رفتن به مطلب

راه اندازی کسب و کار اینترنتی بدون نیاز به سرمایه


parswebdesign

پست های پیشنهاد شده

تامین سرمایه مهم ترین مشکل در راه اندازی هر کسب و کاری است. برای شروع هر کسب و کار فیزیکی نیاز به سرمایه اولیه می باشد ولی کسب و کارهای اینترنتی نیاز به سرمایه اولیه زیادی ندارند. اگر سرمایه کافی در اختیار ندارید می توانید همین امروز بدون صرف هیچ هزینه ای کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

این حقیقتی است که می توان کسب و کار آنلاین را بدون سرمایه اولیه شروع کرد. برای شروع نیاز به یک وب سایت دارید. با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید طریقه طراحی سایت یک وب سایت رایگان را در اینترنت پیدا کنید. البته پیشنهاد می کنم با مبلغ بسیار اندکی در حد پول توجیبی، یک هاست و دامنه بخرید تا شروع قوی تری داشته باشید. البته هاست و دامنه رایگان هم در فضای مجازی وجود دارد که البته برای ایجاد میزبانی توصیه نمی شود و صرفا برای یادگیری می تواند کمک کننده باشد.

با طراحی یک وب سایت قدم اول را برداشته اید و می بایست در زمینه ای که تخصص دارید فعالیت خود را شروع کنید. تخصص شما پشتوانه موفقیت تان خواهد بود. برخی اشتباهات می تواند کسب و کار اینترنتی را از مسیر موفقیت دور کند. این اشتباهات را هرگز مرتکب نشوید:

یک شبه میلیاردر نمی شوید

راه اندازی کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه اولیه، نمی تواند یک شبه شما را میلیاردر کند. البته تصور نکنید که صرف میلیاردها تومان پول، می تواند شما را یک شبه میلیاردر کند. خیر در هیچ کسب و کار قانونی نمی توانید در مدت بسیار کوتاهی پول هنگفتی را کسب کنید. چیزی به نام کسب و کار اینترنتی با درآمد رویایی وجود ندارد.

صرف هزینه برای شروع هر کسب و کاری می تواند مسیر را هموارتر کنید ولی تضمینی برای موفقیت نیست. بدون سرمایه اولیه ولی با کسب تجربه می توانید به مرور زمان درآمدی منطقی و عالی کسب کنید. فریب تبلیغات دروغین را نخورید.

صرف هزینه زیاد برای کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی نیاز به سرمایه ندارد و نباید برای ساخت و تولید محصولات مخارج هنگفتی را انجام دهید. قبل از تولید و ساخت هر محصولی خوب تحقیق کنید و مشتری مورد نظر را پیدا کنید. قبل از اینکه خریدار واقعی داشته باشید برای تولید محصول هزینه زیادی را صرف نکنید.

البته این به این معنا نیست که هیچ هزینه ای برای شروع وجود ندارد بلکه در مقایسه با کسب و کارهای فیزیکی هزینه ای که برای کسب و کار اینترنتی پرداخت می شود بسیار ناچیز است.

پرداختن به حواشی

برای شروع کسب و کار اینترنتی نیازی به لوگو، برند سازی، وب سایت های پیچیده و حرفه ای یا موضوعات فرعی ندارید. کافی است عناصر اصلی در کسب و کارهای اینترنتی را مهیا کنید. بررسی بازار و رقبا اولین کاری است که بدون هزینه می توانید انجام دهید.

با بررسی بازار، نیاز خریداران را بشناسید. با توجه به بازار و نیاز خریداران، محتوایی جذاب تولید کنید. محتوای جذاب و سئو شده، کاربران را به سوی وب سایت تان هدایت می کند. معرفی محصول خوبی داشته باشید تا بتوانید توجه کاربران را جلب کنید. اگر بازار هدف را به درستی انتخاب کرده باشید، همیشه تعدادی از کاربران به مشتری تبدیل خواهند شد.

طراحی وب سایت

برای شروع کسب و کار خود می توانید از سیستم های مدیریت محتوای رایگان مثل وردپرس استفاده کنید و پس از کسب موفقیت و برای انجام کارهای حرفه ای اقدام به سفارش طراحی سایت خود به صورت اختصاصی نمایید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...