رفتن به مطلب

چندین راه برای افزایش رنگ سایت در گوگل


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

در یک تعریف ساده می توانیم بگوییم الگوریتم گوگل پیج رنک بر مینای بک لینک ها می باشد.  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  به عنوان گرفتن لینک از وب سایت های دیگر تعریف خواهد شد. بنابراین با افزایش بک لینک ها پیج رنک بالاتری هم خواهید داشت.

پنج راه ساده برای افزایش پیج رنک گوگل:
1- پیوستن به فروم ها: فروم ها یکی از بهترین راه ها برای رساندن لینک به وب سایت می باشند. در فروم شما اجازه داشتن یک امضا را دارید و در این امضا می توانید لینک وب سایت خود را قرار دهید. اما نکته مهم این است و دقت کنید که موضوع فروم ارتباط با خدمات وب سایت شما داشته باشد.

2- ثبت در دایرکتوری ها: دایرکتورهایی که موتورهای جستجو معرفی می کنند یک راه خوب برای گرفتن لینک می باشد. این روش به شما این شانس را خواهد داد که در لینک های طبیعی موتورهای جستجو بالاتر و محبوب تر باشید. بسیاری از دایرکتوری ها اجازه می دهند که وب سایت را به طور رایگان ثبت کنید.

3- بکار بردن تبلیغات: با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی یا تبلیغات متنی در وب سایت های دیگر باعث افزایش ورود کاربران به سمت سایت خود خواهید شد.

4- ایجاد و انتشار مقاله: مقاله ها منبع آسانی برای افزایش ترافیک سایت می باشند. در مقاله هایی که در وب سایت ها خصوصا دایرکتورهای منتشر می کنید با ایجاد  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  و با قراردادن امضا و لینک وب سایت خود می توانید ترافیک زیادی را داشته باشید.

5- لینک از وب سایت های مرتبط: بدست آوردن لینک از وب سایت های مرتبط می تواند یکی از راه های خسته کننده ای باشد. برای پیدا کردن وب سایت های مرتبط، مجبور هستید که به موتورهای جستحو بروید و موضوع خود را جستجو کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...