رفتن به مطلب

۵ نکته مهم در استفاده از سیستم های آنلاین رزرو تاکسی


itzeroone

پست های پیشنهاد شده

online-taxi-in-iran-1-750x430.jpg
 

با ظهور اوبر های ایرانی مثل اسنپ و تپ سی ، جایی برای تاکسی های معمولی باقی نمانده است . در این قسمت از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. با ما همراه باشید .
اپلیکیشن های اسنپ و تپ سی ، با وجود راحت تر کردن حمل ونقل و صرفه جویی در هزینه و وقت مسافران ، نیازمند رعایت نکاتی مهم در رزرو هستند .

شاید برایتان کمی عجیب به نظر برسد که چه نکاتی را باید در استفاده از این اپلیکیشن ها به کار ببریم ؟ در ادامه با لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. به ۵ نکته مهم آن اشاره میکنیم :

Snappp-1-w600.jpg

۱ – هنگام ثبت نام در سامانه ، از شماره اصلی خودتان استفاده نکنید



نکته بسیار ساده ایست که قبلا هم در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ذکر کردیم ! شماره شما در هرصورت برای هر سفر دراختیار سامانه های رزرو تاکسی و راننده قرار میگیرد . پس برای امنیت بیشتر و جلوگیری از بروز هرگونه مشکل مثل مزاحمت خصوصا برای بانوان ، از خط دوم یا خطی که از آن استفاده نمیکنید برای ثبت درخواست تاکسی استفاده کنید .
photo_2016-11-16_11-02-26.jpg



۲ – لوکیشن ( مکان مبدا و مقصد ) خود را حدودی ثبت کنید

اگر عجله دارید یا هر توجیه دیگر ، برای ثبت دقیق لوکشین خود دست نگه دارید ! باید بگویم در اشتباهید !

ثبت دقیق لوکیشن مبدا و مقصد ، هم برای راننده و هم برای سیستم قابل مشاهده است . پس برای امنیت محل سکونت و یا جاییکه به آن می روید ، از ثبت دقیق مبدا و مقصد جلوگیری کنید .

راه حل : مکان حدودی مبدا و مقصد خود را در سیستم مشخص کنید و به هنگام مسافرت نیز در صورت پرسیدن آدرس توسط راننده ، حدود آدرس مقصد را بگویید و در همان حدود به مسافرت خود پایان دهید .
Snapp-5-w600-1-1.jpg



۳ – به هنگام ثبت درخواست سفر ، حتما یک اسکرین شات ( عکس از صفحه مشخصات راننده ) داشته باشید


با این کار ، در صورت بروز هر گونه مشکل ( بد اخلاقی راننده ، نامناسب بودن وضع ماشین و…. ) میتوانید گزارش را به سامانه سیستم ارسال کنید و در صورت پیگیر نبودن سامانه ، مراتب را به پلیس گزارش دهید .

TAP30-4.jpg

تپ سی۴ – بعد از درخواست سفر ، حتما GPS خود را خاموش کنید

به این نکته توجه داشته باشید که با روشن بودن GPS ، مکان یابی شما در شبکه امکان پذیر است ! پس حتما بعد از هر درخواست سفر از خاموش بودن GPS خود اطمینان حاصل کنید .

۵ – مکان های پرسفر خود را نشان دار کنید !

قابلیت خوبی که اپلیکیشن های رزرو تاکسی با خود دارند ، امکان نشان دار کردن مکان های پر سفر تان است . با این امکان ، دیگر نیازی به مسیر یابی برروی نقشه ندارید و از طرفی نیاز به روشن شدن GPS خود برای هر بار درخواست ندارید !
شما چه نکات مهمی را در استفاده از اپلیکیشن های رزرو تاکسی سراغ دارید ؟ با رفتن به منبع مقاله با ما درمیان بگذارید .

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...