب خودتان نیز لینک دهید. اینفوگرافیک ها در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. معجزه میکند آیا هنوز استفاده از نمودار ها و گراف های اطلاعاتی برای ساخت لینک یک راه قابل استفاده است؟ آقای درو هندریکس از کارشناسان سایت علمی تحقیقاتی AudienceBloom که در زمینه سئو فعالیت دارند به این سوال در مقاله ایی که در سال ۲۰۱۵ منتشر کرده اند پاسخ داده اند که :” اینفوگرافیک ها هنوز برای ساختن لینک مفید هستند. “ با توجه به نظر وی استفاده از نمودارها و گراف های اطلاعاتی مهم است. پس باید از این گونه نمودارها به طرز صحیحی استفاده نمود. استفاده از اینفوگرافیک ها در سایت های معتبر تبدیل به یک استراتژی مهم شده است. البته از سال ۲۰۱۲ به بعد طبق آمار، میزان مقبولیت و پتانسیل لینک سازی اینفوگرافیک ها کمتر شده است. برای نمونه یک سایت در سال ۲۰۱۲ میلادی با استفاده از اینفوگرافیک ها عدد ۸۷۶ بک لینک را ثبت کرده بود، که این آمار در سال میلادی جدید به عدد ۳۷۱ رسیده است. یعنی به میزان ۵۷% کاهش بوجود آمده است که قابل تامل است. اما هنوز عدد ۳۷۱ یک آمار مورد قبول به حساب می آید. درشبکه های اجتماعی فعال باشید ایجاد محتوا تنها نیمی از فعالیت های بازاریابی محتوا را شامل می شود. باقی فعالیت ها باید بر پایه رشد و ترقی محتوا باشد. یکی از بهترین راه ها برای ترویج محتوای خود، حضور مستمر و گسترده در شبکه های اجتماعی است. اگر محتوای شما پیشرفت کند آنگاه است که شما لینک بدست می آورید. طبق مقاله ها و مصاحبه های افراد خبره و کارشناس سئو در سال ۲۰۱۵ میلادی شبکه ها و رسانه های اجتماعی اساس و بنیاد بلاگینگ خواهند بود. این یک امر اثبات شده است، کافی است خود شما به سایت خود مراجعه کرده و متوجه این موضوع شوید. زمانی که شما در رسانه ها و شبکه های اجتماعی فعال هستید مطالب و مقالات شما خوانده شده، پخش شده، اشاره و نام برده شده و در نهایت باعث می شود که شما لینک بدست آورید. وقتی توصیه میشود که در شبکه های اجتماعی فعال باشید منظور این نیست که زمان خود را در این رسانه ها بیهوده تلف کرده و چند دقیقه ایی را در جایی صرف کنید، بلکه باید یک سری از فعالیت های مرتبط را انجام دهید: لینک هایی از مقالات خود را در هر شبکه اجتماعی که عضو شده اید پست کنید.
لینک ها را به گروه های شبکه اجتماعی LinkedIn که عضو آن ها شده اید پست کنید.
پست ها را در Reddit ثبت کنید.
پست ها را در StumbleUpon ثبت کنید.
پست ها را در GrowthHackers.com ثبت کنید.
و …
این یک راه غیر مستقیم برای برای بدست آوردن لینک است و باعث افزایش رتبه سایت مانند لینک در سایت های دیگر نمی شود. اما به هر حال اگر شما محتوای خود را در اختیار دیگران قرار دهید آن ها محتوا و مطلب شما را خوانده و به آن توجه کرده و لینک زدن به محتوای شما را آغاز می کنند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...