رفتن به مطلب

سامانه ثنا بیش از 50 درصد اوراق قضایی به صورت الکترونیک ابلاغ می شوند


heyvatech

پست های پیشنهاد شده

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. اوراق قضایی در گلستان از مرز 50 درصد گذشت و به 52 درصد رسید.

به گزارش ایسنا، هادی هاشمیان اظهار کرد: در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، برگه های اوارق قضایی به جای ارسال به خانه و محل کار طرفین پرونده، اینترنتی به حساب کاربری آنان فرستاده می شود.

وی افزود: در شیوه سنتی که مامور برگه ها را به منزل یا محل کار افراد می برد، احتمال دیر رسیدن یا نرسیدن اوارق قضایی به دست طرفین پرونده زیاد است و سبب تجدید وقت رسیدگی و افزایش صدور آرای غیابی می شود.

هاشمیان ادامه داد: در ابلاغ الکترونیک پس از ارسال اوراق قضایی به حساب اینترنتی افرادی که در سامانه لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ثبت نام کرده اند، یک پیامک هم به فرد ارسال می شود تا لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. خود را چک کند.

رئیس کل دادگستری گلستان تصریح کرد: امکان دریافت اوراق قضایی بر روی تلفن های همراه هم فراهم شده است و از این پس افراد می توانند ابلاغ، اخطار و احضاریه را روی گوشی های همراه خود دریافت کنند.

وی اضافه کرد: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. علاوه بر صرفه جویی در مصرف کاغذ، سرعت و دقت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. نیز بیشتر می شود.

هاشمیان پیش از این اعلام کرده بود که ثبت نام ثنا پیش شرط ارائه هر گونه خدمات قضایی در محاکم گلستان است.

تاکنون بیش از 155 هزار گلستانی در سامانه ثنا ثبت نام کرده اند.

منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...