رفتن به مطلب

نقش طراحی سایت در کسب و کار


mohi72

پست های پیشنهاد شده

بسياري از صاحبان کسب و کار، کماکان با استفاده از شيوه‌هاي سنتي، به دنبال تبليغ، جلب مشتريان جديد و فروش محصولات خود هستند. اما در دنيايي که اکثر مشتريان بالقوه بيشترين زمان خود را در اينترنت سپري مي‌کنند؛ شيوه سنتي بازاريابي و فروش، يک استراتژي مخاطره آميز محسوب مي‌گردد.
بهره برداري از فضاي وب به عنوان يک ابزار تجارت بسيار مهم است. حتي آن دسته کسب و کارهايي که خود را در زمينه تجارت سنتي موفق مي‌دانند بايد به اين مهم توجه ويژه اي کنند. اينترنت يکي از بسترهاي مناسب کسب و کار است که روز به روز بر کاربران آن افزوده مي‌شود و مي‌تواند نقش مهمي در ايجاد روابط تجاري موفق ايفا نمايد. از همين رو طراحي وب سايت مناسب، اولين گام در جذب مشتريان جديد در بازاريابي اينترنتي است.

متفاوت‌تر از گذشته اطلاع‌رساني کنيد

يک وب‌سايت را مي‌توان با يک کاتالوگ مقايسه نمود. کاتالوگ مي‌تواند شامل تصاوير و متون باشد اما سايت علاوه بر تصاوير، متون از فيلم، صوت و يا انيميشن نيز استفاده مي‎کنند؛ بنابراين امکان اطلاع‌رساني جامع با محتوايي جذاب‌تر را مي‌دهد. براي طراحي، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نياز به صرف هزينه‌هاي متعدد است اما براي يک سايت هزينه‌اي بسيار پايين براي طراحي و نگهداري آن بايد پرداخت شود و بعد از آن سايت هزاران و يا ميليون‌ها کاربر مي‌توانند بارها و بارها از آن بازديد کنند. صاحبان و مديران يک وب‌سايت با ورود به عرصه تجارت الکترونيک مي‌توانند از قابليت‌هاي متعدد اين حوزه نظير تبليغات اينترنتي، تبليغات در موتورهاي جستجو، تبليغات کليکي و تبادل بنر و لينک استفاده نمايند و در نوع تبليغات خود تنوع ايجاد کنند.

سطح بازاريابي خود را گسترش دهيد

موتورهاي جستجو بدون صرف هزينه‌اي کار بازاريابي را انجام مي‌دهند؛ زماني که فردي به دنبال اطلاعاتي در مورد خدمات و يا محصولات سايت شما باشد، اين موتورها فرد را به سمت سايت شما هدايت مي‌کنند. ميزان بازديدکننده هدايت‌شده به سايت به پارامترهاي زيادي وابسته است اما در بدترين حالت چيزي در حدود ?? نفر در روز توسط موتورهاي جستجو به يک سايت هدايت مي‌شوند. وب‌سايت همواره با متقاضيان اطلاعات و محصولات فقط يک کليک فاصله دارد و در تمامي ساعات شبانه روز و روزهاي تعطيل نيز فعال است.

جهاني فکر کنيد و از درآمدزايي آنلاين خود لذت ببريد

بايد توجه داشت که امروزه يکي از ملزومات فعاليت بدون مرز، ايجاد يک وب‌سايت است. به کمک وب‌سايت مي‌توان با افرادي خارج از مرزهاي کشور به سهولت در ارتباط بود و به معرفي خدمات و محصولات خود پرداخت. ميزان سودآوري و درآمدزايي سايت‌ها به نوع سايت و اهداف آن بستگي دارد البته ميزان فعاليت صاحبان سايت‌ها و بروزرساني و رسيدگي به آن‌ها نيز عامل بسيار مهمي است. اما امروزه شرکت‌ها و افراد بسياري هستند که فقط از طريق سايت فعاليت مي‌کنند و عمده درآمد آن‌ها از طريق سايت و مشتريان آنلاين است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...