رفتن به مطلب

بهینه سازی محتوای سایت در جهت بهبود سئو


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

به جای اینکه در تولید محتوا تنها به دنبال بهینه سازی  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  باشید سعی کنید تمامی بخش های محتوا و بخصوص تیتر ها را سازماندهی کنید.
به عنوان مثال اگر شما یک سایت وردپرس راه‌اندازی نمایید احتمالاً با سه دسته از افراد مواجه هستید:
وبلاگ نویسان تازه وارد که گاه‌گاهی یک سایت وردپرسی را راه اندازی می‌کنند و قدم‌های اول خود را در این راه بر می‌دارند.
وردپرس کاران حرفه‌ای که به دنبال ترفندها و کلک‌های وردپرسی هستند.
کارفرمایانی که می‌خواهند از وردپرس برای ساختن تجارت خود بهره ببرند.
برای اینکه همه‌ی خواسته‌های مخاطبین خود را پوشش دهید و یک سئو خوب داشته باشید، بهتر است محتوای خود را با تخصیص پشت زمینه‌های مختلف به قسمت‌های متفاوت برای کاربران خود اختصاص دهید. به عنوان مثال به شکل زیر:
- چگونه از وردپرس برای کسب و کار استفاده کنیم؟
- چگونه وردپرس را بهینه سازی کنیم؟
- چگونه اولین سایت وردپرسی خود را راه اندای نماییم؟
اینگونه کار کردن بهینه سازی سایت خیلی بیشتر کاربر پسند و خواننده محور است تا اینکه تمرکز بر روی کلمات کلیدی خاصی در سئو باشد. به این شکل همچنین می توان به بالا رفتن بازدید سایت کمک بیشتری کرد.


استفاده‌ی گاه و بیگاه از کلمات کلیدی
فراموش نکنید استفاده از کیورد هم زمان اهمیت خود را خواهند داشت. چیدمان محتوا بسیار مهم است ولی این اشتباه بزرگی است که جایگاه کلمات کلیدی در سئو را نادیده بگیریم. استفاده از این کلمات کلیدی در جاهای مناسب و به شکل درست آدرس دهی خوبی است برای جستجوگرهای گوگل که بتوانند به ماهیت متن و محتوای موجود در سایت شما شناخت پیدا کنند.
هنوز، جنبه‌ی  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  در سئو به طور فزاینده‌ای بالا می‌رود و گوگل ادوردز (Google Adwords) که همان سیستم تبلیغات در گوگل است ، به شکل سختگیرانه‌ای از آن هم‌چنان استفاده می‌کند.
خوشبختانه تعداد زیادی از ابزارها و ترفندها وجود دارد که می‌تواند برای متخصصین سئو کمکی باشد تا بتوانند موضوعات و اطلاعات مورد نیاز برای سایت را پیدا کنند و به وسیله‌ی آن‌ها به بالا رفتن بازدید سایت شما کمک کنند. خود گوگل بهترین راه برای یافتن موضوعات و ایده‌های ناب است. کافیست عنوان «رستوران‌های تهران» را در گوگل جستجو کنید تا تمامی تصاویر مرتبط و نام رستوران‌ها و… را در پایین صفحه به شما نمایش دهد.
این خود یک نکته‌ی بسیار قدرتمند برای توسعه‌دهندگان می‌باشد تا بتوانند از این موضوعات در محتوای خود استفاده کنند و یا تصاویر مرتبط را در محتوای خود یکسان نمایند تا با استفاده از این ابزار سئو بتوانند به بالا رفتن بازدید سایت خود کمک نمایند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...