رفتن به مطلب

روند طراحی سایت برای تولید کننده ها و صادر کننده ها


itzeroone

پست های پیشنهاد شده

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. برای هر کسب و کار امروز به یکی از الزمات تبدیل شده است . در این مقاله به بررسی روند لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. برای تولید کننده ها و صادر کننده ها میپردازیم .
جدول آدرس توزیع کننده ها

در وبسایت ، نیاز به یک جدول آدرس توزیع کننده دارید ، این جدول نشان میدهد که توزیع کننده ها و یا به اصلاح نماینده های پخش شما در کجای شهر و یا کشور فعال هستند . مدیریت مشتریها

این بخش نیازمند لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و پنل اختصاصی برای مشتری است . پنلی که در آن مشخصات زیر باشد :
مدیریت مشتریان امکان رزرو و پرداخت وجه استعلام موجودی انبار ارتباط و پشتیبانی با شرکت یا کارخانه اتوماسیون بازاریابی

سیستمی که در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در نظر گرفته میشود تا بتوانید با بازدهی بیشتر بابازاریابان خود در تعامل باشید و ازطرفی نیاز به تعریف یامدیریت درصد بازاریابی نداشته باشید و همه در این قسمت موجود باشد .
فرم نظرخواهی

وجود قسمت ارتباط با ما و فرم نظر خواهی از مشتریان ، یکی از بخش های مهم و پرکاربر برای این نوع طراحی سایت است تا بتوانید به راحتی با مشتری و کاربر خود در ارتباط باشید . آموزش آنلاین

آیا برای اینکه کاربرها بتونن با امنیت کامل از محصولات یا امکاناتتون بهره ببرند، آموزش نیاز هست؟ اگه اینطوره، میتونید یه آموزش آنلاین برای خط تولیدتون روی وب سایت داشته باشید و حتی یه تست هم بد نیست بذارید تا قبل از اقدام خودشونو بسنجند و شما هم به این ترتیب از کارایی آموزشهاتون اطمینان حاصل کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...