رفتن به مطلب

اهمیت کلمات کلیدی در افزایش سئو سایت


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

کلمات کلیدی در سئو گوگل


خیلی از پروژه های سئو به دلیل عدم انتخاب صحیح  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  با شکست مواجه شده اند. در این آموزش نکات سئو در رابطه با نحوه انتخاب صحیح کلمات کلیدی و نحوه انتخاب صحیح آنها آشنا میشویم.


۱- کلمات کلیدی طولانی بهتر اند.
خودتان را به جای کاربرانتان بگذارید، آیا یک عبارت کوتاه را در گوگل جست و جو میکنید یا یک عبارت طولانی ؟ مثلا سایت شما در رابطه با بهینه سازی سایت است، شما برای کلمه “بهینه سازی” شروع به دریافت لینک و ایجاد محتوا میکنید یا “بهینه سازی سایت” ؟ میبینیم که بین “بهینه سازی” و” بهینه سازی سایت” تفاوت های فراوانی وجود دارد. شاید کاربری که بهینه سازی را جست و جو میکند منظورش بهینه سازی سوخت است نه بهینه سازی سایت! اگر میخواهید برای کلمات مختلفی فرایند سئو را انجام دهید، پیشنهاد میشود مرتبط ترین عبارت که دارای ۲ الی ۴ بخش است انتخاب کنید.


۲- چه تعداد کلمه انتخاب کنیم ؟
این که چه تعداد  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  را انتخاب کنید به خودتان بستگی دارد، اما این که آیا واقعا آن ها به درد شما میخورند مطرح است. باید کلمات کلیدی را بر اساس محتوای صفحه مورد نظر انتخاب کرد، البته در ادامه در این مورد بیشتر می‌خوانید.


۳ – ابزار های انتخاب کلمات کلیدی
ابزار های زیادی برای انتخاب کلمات کلیدی و دریافت اطلاعاتی در رابطه با آن ها وجود دارد. دقیق ترین و بهترین ابزار google adwords است که در ادامه کمی در رابطه با آن توضیح خواهم داد. البته ابزار های دیگری مانند semrush نیز وجود دارند که متاسفانه زبان فارسی را پشتیبانی نمیکنند.


۴ – صفحه اصلی یا دیگر صفحات ؟
سعی کنید که رتبه صفحات داخلی را افزایش دهید تا صرفا دامنه اصلی. در این حالت میتوانید به صورت همزمان بر روی کلمات کلیدی مختلفی کار کنید. چون بهینه سازی برای تعداد زیادی کلمه در یک صفحه که از لحاظ املایی ارتباطی با هم ندارند، کار دشواری است و اکثر مواقع با شکست مواجه میشود. این که کاربر مستقیما به صفحه مورد نظرش وارد شود خیلی بهتر است تا این که به صفحه اصلی وارد شود و به دنبال صفحه مورد نظر بگردد!

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...