رفتن به مطلب

نرخ تبدیل سایت خود را نجومی افزایش دهید


itzeroone

پست های پیشنهاد شده

بعد از  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  ، برای جذب کاربر از طریق  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  موتور های جستو و یا راه های دیگر باید اقدام کنید . اصطلاحی به اسم نرخ تبدیل وجود دارد که بیشتر از هرچیزی باید به آن توجه کنید .اگر با این واژه آشنایی ندارید ، این مقاله را حتما بخوانید . 

شاید بتوان مناسب ترین معیار برای ارزیابی عملکرد وبسایت را نرخ تبدیل (conversion rate) آن دانست. احتمالا از خود می پرسید:

چطور می توانم این به اصطلاح «نرخ» را اندازه گیری کنم؟ دقیقا چه چیزی تبدیل می شود؟ چگونه می توانم نرخ تبدیل سایت خود را بفهمم؟ و آیا می توانم نرخ تبدیل سایتم را افزایش بدهم و شاهد رشد بیشتری باشم؟ پاسخ به این سوالات دقیقا همان چیزی است که ما در این مطلب به آن می پردازیم.

نرخ تبدیل بعد از   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  چیست؟
پیش از محاسبه نرخ تبدیل، اجازه بدهید این سوال را مطرح کنیم که در هنگامی که مخاطبان تان در سایت شما حضور دارند می خواهید دقیقا چه کاری انجام بدهند؟ آیا می خواهید از فروشگاه آنلاین شما خرید کنند؟ خدمات شما را رزرو کنند؟ موسیقی یا کتاب الکترونیکی شما را دانلود کنند؟ در خبرنامه ایمیلی شما ثبت نام کنند؟ فارغ از نوع کاری که می خواهید انجام شود، ما در اینجا عنوان «عمل اصلی» را به انتظار شما از آنها اطلاق می کنیم.

نرخ تبدیل رقمی است که با تقسیم تعداد عمل های اصلی انجام شده در یک بازه زمانی مشخص بر مجموع تعداد بازدیدکنندگان سایت در طول همان بازه زمانی به دست می آورید.

چگونه نرخ تبدیل سایت خود را بعد از   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  محاسبه کرده و آن را افزایش دهیم؟

به عنوان مثال؛ فرض کنیم که شما یک آهنگساز یا خواننده هستید و سایت جذابی را برای خودتان راه اندازی کرده اید. اینکه می توانید موسیقی خود را در دسترس افراد بیشتری قرار دهید واقعا فوق العاده است، اما در عین حال باید هزینه های زندگی خود را نیز بپردازید، بنابراین از این وبسایت برای فروش بلیط های کنسرت خود استفاده می کنید.

در طول اردیبهشت ماه، سایت شما ۱۱۷۶ بازدیدکننده داشته و ۱۵۶ نفر از آنها بلیط کنسرت شما را خریداری کرده اند. با تقسیم ۱۵۶ بر ۱۱۷۶، نرخ تبدیل شما ۰٫۱۳۲ یا تقریبا ۱۳ درصد خواهد بود.

 چگونه می توانید نرخ تبدیل سایت خود را بعد از   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  افزایش دهید؟

پس از درک مفهوم نرخ تبدیل و روش نظارت بر آن، به مهم ترین بخش می رسیم؛ برای بهبود نرخ تبدیل سایت خود چه کاری می توانید انجام بدهید؟ به عبارت دیگر، چگونه می توانید اطمینان پیدا کنید که بازدیدکنندگان بیشتر و بیشتری آن عمل اصلی که وبسایت شما ترویج می کند را انجام می دهند؟

ما برای بدرقه شما در مسیر پیشرفت، فهرستی از کارهایی که باید انجام بدهید را تهیه کرده ایم که در ادامه ملاحظه می کنید:

۱ - برای تجربه کاربری بعد از   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  اولویت قائل شوید

تجربه کاربری (UX) یک عبارت جامع است که به میزان راحتی در استفاده و رضایتی اشاره دارد که بازدیدکننده در تعامل با سایت شما تجربه می کند.

۲ - انجام عمل اصلی را تسهیل کنید

هدف شما از بهبود نرخ تبدیل سایت تان افزایش تعداد دفعاتی است که بازدیدکنندگان شما انجام عمل اصلی – فروش، دانلود، رزرو و امثال آن –  را انتخاب می کنند. برای تحقق این امر، فقط ارائه گزینه ای برای انتخاب کافی نیست، بلکه باید اطمینان پیدا کنید که همه مراحل انجام عمل اصلی، واضح، ساده و عاری از هرگونه مشکل است. 
 
با بازدیدکنندگان وبسایت خود بعد از   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  تعامل برقرار کنید

خودتان را جای بازدیدکنندگان سایت خود بگذارید. آیا برای اعتماد نسبت به سایت و برندتان برای آنها دلایل کافی فراهم کرده اید؟ چنانچه مخاطبان شما سوال یا دغدغه ای داشته باشند، آیا آنقدر از دید آنها پذیرا به نظر می رسید که به شما رجوع کنند؟ هنگامی که خطوط ارتباطی خود با مخاطبان تان را باز می کنید، آنها را به ارتباط با خود دعوت می کنید و فعالانه به تعامل با آنها می پردازید، به آنها اثبات می کنید که وبسایت شما یک جنبه و بُعد انسانی دارد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...