رفتن به مطلب

ارائه درگاه پرداخت اینترنتی | پرداز پی


mohammadsaeed

پست های پیشنهاد شده

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  
یکی از  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  در عرصه تجارت الکترونیک درگاه پرداز پی می باشد. این شرکت با فراهم کردن بستر پرداخت الکترونیک برای فروشندگان اینترنتی که امکان طی مراحل اخذ درگاه بانکی را برای فعالیت تجاری خود را ندارند، مسیر را برای رونق کسب و کار آن ها را فراهم می‎آورد. 
امروزه به دلیل مشکلات عدیده، اعتماد به مؤسسات مالی و درگاه های واسط پرداخت مقداری دشوار می باشد. یکی از محاسن اصلی این  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. این بوده که فعالیت این شرکت به صورت ثبت شده رسمی بوده که همین مسأله می تواند باعث درک این نکته می شود که شرکت از ابتدا دارای سازوکار رسمی بوده و فعالیت آن تحت نظارت نهادهای نظارتی می باشد. 
از امکانات این سیستم می توان به تعداد 50 پلاگین بوده که برای انواع سیستم های سایت ساز فروشگاه ساز طراحی شده و پذیرنده می تواند با استفاده از نصب پلاگین مورد نظر خودش از امکانات  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  در فروشگاه خود استفاده کند. البته علاوه بر پلاگین اسکریپت های آماده و پرداخت مهمان نیز در این درگاه پرداخت وجود دارند که در صورتی که فروشنده یا ارائه دهنده خدمات فاقد وب سایت باشد می تواند از این طریق معاملات خود را انجام دهد. 
کارمزد دریافتی در این سیستم تنها یک درصد بوده که سقف آن نیز 50،000 ريال می باشد که به نسبت سایر درگاه های دیگر دارای کارمزد پایین تری می باشد. این مسئله خود می تواند مزیتی باشد برای فروشندگان و یا مشاغل خدماتی که دارای خدماتی با مبالغ و قیمت های پایین هستند. 


لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  

آدرس:http://pardazpay.com/ 

ایمیل : info@pardazpay.com 

شماره تماس: 08433230259
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 month پیش ...

اکثر قسمت های سایت غیرفعال می باشد.

بهتر نیست اول سایت رو تکمیل کنید بعد تبلیغات را شروع کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...