رفتن به مطلب

طراحی سایت دولت الکترونیک در کرج


پست های پیشنهاد شده

ممکن است تا به حال نام دولت الکترونیک را شنیده باشید اما آیا اطلاعاتی کافی درباره ی آن دارید ؟ در مقاله ای که امروز برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم قصد داریم به معرفی دولت الکترونیک و فواید  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  دولت الکترونیک بپردازیم پس با ما همراه باشید .

دولت الکترونیک چیست ؟

در ابتدا تعریفی از دولت الکترونیک را برای شما عزیزان خواهیم داشت . منظور از دولت الکترونیک ارائه انواع خدمات دولت به کاربران ، مدیران مشاغل گوناگون و دیگر حوزه های طرف تعامل با دولت از طریق امکانات فناوری ارتباطات و اطلاعات است . مهم ترین هدف از راه اندازی این سیستم ، سرعت بخشیدن به ارائه خدمات و کاهش خرج و مخارج می باشد .

چگونگی طراحی سایت دولت الکترونیک :

مهم ترین راهکار برای ارائه بهتر خدمات ، طراحی سایت دولت الکترونیک می باشد . انگیزه ی اصلی سازمان هایی که اقدام به راه اندازی دولت الکترونیک از طریق  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  می نمایند ، اطلاع رسانی های مربوط به سازمان و ( همان طور که پیش تر نیز ذکر شد ) ارائه خدمات خود به صورت الکترونیکی و از راه دور است ؛ بر همین اساس در فرآیندطراحی وب سایت دولت الکترونیک تمرکز اصلی طراح بر روی بررسی روند اداری برای رسیدن به بهترین بهره وری ازطراحی وب سایت است . پس از به اتمام رسیدن بررسی های لازم ، طراحی سایت انجام خواهد شد .

امکانات طراحی سایت دولت الکترونیک در کرج :

  1. مدیریت آسان ، قدرتمند و کاملا انعطاف پذیر
  2. رابط کاربری آسان
  3. امنیت بالا
  4. انجام طراحی سایت طبق مدل MVC
  5. قابلیت توسعه وب سایت متناسب با نیاز سازمان مربوطه
  6. کارایی عالی 
  7. و ...

کاربرد طراحی سایت دولت الکترونیک :

با روی کار آمدن دولت الکترونیک ، کیفیت خدمات پیشرفت چشم گیری داشته است . در واقع کاربران و شهروندان می توانند تنها با صرف چند دقیقه اطلاعات و خدمات مورد نیازشان را مشاهده نمایند و دیگر برای انجام آن ها چندین روز از زمان خود را هدر ندهند . علاوه بر موارد ذکر شده یکی دیگر از مهم ترین کاربرد های طراحی سایت دولت الکترونیکاین است که سازمان ها و شهروندان می توانند بدون مراجعه به حساب دار و وکیل ها تمامی گزارشات مورد نظر خود را مشاهده کنند . 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...