رفتن به مطلب

نقش کلمات کلیدی در سئو سایت


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

برای یک وب سایت باید تعداد محدودی  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  انتخاب کرد و بر روی سئو کلمات کلیدی انتخاب شده کار کرد. کلمات کلیدی را می توان در تگ کلمات کلیدی، عنوان و توضیحات هر صفحه، نوشته های سایت و منوها استفاده نمود.
استفاده از کلمات کلیدی در تگ:
آیا تعریف متا  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  برای وب سایت تاثیری در سئو سایت دارد؟
تعریف متا کلمات کلیدی در قسمت <head> هر صفحه تاثیری بر روی سئو سایت ندارد ولی می توان از تعریف آن به عنوان محدوده ای برای تعریف کلمات کلیدی در مطالب و نوشته های سایت استفاده نمود.
در سپتامبر ۲۰۰۹ از سوی موتور جستجوی گوگل اعلام گردید که تعریف کلمات کلید در meta keywords هیچ تاثیری بر روی سئو سایت ندارد.
آیا گوگل برای همیشه meta keywords را نادیده گرفته است؟
احتمال آن بسیار کم می باشد که گوگل بخواهد بعد از چندین سال سیاست خود را تغییر دهد و تگ کلمات کلیدی را در رتبه بندی نتایج خود تاثیر دهد. ولی این امکان نیز وجود دارد که تگ کلمات کلیدی را در در رتبه بندی نتایج خود تاثیر دهد.
با این وجود بسیاری از مدیران سایت ها از تگ کلمات کلیدی در سایت خود استفاده می کنند که اگر درآینده گوگل سیاست خود را تغییر داد و اهمیت ویژه برای این تگ قائل شده، بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.
عده ای از مدیران سایت ها نیز تعریف کلمات کلیدی را راهی برای تمرکز بهتر بر موضوع نوشته های سایت خود می دانند.
شما نیز می توانید از کلمات کلیدی انتخابی برای وب سایت خود، در مطالب و نوشته های سایت تا حد امکان و نه بیش از اندازه به کار ببرید.


انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سئو سایت
ابزارها و وب سایت های بسیاری برای انتخاب کلمات کلیدی وب سایت وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها بهترین کلمات را برای سایت خود انتخاب نمایید که هنگام سئو بهترین نتیجه را بدهد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...