رفتن به مطلب

ایا بولد کردن کلمات کلیدی محتوای وبسایت در سئو تاثیر دارد؟


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

همانطور که می دانید فاکتورهای زیادی وجود دارند که بر سئوی سایت تاثیر می گذارند. اما سوالی که امروز در پی پاسخ دادن به آن هستیم این است که آیا بولد کردن  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  بر سئو تاثیر می گذارد؟ باید بگوییم که این هم یکی از مواردی است که بر سئو موثر است اما باید به این نکته دقت داشت که نقش آنچنان پر رنگ و قوی ندارد حتی تا اندازه ای که نظر بعضی از کارشناسان بر بی تاثیر بودن آن بر بهینه سازی سایت می باشد.
البته از سوی دیگر باید به این نکته هم توجه کرد که بولد کردن کلمات کلیدی اگر به شکل درست و به نحوی مناسب انجام شود علاوه بر تاثیری که بر سئوی وب سایت شما می گذارد به درک و برداشت متن به وسیله بازدید کننده نیز اثر مثبت دارد و این امر را تسهیل می کند. چرا که کاربر ما قادر است تا با یک نگاه کلی و اجمالی بخش های اصلی محتوای تولید شده و موضوع کلی آن را دریابد.
از لحاظ فنی و تکنیکی در دستورات کدنویسی HTML به دو روش می‌توان کلمات کلیدی را بولد کرد که در دید ظاهری هیچ تفاوتی با هم ندارند و مقصود نویسنده که برجسته کردن بخشی از متن می باشد را ادا می کنند. البته کارشناسان سئو همواره تفاوتهایی را برای این دو دستور در نظر می گیرند.
در هنگام استفاده از بولد کردن کلمات کلیدی خیلی توجه کنید چرا که کلمات بولد در انتخاب  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  توسط روبات خزنده گوگل تاثیر می گذارند.
با این حساب تنها راه معرفی مستقیم کلمه کلیدی به گوگل بولد کردن آن است؛ پس در اینجا باید خیلی دقت کنید که استفاده بیش از حد از این حربه معرفی شده نه تنها می تواند باعث بی اثر شدنش بشود که می تواند تاثیرات منفی نیز بگذارد و در نهایت گوگل سایت شما را پنالتی کند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...