رفتن به مطلب

بررسی اجمالی درباره ی Seo


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

بیش از ۹۴ درصد از افرادی که از گوگل استفاده می کنند تنها صفحه ی نخست نتایج را بررسی می کنند و بسیاری از آنها نیز تنها بر روی ۳ نتیجه ی یافت شده اول کلیک خواهند کرد.بنابراین چه چیزی باعث می شود وب سایت کسب و کار کوچک شما ,در نتایج جستجو بجای صفحه ی ۱۲ام در صفحه ی اول ظاهر شود.
بهینه سازی در موتور جستجو و یا Seo ,روندی است جهت بهتر شدن موقعیت سایت و رتبه بندی صفحه ی سایت از طریق لینک های با کیفیت و  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. .Seo موثرترین راه برای افزایش ترافیک وب سایت است.


بازدیدکندگان ایده آل
در حال حاضر بیش از ۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰ وب سایت در دنیای اینترنت وجود دارد و این به آن معناست که مردم به موتورهای جستجو به شدت تکیه کرده اند تا پیدا کنند همان چیزی را که می خواهند. در صورتی که آنرا در صفحه ی اول مشاهده نکنند, ترجیج می دهند عبارت جستجو را تغییر دهند بجای جستجو در صفحات دیگر نتایج جستجو.
افرادی که به دنبال مواردی هستند که شما در سایت خود آنرا ارائه می کنید,در صورتی که سایت شما را در صفحه ی اول سایت مشاهده کنند , احمال اینکه آن بازدیکنندگان به مشتریان شما تبدیل شوند زیاد است.توجه داشته باشید اگر وب سایت شما در چند گزینه ی اول نیست تلاش کنید که در صفحه ی اول آنرا قرار دهید.


موقعیت سایت و رتبه ی صفحه
موقعیت یک سایت توسط رتبه ی صفحات آن مشخص می شود.در اصل موتورهای جستجو عبارات جستجو را در میان کلمات روی وب سایت ها جسجو می کنند .برای مثال اگر شما به دنبال “California Sandals”هستید,لیست وب سایت هایی را می بینید که شامل این ۲ کلمه هستند.سایت هایی که شامل این ۲ کلمه هستند در موتور جستجو رتبه های بالاتری خواهند داشت.


رتبه ی سایت ها در موتور جستجو ,۲ معیار اصلی دارد:
لینک دهنده ها
کلمات کلیدی


وب سایت هایی که سایت های دیگر به آن اشاره می کنند, احتمال بیشتری دارد که توسط موتورهای جستجو دیده شود.وب سایت ها رتبه بندی می شوند بوسیله ی تعداد و کیفیت لینک هایی که درون سایت است. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  باعث می شوند که گوگل با سایت شما و هرآنچه در سایت شما است آشنا شود و لینک دهنده ها موجب اعتماد گوگل به سایت شما خواهد شد.در نهایت هر دوی کلمات کلیدی و  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  دهنده ها برای طی کردن این زنجیره و بالاآمدن در نتایج جستجو ضروری است.


۲ مولفه ی برای حرکت در این زنجیره وجود دارد: 
-     .Seo در سایت 
-    Seoخارج از سایت
Seo در سایت به بهینه سازی سایت با  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  اشاره می کند و Seo خارج از سایت, تلاش هایی است برای ایجاد لینک به وب سایت شما از منابع دیگر. لینک به سایت شما می تواند توسط رسانه های اجتماعی, مقالات, مطالب وبلاگ ها,تابلوهای مباحث و … انجام شود.هر آنچه سایتی که به شما لینک می شود درجه اعتبار بالاتری داشه باشد تاثیر بیشتری در رتبه ی سایت شما خواهد داشت.


رشد کردن کسب و کار شما از طریق Seo
Seo به شما اجازه می دهد که تلاش های خود را, برای بازدیدکنندگان واقعی که می خواهید از سایت شما دیدن کنند, در معرض توجه قرار دهید. زیرا کسب و کارها قادرند که بازدیدکنندگان ایده آل را هدف قرار دهند بجای استفاده از تبلیغات گسترده.
۷۲درصد از کسب و کارها می گویند, Seo خیلی بهتر آنها را معرفی می کند در مقایسه با تلوزیون و خبرنامه.پس از مشاهده ی رقم جدیدی در درآمد خود, برای شما ارزش Seo آشکار خواهد شد بویژه در کسب و کارهای کوچک.
دقت داشته باشید زمانی که سایت شما در صفحه ی اول نتایج جستجو مشاهده شود کار شما تمام نشده است.برای اینکه کاربران ایده آل به مشتریان شما تبدیل شوند , ظاهر خوب سایت , اطلاعات تماس روشن و کارکنان مودب آماده ی پاسخگوی هر گونه سوال, نیز موثر است.


تنظیمات خوب Seo زمانبر است
به دلیل اینکه تقریبا همه به شدت به موتورهای جستجو برای پیدا کردن هر موردی وابسته هستند, Seo موثرترین راه برای افزایش ترافیک سایت است.تنظیمات خوب Seo زمانبر است, بنابراین هرچه سریعتر اقدام نمایید, سریعتر می توانید نردبان رتبه بندی صفحه را طی کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...