رفتن به مطلب

بهینه سازی تصاویر وب سایت با ۳ پلاگین وردپرس


پست های پیشنهاد شده

یک تصویر ارزش هزاران کلمه را دارد که اهمیت این موضوع به ۱ قرن پیش بازمیگردد.
امروزه تصاویر ارزش زیادی دارند بویژه در صفحات وب ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ). تصاویر , بهترین راه برای معرفی آنلاین نام تجاری شماست و یک جز ضروری در یک وب سایت با طراحی خوب است.آنها سرمایه ی بزرگی هستند و می توانند باعث کاهش زمان لود سایت شوند که نقطه ی تحولی برای بازدیدکنندگان است.در حال حاضر نیز چندین پلاگین وردپرس وجود دارند که می توانند تصاویر را برای وب سایت شما بهینه کنند.از بین این پلاگین ها ۳ پلاگین برتر را معرفی خواهیم کرد.

ImageRecycle
پلاگین ImageRecycle علاوه بر فشرده سازی فایل ها با پسوند PNGs و GIF و JPEGs , بهینه سازی pdf را نیز ارائه می کند.این پلاگین به شما ۱۰۰MB داده برای تست ۱۵ روزه خواهد داد.خبر خوب:به طور میانگین ۱۰۰MB برای بهینه سازی تصاویر یک وب سایت کافی خواهد بود.
با این حال هزینه ی ImageRecycle بین ۱۰$ تا ۵۰$ با توجه به تصاویری که در طول سال آپلود نموده اید, است.هزینه ی آن با توجه به ویژگی های اضافی , شبیه قابلیت های داشبورد و آپدیت ایمیل متغیر خواهد بود.مورد خوب دیگری در ImageRecycle است که در پس زمینه اجرا خواهد شد و انجام هیچ موردی در سایت ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) تاثیری بر روی آن نخواهد گذاشت.با استفاده از این پلاگین , بهینه سازی سایت بزرگ, ۳۰ تا ۴۵ دقیقه به طول خواهد انجامید.

Imagify
پلاگین Imagify به طور چشمگیری حجم فایل های تصویر را کاهش خواهد داد بدون اینکه کیفیت آنها تغییر داشته باشد و باعث بالارفتن سرعت لود سایت خواهد بود.این پلاگین ماهیانه ۲۵MB به صورت رایگان ارائه می دهد(حدود ۲۵۰ تصویر).پلن های پرداختی از ماهیانه ۵$ شروع می شود تا ۷۰$ که به نیاز شما بستگی دارد.Imagify یک صفحه به داشبورد شما اضافه می کند که در آن می توانید سطح فشرده سازی را جهت بهینه سازی تصاویر مشخص کنید.توضیح اضافه:سطحی که کاهش می دهد سایز فایل های شما را ,البته با حفظ کیفیت آن تصاویر.

بهینه سازی تصویر EWWW
بهینه ساز EWWW به طور خودکار تصاویری که بر روی سایت آپلود کرده اید را بهینه خواهد ساخت.در حالی که این پلاگین فاقد ویژگی های بروزرسانی مانند بهینه ساز های Imagerecycle,و Imagify است.
این گزینه بهینه سازی در سطحی خوب ,برای صاحبان کسب و کار کوچک است.در کل ,روند این گزینه نسبتا سخت است اما می تواند نتایج خوبی بدون پرداخت هزینه داشته باشد.


منبع: وبلاگ پویاسازان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...