رفتن به مطلب

طرح های گرافیکی خود را آسان بگیرید


itzeroone

پست های پیشنهاد شده

طراحی گرافیکی المان های کسب وکار در کنار  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  یکی از عوامل موفقیت هر کسب و کار به حساب می آید . در ادامه همراه باشید تا درمورد طرح های گرافیکی بعد از  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  صحبت کنیم .طراحان گرافیک همیشه با کمی تلاش، می توانند سبک خود و مهارت هایشان را برای خلق طرح های الهام بخش گسترش و بسط بدهند.

در ادامه به بررسی 10 نکته مهم برای طرح های گرافیکی و تاثیر گذار بودن آنها می پردازیم : 

استفاده از فونت های متفاوت
شاید این کار ساده به نظر برسد، اما بد نیست که قراردادن فونت های نامتجانس در کنار هم را امتحان کنید. این کار به وبسایت شما کمک می کند تا متمایز به نظر برسد و فوراً توجه بازدیدکننده را به خود جلب خواهد کرد. شما همیشه می توانید فونت ها را به تناسب تغییر بدهید، اما استفاده از فونت های متفاوت می تواند برای جلب توجه موثر باشد. از این طریق می توانید در طراحی خود تعادل ایجاد کنید و حتی یک سبک در طراحی بوجود بیاورید.

استفاده از اشکال هندسی
با گنجاندن اشکال هندسی در سبک طراحی خود، می توانید طرح های منحصر به فردی را خلق کنید. از این طریق می توانید یک فضای هنری انتزاعی و آبستره را در طرح خود پیاده کنید. می توانید از این شکل های هندسی در طرح ها و الگوهای مختلفی استفاده کنید. با این حال، برای کسب بهترین نتایج، تناسب رنگ ها باید به نحو احسن رعایت شود.

هماهنگی رنگ ها
یکی دیگر از نکات مهم برای یک طراحی گرافیکی مناسب این است که رنگ های استفاده شده باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. در واقع، به منظور تاثیرگذاری بیشترِ طرح های خود، باید بیشترین هماهنگی ممکن را ایجاد کنید. می توانید رنگ ها را با متن ها و سایر عناصر هماهنگ کنید. بدون شک این کار در کل طرح شما معجزه خواهد کرد.

 استفاه از بافت
در گذشته، طرح های گرافیکی تماماً از فونت و رنگ تشکیل می شدند. اما امروزه این آزادی عمل را دارید که بافت (texture) را نیز به این ترکیب اضافه کنید تا نتایج چشمگیری را عاید طراحی خود کنید. طراحان برجسته و تصویرگران متعهد ما می توانند توصیه های عملی و دقیقی را برای استفاده از بافت در طرح های شما پیشنهاد کنند. این کار می تواند به ظاهرِ ملال آور طرح های گرافیکی شما رنگ و رو و جان تازه ای ببخشد.

 

طراحی برای جلد مجلات
به خاطر داشته باشید که طراحی گرافیکی برای جلد مجلات، با طرح هایی که تاکنون روی آنها کار کرده اید کاملا متفاوت است. این کار به خلاقیت، زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد. از قدیم گفته اند که هیچ چیز یک شبه خلق نمی شود، و همین جمله در مورد طراحی با کیفیت جلد مجلات نیز مصداق دارد.

استفاده از سبک های متداول
برای اینکه بتوانید به جذابیت کار خود بیفزایید، باید از قافله طرح های محبوب عقب نمانید. شما به کمک رسانه های دیجیتال و سنتی می توانید آیکن ها، لوگوها و طرح های کاربرپسندی را خلق کنید. برای رنگ و لعاب دادن و افزایش جذابیت طرح خود، استفاده از این گزینه ها را فراموش نکنید.

استفاده از اَشکال و آیکن ها در   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  
آیا می خواهید اطلاعات مورد نظر خود را به بهترین شکل ممکن ارائه کنید؟ اگر پاسخ تان مثبت است، باید از بهترین آیکن ها و اشکال استفاده کنید. شما می توانید هر چیزی، از اینفوگرافیک گرفته تا بخش های متنی جذاب، را به منظور ایجاد بهترین طرح گرافیکی ممکن به کار خود اضافه کنید.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...